Recensie Kassy, Den Haag (voorheen Zoetermeer, Voorburg, Breda, Den Bosch, Almere, Eindhoven) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikevld010

Stamgast
392
20/02/22
253
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3075577-kassy
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een tijdje had ik deze meid in het oog

Contact gezocht via WhatsApp en gevraagd of ze de volgende dag tijd had.

Zegt ze je kan vandaag komen.
Waarop ik terug stuur ik ben vandaag aan het werk Ik kan alleen morgen is dat ook mogelijk?

Stuurt ze terug dat kan niet want vanavond laat zit ik in Almere niet meer in Voorburg
Ja dan kan dat niet doorgaan ...

Maar het bleef aan me knagen
Maar nog maar een appje terug gestuurd met de vraag.
Of ze ook in de avond kon waarop ik terugkreeg Ik laat het je straks weten.
Eind van de middag kreeg ik een berichtje dat ze om 20:00 kon

Ik daarheen doet de dame van de foto's open
(Echt een supermooie slanke Dame om verliefd op te worden)

vroeg of het allemaal kon vinden waarop ik zei ja dit adres kon ik al waarop een rare opmerking kwam of ik dan naar een van de andere dames wilde. Uuhh Nee!

Ze had zelfs haar koffer al klaar staan want als ik weg was ging ze ook gelijk weg naar Almere.

Ze wijst je de plek waar je kleding kan laten en je krijgt een schone handdoek om vervolgens in een nette schone badkamer en douche nemen
Terug op de kamer staat er een mooie dame op je te wachten begint met strelen zoenen en wat voelen
Daarna op het bed verder ze is wat terughoudend met tongzoenen en toen vroeg ik of ze ook 69 deed waarop ze zij ja maar wil je dat wel want ik ben al nat ik ja hoor waarom niet nat word je anders toch wel

Begon allemaal beetje raar maar vana dat moment na 69
WOW ze kon geweldig zuigen
En ineens ook volop tongzoenen veel lang en teasende rest van de date bij tussendoor en na elk standje volop tongzoenen
Eerst kwam ze bovenop echt super
De bewegingen die ze maakt het mooie uitzicht en zoenen
Daarna missio beentjes omhoog diep geen probleem ze genoot duidelijk zegt ur a great lover klonk gemeend volop zoenen weer
Op dr zei en erna nog op hondjes
Toen plat op dr buik benen bij elkaar
Diep erin zicht op mooie kont volgespoten (mc) ik haalde hem eruit zegt wacht kom even op me liggen

Echt uiteindelijk een van de en wellicht de beste gfe ever

Heb echt geluk dat ik haar net op tijd heb geappt en nog net mee heb mogen maken
Maar baal er wel van dat ze nu zo ver weg zit
Zodra ze weer in de buurt is ga ik er zeker weer naar toe

Een echte aanrader

Ohja mensen zeggen dat haar foto's niet allemaal op dezelfde persoon lijken nou zeker wel
Als ze op bepaalde manieren keek deed ze me denken aan Nicolette kluiver
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3075577-kassy
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond voor de eerste keer op bezoek geweest bij Kassy op een bekend adresje in Almere. Haar strenge schooljuflook hield me tegen om af te spreken maar door bovenstaande recensie wilde ik het toch wel proberen en ik was ook toe aan iets nieuws. Communicatie via de app verliep soepeltjes dus gauw een afspraak kunnen inplannen met Kassy. Bij aankomst op de parkeerplaats me gemeld en precies op de afgesproken tijd kreeg ik toestemming om binnen te komen.

Kassy ziet er exact uit zoals haar foto's en ze kwam vriendelijk over. Ze gaf me netjes een hand waarna ik haar wilde zoenen maar dat werden drie oerhollandse zoenen op de wang. Ook prima. Beetje grapjes gemaakt om het ijs te breken en de sfeer was relaxed. Uiteindelijk toch lichtjes getongzoend met haar wat steeds dieper tongen werd. Even kleren uitgedaan, geld op haar nachtkastje gelegd en naar de verplichte douche. Haar Engels is voldoende; af en toe begrepen we elkaar niet maar geen big deal.

Terug op de kamer verder gegaan met tongzoenen op bed en langzaam haar lingerie uitgedaan. Haar borsten zijn wel plat en hangen erbij dus verwacht geen pronte borsten. Haar gevoelige tepels reageerden goed toen ik er subtiel aan likte en zoog en ze kreeg er kippevel van. Langzaam likkend afgezakt tussen haar benen wat ook te gevoelig voor haar was en ze wilde dat ik haar gelijk ging beffen. Zo gezegd zo gedaan. Even een kussen onder haar kont gedaan en haar beide gaatjes langzaam gelikt waar ze wel van kon genieten want ze begon aardig vochtig te worden. Na 10 minuten ging ik op bed liggen en vroeg ik haar me te pijpen. Ze positioneerde zich zo dat ik goed haar strakke kont kon vasthouden terwijl ze gelijk mijn ballen begon te likken en te zuigen. Ze deed dit een paar minuten lang dus vroeg ik haar maar of ze ook mijn pik in haar mond wilde doen. Ze pijpt ok; niet echt sloppy deepthroat want ze begreep niet dat ik dat graag wilde. Het was een gewone doorsnee pijpbeurt. Ook zei ze nadrukkelijk om niet in haar mond te komen. Daarna even standje 69 en overgegaan naar cowgirl wat wel geil was want Kassy had het ritme goed te pakken en begon ook zweterig aan te voelen. Ook hierbij lekker tongzoenen terwijl ze me aan het berijden was. Uiteindelijk na 10 minuten diep in het condoom klaargekomen waarna ze nog relaxed op me bleef liggen. Even rustig napraten; ze komt zoals eerder vermeld uit Belarus en ze heeft een lerares achtergrond dus dat verklaart ook haar look op haar profielfoto's 😉. Dus voor de collega's die fantaseren over schooljuffrouwen sex dan ben je aan het juiste adres. Hierna even opfrissen onder de douche, kleertjes aangetrokken en na een tijdje nazoenen mijn weg verder vervolgd.

Samengevat: prima date gehad met deze vriendelijke Kassy. Sex was voldoende maar niet echt waarvan ik een wow gevoel aan over hield; het was voor mij een lichte GFE. Ik geef er 3,5 sterren voor. Voor mijzelf hou ik het bij een eenmalige date.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3075577-kassy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik houd van nat :-D en de foto's trokken mijn aandacht, dus op basis van de recensies de gok maar eens gewaagd.
Het was een heerlijk uurtje met Kassy. De eerdere recensies kloppen helemaal: Ze is een beetje vreemd in de omgang, met wat aparte vragen en grappen maar dat vond ik eigenlijk wel leuk. Haar lichaam is mooi naturel en ze heeft een leuk gezicht.
Volgens mij is ze wel kieskeurig, maar ik viel kennelijk in de smaak lol.

Na het aftasten begonnen we hartstochtelijk te TZ-en, ze zoent heerlijk. Ik heb haar getrakteerd op een uitgebreide befbeurt, en toen ik haar verzocht op mijn gezicht te komen zitten, werd ze zo nat dat de slierten geil uit haar mooie poesje stroomden. Heerlijk.
Daarna heeft ze me diep en langzaam klaargereden, en hebben we nog even nagepraat.

Ze is echt een aparte persoonlijkheid, maar ik had een goede klik met haar en had daardoor een uitermate lekkere gfe. Ze gaat mij zeker terugzien.
 
Ik houd van nat :-D en de foto's trokken mijn aandacht, dus op basis van de recensies de gok maar eens gewaagd.
Het was een heerlijk uurtje met Kassy. De eerdere recensies kloppen helemaal: Ze is een beetje vreemd in de omgang, met wat aparte vragen en grappen maar dat vond ik eigenlijk wel leuk. Haar lichaam is mooi naturel en ze heeft een leuk gezicht.
Volgens mij is ze wel kieskeurig, maar ik viel kennelijk in de smaak lol.

Na het aftasten begonnen we hartstochtelijk te TZ-en, ze zoent heerlijk. Ik heb haar getrakteerd op een uitgebreide befbeurt, en toen ik haar verzocht op mijn gezicht te komen zitten, werd ze zo nat dat de slierten geil uit haar mooie poesje stroomden. Heerlijk.
Daarna heeft ze me diep en langzaam klaargereden, en hebben we nog even nagepraat.

Ze is echt een aparte persoonlijkheid, maar ik had een goede klik met haar en had daardoor een uitermate lekkere gfe. Ze gaat mij zeker terugzien.
Ja ik hopelijk ook stuur haar maar weer snel deze kant op voorburg of Rotterdam ..
 
Heb haar in korte tijd 2x bezocht in Voorburg.
Heeft inderdaad zo haar fratsen maar ook een leuke vrouw. En op de seks met haar was niets aan te merken.
Goed figuur en ook prettig in de omgang.
Ze zit nu in Den Bosch en daarna Almere.
Hopelijk komt ze nog een keertje bij haar volgend bezoek in de buurt van Voorburg.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3075577-kassy
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Kassy bezocht maar een totaal andere ervaring dan bovenstaande. Het was de eerste keer in mijn wandelcarriere dat ik voortijdig een eind aan een bezoek maak en opstap.
Bij binnenkomst drukt ze me op het hart om stil te zijn. Dat is geen probleem. Als we op bed zitten leg ik mijn hand op haar rug. Dat mag niet. Ik ben met de lift gekomen dus "vies".
(was mijn linkerhand, liftknopje deed ik rechts, maar het zij zo). Dan maar vooral mijn hand goed wassen.

We zitten op bed en praten wat. Ik denk, ik ga maar eens liggen. Kassy zegt last te hebben van haar schouder maar komt er gezellig naast liggen. Zoenen mag, maar alleen met de lippen. Zij heeft haar kleding nog aan en maakt geen aanstalten om iets te doen, dus denk ik: ik maak het knoopje los om haar uit te kleden. Nee, dat is niet de bedoeling. Dat doet ze zelf. Oke.

Op dat moment, we zijn dan al heel wat minuten verder, heeft ze me al meermalen gevraagd: waarom kijk je me aan? Ben je nerveus?
Nou, ik vind het normaal als er twee mensen in een ruimte zitten waar verder alleen een bed staat, een stoel en twee lampjes, dat het dan logisch is dat je elkaar aankijkt. En nee, ik ben niet nerveus maar verbaasd. Dat soort opmerkingen en vragen blijft maar tot vervelens toe terugkomen.

Ik begin maar wat aan haar borsten te likken en daal af naar beneden. Dat vindt ze goed, maar geen vingers gebruiken (nagels). Na nog tig keer tot vervelens toe te vragen of ik nerveus ben zeg ik dat het tijd wordt voor haar om in actie te komen. Ik leg mijn handen op haar billen. Au, nagels (ik heb daarna nog gekeken: ik heb hele korte nagels en het was echt niet zo dat ik mijn nagels in haar billen drukte). Maar goed, ze begint te pijpen en dat moet gezegd worden: uitstekend.

Na even vraag ik of ze wil stoppen. O, dat is snel, zegt ze. Ze vraagt of het condoom erom mag en ik zeg ja. Ze vraagt welke positie. In de vijf minuten dat ze op me zit blijft ze maar zeuren en vragen. Ik dacht nog: tijdens het pijpen was ik daar in ieder geval van af. Maar dat gezemel leidt mij zo af dat ik er mee stop. Ze vraagt waarom ik wil stoppen en waarom ik boos ben. Ik zeg dat het niet klikt tussen ons en dat ik er geen zin meer in heb.

Afspraak was drie kwartier. Inclusief het onnodig laten wachten voordat ze de locatie doorgaf duurde het in totaal wel drie kwartier. Zware teleurstelling.
 
Kassy bezocht maar een totaal andere ervaring dan bovenstaande. Het was de eerste keer in mijn wandelcarriere dat ik voortijdig een eind aan een bezoek maak en opstap.
Bij binnenkomst drukt ze me op het hart om stil te zijn. Dat is geen probleem. Als we op bed zitten leg ik mijn hand op haar rug. Dat mag niet. Ik ben met de lift gekomen dus "vies".
(was mijn linkerhand, liftknopje deed ik rechts, maar het zij zo). Dan maar vooral mijn hand goed wassen.

We zitten op bed en praten wat. Ik denk, ik ga maar eens liggen. Kassy zegt last te hebben van haar schouder maar komt er gezellig naast liggen. Zoenen mag, maar alleen met de lippen. Zij heeft haar kleding nog aan en maakt geen aanstalten om iets te doen, dus denk ik: ik maak het knoopje los om haar uit te kleden. Nee, dat is niet de bedoeling. Dat doet ze zelf. Oke.

Op dat moment, we zijn dan al heel wat minuten verder, heeft ze me al meermalen gevraagd: waarom kijk je me aan? Ben je nerveus?
Nou, ik vind het normaal als er twee mensen in een ruimte zitten waar verder alleen een bed staat, een stoel en twee lampjes, dat het dan logisch is dat je elkaar aankijkt. En nee, ik ben niet nerveus maar verbaasd. Dat soort opmerkingen en vragen blijft maar tot vervelens toe terugkomen.

Ik begin maar wat aan haar borsten te likken en daal af naar beneden. Dat vindt ze goed, maar geen vingers gebruiken (nagels). Na nog tig keer tot vervelens toe te vragen of ik nerveus ben zeg ik dat het tijd wordt voor haar om in actie te komen. Ik leg mijn handen op haar billen. Au, nagels (ik heb daarna nog gekeken: ik heb hele korte nagels en het was echt niet zo dat ik mijn nagels in haar billen drukte). Maar goed, ze begint te pijpen en dat moet gezegd worden: uitstekend.

Na even vraag ik of ze wil stoppen. O, dat is snel, zegt ze. Ze vraagt of het condoom erom mag en ik zeg ja. Ze vraagt welke positie. In de vijf minuten dat ze op me zit blijft ze maar zeuren en vragen. Ik dacht nog: tijdens het pijpen was ik daar in ieder geval van af. Maar dat gezemel leidt mij zo af dat ik er mee stop. Ze vraagt waarom ik wil stoppen en waarom ik boos ben. Ik zeg dat het niet klikt tussen ons en dat ik er geen zin meer in heb.

Afspraak was drie kwartier. Inclusief het onnodig laten wachten voordat ze de locatie doorgaf duurde het in totaal wel drie kwartier. Zware teleurstelling.
Jammer dat je geen goede ervaring eraan hebt overgehouden. Ik kan Kassy alleen maar aanbevelen. Misschien dat je een klik met haar moet hebben. Bij mij ging ze in ieder geval helemaal los.
 
Kassy bezocht maar een totaal andere ervaring dan bovenstaande. Het was de eerste keer in mijn wandelcarriere dat ik voortijdig een eind aan een bezoek maak en opstap.
Bij binnenkomst drukt ze me op het hart om stil te zijn. Dat is geen probleem. Als we op bed zitten leg ik mijn hand op haar rug. Dat mag niet. Ik ben met de lift gekomen dus "vies".
(was mijn linkerhand, liftknopje deed ik rechts, maar het zij zo). Dan maar vooral mijn hand goed wassen.

We zitten op bed en praten wat. Ik denk, ik ga maar eens liggen. Kassy zegt last te hebben van haar schouder maar komt er gezellig naast liggen. Zoenen mag, maar alleen met de lippen. Zij heeft haar kleding nog aan en maakt geen aanstalten om iets te doen, dus denk ik: ik maak het knoopje los om haar uit te kleden. Nee, dat is niet de bedoeling. Dat doet ze zelf. Oke.

Op dat moment, we zijn dan al heel wat minuten verder, heeft ze me al meermalen gevraagd: waarom kijk je me aan? Ben je nerveus?
Nou, ik vind het normaal als er twee mensen in een ruimte zitten waar verder alleen een bed staat, een stoel en twee lampjes, dat het dan logisch is dat je elkaar aankijkt. En nee, ik ben niet nerveus maar verbaasd. Dat soort opmerkingen en vragen blijft maar tot vervelens toe terugkomen.

Ik begin maar wat aan haar borsten te likken en daal af naar beneden. Dat vindt ze goed, maar geen vingers gebruiken (nagels). Na nog tig keer tot vervelens toe te vragen of ik nerveus ben zeg ik dat het tijd wordt voor haar om in actie te komen. Ik leg mijn handen op haar billen. Au, nagels (ik heb daarna nog gekeken: ik heb hele korte nagels en het was echt niet zo dat ik mijn nagels in haar billen drukte). Maar goed, ze begint te pijpen en dat moet gezegd worden: uitstekend.

Na even vraag ik of ze wil stoppen. O, dat is snel, zegt ze. Ze vraagt of het condoom erom mag en ik zeg ja. Ze vraagt welke positie. In de vijf minuten dat ze op me zit blijft ze maar zeuren en vragen. Ik dacht nog: tijdens het pijpen was ik daar in ieder geval van af. Maar dat gezemel leidt mij zo af dat ik er mee stop. Ze vraagt waarom ik wil stoppen en waarom ik boos ben. Ik zeg dat het niet klikt tussen ons en dat ik er geen zin meer in heb.

Afspraak was drie kwartier. Inclusief het onnodig laten wachten voordat ze de locatie doorgaf duurde het in totaal wel drie kwartier. Zware teleurstelling.
Bij mij gaat ze ook helemaal los haha bereid ls een malle en zoent geweldig
De rare vragen ja dat komt wel maar ook weer niet zo erg ls jij beschrijft maar denk dat je geen goede eerste indruk hebt gemaakt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/3075577-kassy
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kassey een tijd geleden bezocht. Zeker een positieve ervaring rijker. Wat hier eerder gezegd is klopt wel een beetje. Dame is graag in control.

Zoenen doet ze lekker, ik mocht haar beffen, vingeren zoals het hoort. Ze werd supernat, maar ik moest rustig aan doen. Zachtjes bewegen met mijn vinger. Icm dat ze nat werd heb ik gevoel dat ze zich dan inhoud. Na het beffen, pussy slide waar ik in control was. Na een minuutje pussy slide en tongzoenen dacht ze toch ff met handje tegen houden.

Ze heeft mij hierna gepijpt, nam ook mijn ballen mee. Waar ik bij de andere dames van haar clubje mij moet inhouden tijdens het pijpen had ik dat bij haar niet.

Date was een half uur, dus afgemaakt met haar on top. Wanneer ze terug is, zal ik haar zeker weer bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/3075577-kassy
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlags Kassy bezocht. Was weer feestje zoals elke keer. Dame wordt supernat als je haar goed beft en je vingers erbij gebruikt.
En als ze eenmaal goed opgewarmd is gaat ze helemaal los. Zoent als een bezetene en tijdens..
 
Dames werken met een wel/niet lijst.
Staat je nummer aan de goede kant van de lijst krijg je wel antwoord.
Is het een onbekend nummer voor ze, zullen ze wat voorzichtiger zijn met het beantwoorden.
Ze is ook net weer aan het werk, en de (vaste) klanten zullen dan voorrang krijgen.
Misschien in het midden van de week nog een poging wagen.
Hoop dat je dan succes hebt.
 
Ik ben altijd beleefd. Vind het onbeleefd van haar dat ze niet reageert. ;)

Als ze alleen vaste klanten ontvangt meldt dat dan als DVP. Zo irritant als er geen reactie komt. Waarom adverteert ze dan op Kinky?
Mee eens reageren bij mij ook niet allemaal gelijk of reageren soms helemaal niet ...
Maar vergeet niet sommige krijgen honderden appjes binnen en kunnen gewoon niet overal op reageren krijgen ze nieuwe appjes staan die bovenaan
Probeer het eens vroeg in de ochtend bij kassy en vermeld alvast hoe laat en hoe lang je wilt dit kan helpen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3075577-kassy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al enige tijd had ik Kassy op het oog, maar het bleef erg stil over de app v.w.b. een reactie gedurende jul-okt '23. Zo'n 1,5 week geleden heb ik alsnog een poging gewaagd, nu met zeer snel resultaat! Een afspraak met Kassy was vorig weekend dus ineens snel gepland! Eenmaal aangekomen rondom Zuiderpark e.o. werd ik naar het juiste huisnr. geloodst - dat ook zonder irritante poespas of non-respons etc. - gezien ik meteen naar binnen kon gaan. Daarna stond er een knappe & slanke blonde dame voor me, overeenkomstig met de getoonde foto's, maar binnenkomst moest wel 'stilletjes' gebeuren (begrijpelijk n.a.v de portiekwoning).

In die 'schooljuf'-look/-houding herken ik me overigens niet, dat vind ik zowel o.b.v. de foto's als de werkelijkheid wel meevallen. Mijns inziens was de sfeer namelijk al meteen erg gemoedelijk en is Kassy zowel een open, hartelijke als zéér aanhankelijke dame. Kassy heeft inderdaad haar eigenaardigheden (wie niet, ook ikzelf!), maar als je daar goed op in speelt, is dat niet van belang. Haar Engels is prima, de ontvangstruimte was in orde en haar hygiëne was ook tiptop. Na een kort gesprek kwamen we nader tot elkaar met wat strelen, zoenen & tongzoenen; toch maar eerst even de centjes neerleggen & douchen...

Eenmaal terug in de kamer vervolgde het fijne voorspel zich en ontdeed ik Kassy van haar lingerie. Ik moet zeggen dat het wel opwindend was dat Kassy zichzelf geheel liet gaan v.w.b. zowel het innig tongzoenen, het verkennen van haar lichaam als het verkennen van mijn lichaam. Ik kan beamen dat Kassy erg snel nat wordt, want na enig streel-/kus-/likwerk aan o.a. haar hals & voorgevel en het vervolg naar beneden, vond ik al snel een geil & nat poesje terug... Haar tepels reageerden tussendoor goed op het lik- & zuigwerk; haar borsten zijn enigszins plat, maar voor mij geldt bij voorkeur 'puur natuur' i.t.t. al dat plastic...

Geruime tijd heb ik Kassy heerlijk gebeft en diep gevingerd om t.z.t. mezelf op bed te positioneren voor een goede PZC. Ik vroeg Kassy op dat moment om mijn scrotum ook flink te bewerken - ze zoog/likte tussendoor heerlijk aan mijn ballen - maar het pijpen kon an sich ook na enige aanwijzingen alsnog wat beter; dat bleef een beetje 'doorsnee'. Het verzoek om op mijn gezicht te gaan zitten liet Kassy niet achterwege, het was zeker opwindend om ook op die manier haar pruim flink te stimuleren. Kassy bewoog haar poesje tijdens de facesitting ook lekker heen & weer en even later ging dit voor enige tijd over naar standje 69.

Daarna ging Kassy voor geruime tijd flink op me los in cowgirl, inclusief innig tongzoenen. De weg vervolgde zich in een tweetal andere standjes en Kassy ging als afsluiter wederom op me zitten, op dat moment in 'reverse'. In reverse cowgirl ging ze ook aardig los, t.z.t. hield ik het dan ook niet meer en was het hoogtepunt nabij… Daarna hebben we nog wat nagepraat met een fijne tongzoen tussendoor en daarmee was het uurtje wel voorbij...

Samengevat: Kassy bezit wat eigenaardigheden, maar ik kon dat wel waarderen & daar moet je gewoonweg doorheen prikken tijdens de 'chit-chat'. Het uurtje met Kassy was toch wel erg positief, ondanks dat het pijpwerk ietwat beter mocht zijn. M.i. komt Kassy zowel 'op voorhand' als 'tijdens' oprecht/concreet over en dat ze zich bij een juiste klik alsnog heerlijk laat gaan. Ik geef Kassy mijn ruime voordeel van de twijfel, met een voorzichtige 4 sterren, en ik denk dat ik Kassy nog weleens wil bezoeken zolang ze in Den Haag ontvangt...

@admin: Per heden ontvangt Kassy dus te Den Haag!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan