Ben er onlangs geweest, haar was meer blond, maar zeker nog even slank als op de foto's. De eigenaardigheden herken ik wel, geeft regelmatig aanwijzingen wat er anders moet, dat ik meer ruimte moet maken op bed zodat zij goed kan liggen, etc. Allemaal onderbrekinkjes waardoor het soms stroef aan kan voelen. En ik heb haar maar steeds met een lach bedankt voor de feedback. Laten we het zo zeggen dat de skills waar ik normaal succes mee heb bij haar niet werkten, en het was eigenlijk dus goed dat ik die feedback kreeg.
Maar pijpen was geweldig ook qua ballen likken, kneden en krabbelen dus kennelijk heeft ze vorderingen gemaakt tov vorige recensies. Wordt inderdaad heel nat als je haar beft en dus weer een onderbrekinkjes om er een doekje onder te leggen voor het vocht. Uiteindelijk via cowgirl en Missio de boel afgerond..
Tijdens de gehele date vol liggen zoenen en tongzoenen, waardoor het geheel een lekkere GFE was. Ook doordat we nog een beetje lekker hebben zitten nakletsen en dan merk je dat het een lieve, intelligente vrouw is, maakt ook grapjes en heeft ze een aantal dingen uitgelegd waarom ik voorzichtig moest zijn.. Klikte op zich dus wel.