Recensie Katarina, Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ron95

Newbie
5
24/05/22
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/katarina-58
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nu 2x op 1 week bij deze dame geweest, dit was gewoon een fantastische ervaring.
She loves sex! en gaat er voluit voor, niets is teveel gevraagd.
Ze ontvangt je met de nodige kussen en tongzoenen. Dit gaat al snel over in een geweldige blowjob, ze vergeet de ballen zeker niet.
Ook deepthroat is geen probleem en ze kan diep gaan.
Dan gaat het ook al snel over in diverse seksstandjes.
Zelf houd ze ook van wat ruwere seks, zijn we helemaal los kunnen gaan.
Ook anale seks is geen probleem, ook dit heeft ze zelf graag. (hierdoor ook de iets hogere prijs)
Dit is gewoon een fantastische dame en ziet mij zeker nog terug!!
 
Vandaag bij deze lieve dame geweest.
Ik kwam enkel voor een blowjob en moet zeggen,dit kan ze fantastisch.
Deepthroat, alles op en aan.
Mondje volgeschoten en ze slikt alles weg 🙂
 
Sorry mannen he...maar ik ben ook es naar deze dame gegaan. Is een mooie dame idd...en lief ook. Maar een beetje extreem met alles. Met iedereen neuken zonder cdm sorry maar dat zal ik niet doen. En ik heb met cdm geneukt. En daarbij degene die zeggen dat hygiene uitstekend is liegen ook. Want haar poesje had echt een slechte geur en smaak...een aantrekkelijke dame ja maar mij ziet ze niet meer terug
 
heb je haar gebeft? 🤢
Beide gaatjes stonken heel erg en heb vermoeden dat ze tussen klanten in zich niet wast of opfrist. Althans heeft ze niet gedaan voor de klant die na me kwam.

Wel een geile meid maar die gaat nog wel een soa krijgen.
 
heb je haar gebeft? 🤢
Beide gaatjes stonken heel erg en heb vermoeden dat ze tussen klanten in zich niet wast of opfrist. Althans heeft ze niet gedaan voor de klant die na me kwam.

Wel een geile meid maar die gaat nog wel een soa krijgen.
Ik heb geprobeerd haar te beffen ja...maar had ik dat beter niet gedaan...🤢🤮🤮 man man...en dan zeggen ze dat ze super goed is. Sorry maar ene die met iedereen zonder cdm neukt is geen goeie !!!
 
Of je met of zonder condoom wil neuken is je eigen keuze, die keuze wordt niet door de dame gemaakt...
En ik heb geen slechte ervaring met dat ze zou stinken...
Ze wast haar altijd tussendoor, wel nadat je buiten bent zo heb jij je uur gehad.

Ik vind het jammer dat er hier dingen worden geschreven die niet waar zijn, want het is wel een toppertje.
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen met haar gehad en vind dat ze qua hygiëne zeker dik in orde is.
 
Of je met of zonder condoom wil neuken is je eigen keuze, die keuze wordt niet door de dame gemaakt...
En ik heb geen slechte ervaring met dat ze zou stinken...
Ze wast haar altijd tussendoor, wel nadat je buiten bent zo heb jij je uur gehad.

Ik vind het jammer dat er hier dingen worden geschreven die niet waar zijn, want het is wel een toppertje.
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen met haar gehad en vind dat ze qua hygiëne zeker dik in orde is.
Nu ron ik ben niet de enige die dat zegt. En we zeggen ook niet dat ze stinkt maar dat ze niet fris ruikt aan haar poesje. Is een verschil tussen stinken en niet fris ruiken aan haar poes he. En tis een mooie dame ja...maar ze is een kettingroker en ze heeft een onaangename geur aan haar poes dus dit zijn mijn ervaringen en ook van sommigen. Jij had een goeie ervaringen ja goed voor jou. Iedereen mag zijn mening en ervaringen hier laten weten. En nog dit...ik heb ook niet gezegd da ik zonder cdm geneukt heb...ze doet het met iedereen zonder die dat wilt ja. En ene die zoiets doet is ook niet goed voor mij. En daarmee da ik ook nooit meer haat zal daten.
 
Of je met of zonder condoom wil neuken is je eigen keuze, die keuze wordt niet door de dame gemaakt...
En ik heb geen slechte ervaring met dat ze zou stinken...
Ze wast haar altijd tussendoor, wel nadat je buiten bent zo heb jij je uur gehad.

Ik vind het jammer dat er hier dingen worden geschreven die niet waar zijn, want het is wel een toppertje.
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen met haar gehad en vind dat ze qua hygiëne zeker dik in orde is.

hoe weet jij nou wat niet waar is? je bent er niet eens bij als zij zich zogenaamd wast tussendoor.

Bij mij stond volgende klant al voor de deur te wachten dus zijn we snel aangekleed. Ik ging buiten en hij ging gelijk binnen. No way dat zij heeft kunnnen wassen tussendoor klanten.
Medelijden met die kerel na mij.
want we hebben goed bezweet seks gehad.

Bij mij stonk zowel haar poes als haar kontgaatje. Laatste is echt een afknapper tijdens doggy.
 
Heb deze dame ook al bezocht en kan er niets slecht over zeggen.
Dat hier sommige heiliger dan de paus zijn en ook properder dat heb ik wel in de gaten.
Dame beide dus nzc aan en iedereen is daar vrij in om te kiezen.
En dan die zever dat de volgende klant al stond te wachten en de dame zicht niet heeft opgefrist achter te hem , man wat een larie heb al meermaals meisjes bezocht die zicht nog op frisse toen ik er was.
Maar ja sommige hier op dit forum hebben het licht uitgevonden en zijn in hun ogen professionals.
 
Heb deze dame ook al bezocht en kan er niets slecht over zeggen.
Dat hier sommige heiliger dan de paus zijn en ook properder dat heb ik wel in de gaten.
Dame beide dus nzc aan en iedereen is daar vrij in om te kiezen.
En dan die zever dat de volgende klant al stond te wachten en de dame zicht niet heeft opgefrist achter te hem , man wat een larie heb al meermaals meisjes bezocht die zicht nog op frisse toen ik er was.
Maar ja sommige hier op dit forum hebben het licht uitgevonden en zijn in hun ogen professionals.
Hoe kan jij nu weten of de dame bij het begin zich opfrist of niet? En daarbij als ik qeg dat haar poesje stonk en de andere ook ja dan is dat zo he...jij kan hier geen oordeel brengen wat de anderen meegemaakt hebben. Jouw date was perfect volgens jou voor mij niet. Als hygiene bij jou niet zo belangrijk is ja bij mij wel. Dus je hoeft de anderen hierbij niet te oordelen. Enkel je ervaringen hoef je hier te zeggen. Jou ervaring was voor jou goed de mijne voor mij niet goed.
 
Ben er al verschillende malen geweest en enkel voor een blowjob, intiem zonder riskeer ik niet.
Ze kan heerlijk pijpen, lekker diep en nat en gisteren stond de nood zo hoog dat het er langs haar neusgat terug uitliep 😅
 
pijpen dat kan ze als een van de beste 👍vind het alleen tikkeltje duur en schijnbaar is ze ook onbetrouwbaar met afspraken maken. Zou risico niet snel nemen als je van ver moet komen of laat op de avond.

Alhoewel in Hasselt zit veel goede alternatieven 👍
 
ik ben vorige week gwst en was echt niet te doen, haar kutje en kontgaatje stonken. Ik had voor een uurtje betaalt, maar kwam vroeger klaar en heeft me daarna buiten gezet want ze zei dat een andere klant had die kwam en meer betaalde dus ik ga nooit meer naar haar dus let op met deze dame
 
Ik heb morgen een date met haar. Ik ga gewoon ondanks dat ik dit allemaal heb gelezen....ze krijgt nu nog de voordeel van de twijfel. En ik moet het sowieso zelf ervaren. Verhalen zijn Verhalen... het kan waar zijn of niet dat weet je nooit. Maar voor mij is het gewoon simpel. Als ik binnen ben. Dan ga aan haar vragen voordat ik ga betalen. Mag aan jou kutje ruiken. En als ze niks te ver bergen heeft dan gaat ze dat toelaten. En als ze het niet toelaat. Dan ga ik sowieso weg.. laat ze het toe. En haar kutje stinkt...Dan ga ik ook sowieso weg. Een kutje die stinkt die ik gratis kan neuken doe ik niet eens is. Laat staan voor een kutje die stinkt waar ik voor betalen. Daar ga ik niet aan beginnen. Het zou mij niet eens lukken al zou ik het willen. Omdat mijn lichaam gaat protesteren. Daar wil ik mee zeggen. Als mijn neus heel de tijd die geur opvangt. Dan gaat hij daar beneden niet omhoog. Dat werkt negatief op mijn opwinding. Ookal is ze nog zo lekker. Dat gaat voor mij niet werken..
 
Exotische nummer die ze nu gebruikt... soit.

Ze adverteert al een tijdje met een trio met een zekere Nikki...
tijdje terug stond ze op de foto met een knappe brunette. Als dat die Nikki is ben ik daar wel in geïnteresseerd... iemand daar meer info over of ervaring mee?
 
Ik heb morgen een date met haar. Ik ga gewoon ondanks dat ik dit allemaal heb gelezen....ze krijgt nu nog de voordeel van de twijfel. En ik moet het sowieso zelf ervaren. Verhalen zijn Verhalen... het kan waar zijn of niet dat weet je nooit. Maar voor mij is het gewoon simpel. Als ik binnen ben. Dan ga aan haar vragen voordat ik ga betalen. Mag aan jou kutje ruiken. En als ze niks te ver bergen heeft dan gaat ze dat toelaten. En als ze het niet toelaat. Dan ga ik sowieso weg.. laat ze het toe. En haar kutje stinkt...Dan ga ik ook sowieso weg. Een kutje die stinkt die ik gratis kan neuken doe ik niet eens is. Laat staan voor een kutje die stinkt waar ik voor betalen. Daar ga ik niet aan beginnen. Het zou mij niet eens lukken al zou ik het willen. Omdat mijn lichaam gaat protesteren. Daar wil ik mee zeggen. Als mijn neus heel de tijd die geur opvangt. Dan gaat hij daar beneden niet omhoog. Dat werkt negatief op mijn opwinding. Ookal is ze nog zo lekker. Dat gaat voor mij niet werken..
hoe was het geweest ?
 
hoe was het geweest ?
Nou weet je ik was aan het twijfelen. Om te gaan. Maar toen stuurde zij een app . van kom je nog vandaag.? Dus toen dacht ik dat zal wel goed zitten als ze dat zo zelf vraagt.. Dus ik daar toe gereden .. aangekomen stuurde ik naar haar. Ik ben in de straat. En ze reageerde niet gelijk terug. En toen zag ik de bui al hangen. Ik heb geen seconde meer gewacht en gelijk terug gereden. En later op die dag stuurde ze mij een app zo van. Ja Sorry ik heb accident gehad. Met een foto erbij van een zwarte auto waar de voorkant helemaal in puin lag.. en als je nog keer wilt komen. Dan maak ik het goed met je.. dat ze mensen voor niks laat komen en zo laat zitten . Dat is nu voor mij al een definitieve bevestiging van 1 van de verhalen die over haar bekend zijn dat waar is. Zelf meegemaakt Dus nu. Dan zal waarschijnlijk de verhalen over haar stink kutje en stink kontje ook wel waar zijn.....en wie weet ga ik dat in de toekomst. Ook nog wel in levende lijve ondervinden.....
 
Nou weet je ik was aan het twijfelen. Om te gaan. Maar toen stuurde zij een app . van kom je nog vandaag.? Dus toen dacht ik dat zal wel goed zitten als ze dat zo zelf vraagt.. Dus ik daar toe gereden .. aangekomen stuurde ik naar haar. Ik ben in de straat. En ze reageerde niet gelijk terug. En toen zag ik de bui al hangen. Ik heb geen seconde meer gewacht en gelijk terug gereden. En later op die dag stuurde ze mij een app zo van. Ja Sorry ik heb accident gehad. Met een foto erbij van een zwarte auto waar de voorkant helemaal in puin lag.. en als je nog keer wilt komen. Dan maak ik het goed met je.. dat ze mensen voor niks laat komen en zo laat zitten . Dat is nu voor mij al een definitieve bevestiging van 1 van de verhalen die over haar bekend zijn dat waar is. Zelf meegemaakt Dus nu. Dan zal waarschijnlijk de verhalen over haar stink kutje en stink kontje ook wel waar zijn.....en wie weet ga ik dat in de toekomst. Ook nog wel in levende lijve ondervinden.....
Jah ik zeg het u zou niet met haar afspreken altijd misserie met deze dame, er zijn beter dames dan haar, ik zou zeggen Ella te proberen ontvangt in genk in Cupido
 
Nou weet je ik was aan het twijfelen. Om te gaan. Maar toen stuurde zij een app . van kom je nog vandaag.? Dus toen dacht ik dat zal wel goed zitten als ze dat zo zelf vraagt.. Dus ik daar toe gereden .. aangekomen stuurde ik naar haar. Ik ben in de straat. En ze reageerde niet gelijk terug. En toen zag ik de bui al hangen. Ik heb geen seconde meer gewacht en gelijk terug gereden. En later op die dag stuurde ze mij een app zo van. Ja Sorry ik heb accident gehad. Met een foto erbij van een zwarte auto waar de voorkant helemaal in puin lag.. en als je nog keer wilt komen. Dan maak ik het goed met je.. dat ze mensen voor niks laat komen en zo laat zitten . Dat is nu voor mij al een definitieve bevestiging van 1 van de verhalen die over haar bekend zijn dat waar is. Zelf meegemaakt Dus nu. Dan zal waarschijnlijk de verhalen over haar stink kutje en stink kontje ook wel waar zijn.....en wie weet ga ik dat in de toekomst. Ook nog wel in levende lijve ondervinden.....
Zal wss niet al te erg ongeval gwst zijn want ze staat toch online haar advertentie, dus wss weer een excuus dat zei weer gebruikt
 
ik ben vorige week gwst en was echt niet te doen, haar kutje en kontgaatje stonken. Ik had voor een uurtje betaalt, maar kwam vroeger klaar en heeft me daarna buiten gezet want ze zei dat een andere klant had die kwam en meer betaalde dus ik ga nooit meer naar haar dus let op met deze dame
Ey ff uit nieuwsgierigheid. Heb je het tegen haar gezegd dat haar kutje en kontgaatje stonken? Of wou je haar niet kwetsen. En heb je je maar door de stank heen gebeten?
 
Ey ff uit nieuwsgierigheid. Heb je het tegen haar gezegd dat haar kutje en kontgaatje stonken? Of wou je haar niet kwetsen. En heb je je maar door de stank heen
Ik kwam bij haar aan zei stond in haar lingerie klaar, ik mij uitgedaan eerst wat zitten praten wat ik kon verwachten. Dan ging zei op haar knieën begon ze me zalig te pijpen, dat moet ik wel zeggen is 1 ding dat ze heel goed kan pijpen, toen lekker op bed gaan liggen na een zalige pijpbeurt, ik vond al dat haar kutje en kontgaatje zo stonken heb ik dat op een deftige manier gezegd, zei ze moet ik me ff opfrissen ik zeg liefst wel heeft ze dat gedaan, en daarna lekker geneukt maar was eerder klaar gekomen dan de tijd die ik voor betaald had en zei ze ik moet nu gaan afronden ik heb zo een andere klant die komt dus deze dame heeft geen respect
 
Ze is terug actief, iemand nog recente ervaring? Ze heeft grote schaamlippen, klopt dit?
Was het maar enkel de grote schaamlippen. Je moet een grote,dikke negerlul hebben van 25/9 om iets te voelen als je haar neukt...is gwn een hol haar kutje. En dan heb ik niks gezegd over haar stinkende kut en kontgaatje . Jammer genoeg...maar ze is wel een mooie dame daar heb ik niks op te zeggen .
 
Was het maar enkel de grote schaamlippen. Je moet een grote,dikke negerlul hebben van 25/9 om iets te voelen als je haar neukt...is gwn een hol haar kutje. En dan heb ik niks gezegd over haar stinkende kut en kontgaatje . Jammer genoeg...maar ze is wel een mooie dame daar heb ik niks op te zeggen .
Idd hele mooie dame maar is idd een groot hol moet je idd al dikke lul hebben voor iets te voelen, kan wel best goed pijpen,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
280
Gisteren met haar afgesproken was een geweldige date. Dame is een knappe verschijning waarmee je ook kog eens goed kunt kletsen. Tongzoenen vol overgave. Pijpen kan ze inderdaad echt geweldig. Ze neemt gerust 20cm zo naar binnen. Haar ook mogen beffen, en niks van rare geurtjes gemerkt zoals eerder gemeld is. De rest is al eerder in de reacties hierboven beschreven. Zij is toch echt wel een van de toppers die op het niveau komt van Ella die ook in genk ontvangent, voor degene die haar kennen.
Verder eigenlijk geen opmerkingen het was gewoon allemaal perfect.
Enige nadeel de prijs maarja je krijgt het ook dik terug.
 
Gisteren met haar afgesproken was een geweldige date. Dame is een knappe verschijning waarmee je ook kog eens goed kunt kletsen. Tongzoenen vol overgave. Pijpen kan ze inderdaad echt geweldig. Ze neemt gerust 20cm zo naar binnen. Haar ook mogen beffen, en niks van rare geurtjes gemerkt zoals eerder gemeld is. De rest is al eerder in de reacties hierboven beschreven. Zij is toch echt wel een van de toppers die op het niveau komt van Ella die ook in genk ontvangent, voor degene die haar kennen.
Verder eigenlijk geen opmerkingen het was gewoon allemaal perfect.
Enige nadeel de prijs maarja je krijgt het ook dik terug.
Zonder condoom alles?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan