Recensie Kassandra/Elizabeth, Groningen, Nieuwstad 40 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Golf-Pro

Vaste klant
Forumpionier
249
04/07/21
3.590
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week Kassandra bezocht voordat zij weer vertrok voor de zomerperiode. Het fijne aan deze dame is dat zij echt houdt van seks, niet van het klokkijken is en hygiëne voor haar heel belangrijk is.

Na het wassen lekker begonnen met beffen. Daarna pijpte zij mij lekker hard waarbij zij ook mijn ballen lekker verwende. Omdat zij al lekker nat was gleed ik lekker missio naar binnen. Na een paar minuten overgestapt naar doggy en toen hield ik het niet meer spoot het condoom vol. Als toetje nam zij daarna mijn half stijve pik nog tussen haar borsten en trok zij mij nog een keer klaar.

Afsluitend alles weer lekker opfrissen en met een koud flesje water weer op temperatuur komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik in de buurt, en dacht: laat ik eens langswippen. En ze zat gewoon niks te doen. Dus daar heb ik verandering ingebracht 😉.
Wat ze schrijven over haar is allemaal waar. Je kan het in een woord beschrijven: WOW!
Ze is lief, leuk, uiterst schoon op zichzelf en op jou, en ze geniet er gewoon van.
Spreekt goed Engels.
Als je haar kamer op komt, zie je het al: ze heeft er werk van gemaakt om het mooi en gezellig te maken. Dat zie je niet veel in de raamprostitutie. Ze heeft een goeie douche.
Na de zakelijke afhandeling gingen we naar bed. Ze begon mij te pijpen in 69, zodat ik haar frisse kut mijn likken. Dat deed ik zo goed dat ze al 2x klaar kwam. Daarna sprong ze op en ging op haar rug liggen met haar benen wijd. Lekker! riep ze, en vroeg om nog een likbeurt. En ze kwam weer twee keer klaar. Toen vond ze het tijd om zich met mij te bemoeien. Pijpte een condoom om mijn lul en stopte hem daarna cowgirl in haar drijfnat kut. Tongzoenen, haar geweldige tieten aanbieden, kortom: vuurwerk. Ik liet me dus maar lekker gaan. En zij wederom ook.
Toen we uitgepuft waren, zei ze: zal ik je even masseren? Ik dacht: dat wordt weer aaien tot de tijd voorbij is, maar heren: ze kan echt masseren! Ik heb bij masseuses op tafel gelegen die slechter waren. Keuze uit drie soorten olie, en zacht, BtB of professioneel. Aangezien ik net klaar was, zei ik: doe maar professioneel.. Duh.
Maar ze heeft mij versteld doen staan. Ik kreeg een echte body massage. Heerlijk!.
Ze heeft in Barcelona gewerkt als masseuse, bleek. Daarna lekker douchen, zij mijn rug inzepen. Wat een vrouw.
Ook wat gekeuveld, persoonlijke dingen uitgewisseld...
Na een uurtje stond ik buiten, met een grijns op mijn gezicht.
De andere vrouwen daar kunnen wel inpakken. Ze vertelde dat er soms klanten 2 uur buiten staan te wachten. En ik begrijp waarom.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de valreep voor haar vakantie een bezoekje gebracht aan Elizabeth. Ik had al het nodige gehoord over haar massagekunsten en nu eindelijk kwam het er van. Ze stond me keurig bij de deur op te wachten op de afgesproken tijd, naar boven en het feest kon beginnen. Ik koos voor een uitgebreide massage met veel body to body. Ze teasde heerlijk, gebruikte ruim olie en gleed met haar heerlijke lijf over mijn rug. Af en toe schattig verontschuldigend vanwege haar "kouwe kontje". Na het omdraaien even kort de voorkant en daarna pijpte ze met heerlijk en diep klaar. Even bijkomen en op voor ronde 2. In ronde 2 gaf ze me een heerlijke ontspanningsmassage, meer gericht op de spieren maar ook met body to body. Na het omdraaien afwisselend tussen haar tieten, pijpen en uiteindelijk trekkend een 2e keer gekomen. Even nagenieten terwijl ze voor me de douche klaarmaakte en na een warme douche helemaal zen de deur weer uit.

Thnx Elizabeth, het was erg fijn. Geniet van je vakantie en tot volgend jaar!
 
Recensies klinken super. Ik heb haar ook maar eens ge-appt. Ze antwoord in goed Nederlands. Spreekt ze ook goed Nederlands? Of zal er iemand anders voor haar de telefoon bedienen?
 
Parkeren moet er wel in de buurt lukken. Raambuurt zit in het centrum. Nummers staan duidelijk aangegeven op ramen en Elizabeth heeft vaak wel poster met naam op haar raam. Aan deze dame kun je je geen buil vallen. Moet helemaal goed komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan