Recensie Kate, Lanaken (Voorheen Hasselt) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ok date.. alleen vertrouw de foto's niet die in haar ad staan. Had ook geen klik met haar.

Dame is aardig op leeftijd +/-50/55. Ze spreekt ok Engels, maar lacht soms als Mickey Mouse. Ze heeft wat leeggelopen tietjes en een opgezette buik.

De massage tussendoor stelt ook op niks haha. Was meer een lichte aanraking met een lading olie op je rug.

Daarnaast een enorme afknapper toen er een wekker werd gezet. Voelde me daardoor opgejaagd.

Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Ik ben vaak bij Kate in Swifterbant geweest, boekte gelijk 2 uurtjes. Ik vond het heerlijk met haar. Maar ik zag pas foto's van haar op Kinky.nl, en die vallen erg tegen. Ze is wel erg aardig en laat best veel toe. Ik hoorde dat ze een vast appartement nu heeft in Lanaken en dat ze daar nu blijft als ze in België is
 
Ben er vanmorgen geweest. Best een aardige meid. Ze doet veel. Ok, haar figuur is ietwat minder als de foto's van R.L ,maar dan nog. Welke vrouw heeft dat niet op die leeftijd. Hele vriendelijk meid die echt wel geniet. Ik had gekozen voor een met anaal en gevraagd of ze wat geile laarzen met fishnets wilde aantrekken. Best een geil uitzicht als je die hakken vast pakt, of haar bij de haren, en haar dan diep anaal doggy neemt. Maar da's mijn fetish. Ik ga in eder geval nog een tweede keer. Kiken of het weef zo bevalt.
 
Ik denk dat de foto's op Kinky wel redelijk recent zijn.
Ziet er tenminste niet meer zo gelikt uit als op RL
 
Die foto's die nu van Kate op kinky.nl staan, dan denk ik echt van die sla ik wel over. Maar ik ben een paar jaar geleden vaak bij haar geweest. En ze genoot echt van sex, en opzich was ze niet heel knap maar ook echt niet lelijk. Maar we worden allemaal wel ouder, maar de één word mooi oud en de ander wat minder. Maar het was altijd echt goed bij en met haar. Wel één van de dates die me bijblijven.
 
Die foto's die nu van Kate op kinky.nl staan, dan denk ik echt van die sla ik wel over. Maar ik ben een paar jaar geleden vaak bij haar geweest. En ze genoot echt van sex, en opzich was ze niet heel knap maar ook echt niet lelijk. Maar we worden allemaal wel ouder, maar de één word mooi oud en de ander wat minder. Maar het was altijd echt goed bij en met haar. Wel één van de dates die me bijblijven.
Welke afkomst heeft ze?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kate ook een bezoekje gebracht. Afspreken ging vlot. Ff moeten zoeken naar adres door wegenwerken voor haar deur. Sex was goed en ze lijkt eerder op een girl next door maar daar val ik wel op. Volgende keer eens een langer bezoekje brengen.
 
Kate ook een bezoekje gebracht. Afspreken ging vlot. Ff moeten zoeken naar adres door wegenwerken voor haar deur.
Inderdaad, nog altijd, maar nu bouwvakverlof. Had de telefoniste er wel even bij kunnen vertellen.
Foto's op kinky zijn redelijk actueel. RL en SJ uit de oude doos.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/579491-kate#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij Kate geweest.
Spreekt aan de telefoon perfect NL, maar bij aankomst English please. Assistente dus.
Jammer dat die niet verteld had dat de straat openligt door werkzaamheden en straten zijn afgesloten. wel gelukkig bouwvakverlof. dus kwartier te laat, maar geen probleem.
Alleen niet op de oprit parkeren, dat was duidelijk. Langs de weg was moeilijk want door werkzaamheden "stoeprand" van 30-40 cm. Daar ga ik dus niet op gokken.
Bij pand oprit achterom trap op. Pas op voor de hond. Zat bijna bij de buren ondanks groot huisnummer.

Dame is de dame van de foto's op Kinky. RL en SJ zijn uit de oude doos.
Eerst betalen uiteraard, dan wordt het geld naar St. Juttemis weggebracht (waarom duurt dat altijd zolang?) wil je douchen, ja. Douche ok.
Op bed, maar ik wil links liggen, ok, beetje zoenen, maar niet van harte.
pijpen zonder redelijk goed, andersom beffen redelijk, maar niet zo etc.
Dan intiem missio, maar benen niet te hoog want ging moeilijk. nog beetje variatie en afgemaakt met CIM. Meteen uitspugen. Nog massage, maar dat stelt niks voor. alleen om tijd beetje vol te maken.
Douchen en op originele tijd buiten, dus maar 45 min.
 
Terug
Bovenaan Onderaan