Recensie Kat/Cassie, Leeuwarden (voorheen Drachten) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevenaar

Wandelaar
56
05/05/23
33
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3783518-cassie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
een half uurtje deze vlotte jonge dame mogen bezoeken, 24 niet zoals de advertentie aangeeft 42.

deze goedlachse dame met een leuk figuur en mooie borstjes sprak prima engels, pijpen (mc) voelde lekker en ging lang door, haar kaalgeschoren kutje prima kunnen likken. De daad in meerdere standjes kunnen afmaken,al met al plezierig het huis verlaten.
 
Dacht zelf dat het een copy paste van haar vorige ad was, heb er zelf niet teveel achter gezocht. Foto's waren wel echt en recentelijk zoals wel eens anders op kinky is.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3783518-kat
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Inmiddels zit ze in Leeuwarden.
Mijn ervaring was helaas minder goed. Bij aankomst was het al meteen gedoe, want ik kreeg geen huisnummer, maar werd op een soort speurtocht gestuurd. Na zo'n 5 minuten dan toch eindelijk de juiste deur gevonden.

Bij binnenkomst was het in ieder geval wel een mooie jongedame. Lang zwart haar en een fit uiterlijk. Volgens mij is het wel de dame van de foto's.

Het intieme deel was helaas behoorlijk plichtmatig. Ze wou vrij vaak van standje wisselen, dus wat begon met cowgirl was binnen no time doggy. Wat ze in de advertentie zegt over "text me on whatsapp and I answer in short time", maakt ze in ieder geval wel waar, want tijdens de doggy zat ze meerdere keren op haar telefoon.

Na de eerste ronde ging ze op haar telefoon en een sigaret roken (dus ze is iig wel een roker).

Vervolgens, na een korte break toch nog een tweede ronde geprobeerd, maar de sfeer was niet echt intiem en ze gaf aan dat er nog tien minuten waren. Heb nog geprobeerd er wat van de maken door te vragen of ze dan maar naast me wou liggen, maar ze leek meer in de telefoon geïnteresseerd, dus toen maar een einde aan gemaakt. Toen ik buiten op mijn telefoon keek zag ik dat ik slechts 35 minuten binnen ben geweest, terwijl ik toch voor een uur betaald heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan