Recensie Kate, Didam (voorheen Doetinchem) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1252

Wandelaar
Forumpionier
79
12/07/21
38
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-kate-_7378885
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanmiddag bij deze dame geweest, geen gfe gevoel, beetje plichtsmatig, wilde niet zoenen, oschoon ze dat had toe gezegd vooraf. Wilde niet gevingerd worden, wel met haar clitoris.
Heb wel in haar mond mogen klaarkomen. Neuken onvoldoende
Helaas geen herhalingsgevaar
 
Dan had je meer geluk dan ik, of juist ook niet. Gisteren een afspraak gemaakt. Blijkt achteraf dat het middels een telefoniste gaat en die zal het wel druk hebben of anderzins van slag. De deal, zoals afgesproken aan de telefoon was niet bekend bij de dame. Dus.. deal breaker = vertrekken.
 
Och toch.... zo ken ik Kate helemaal niet. Ze doet normaal meer dan vermeld in haar mogelijkheden en is een echte genieter. Misschien heeft ze nu wat minder lol omdat haar vriendin Elena niet meer met haar meegaat.
Ik zal haar es bellen. Helaas is Doetinchem te ver voor me om naar haar toe te gaan.
Ik zal ook eens zoeken naar de oude recensies over haar.
 
Ik ben ook wel vaak bij Kate geweest in Swifterbant. Daar woord ook al hier over haar gesproken. Ik deed vaak een date van twee uur met haar. En ik vond haar ook erg fijn. Ze was niet eens zo heel knap in dr gezicht. Maar gewoon het totaalplaatje met haar was perfect. Standje 69 en ze kwam me echt klaar, ze werd echt heel nat. En even later op het eind rukte ik me af in dr gezicht en ze deed zelf dr mond al open. Wou dat dr meer dames waren zoals haar. Want de laatste tijd is het erg slechter geworden lijkt het.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan