Recensie Kate, Lanaken (Voorheen Hasselt) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lealfan

Vaste klant
246
17/01/22
152
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lady-488460010.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Door de recensie onlangs over het trio met Mary en Kate, was ik ongelofelijk getriggerd door kate. Een geile naturelle dame met een stel mooie boobs.

Deze week blijkt ze in het land te zijn, en ik ben dus gepasseerd.

Zeker geen teleurstelling! Geen fotomodel maar ik vind het toch een knap ding, mooi gebruind met blauwe ogen een en goeie C-cup (hangt wel wat).
Maar ze is dus vooral zeer geil. Haar kutje wordt drijfnat en ze zuigt je eerst zalig.
Na een tijdje kan je haar lekker hard soppend vingeren, waar ze lekker van klaarkomt. Het beste vond ik nog het neuken, wat ze graag heel hard wil. Zoveel te harder je pompt des te natter haar kutje wordt, zalig gewoon.

Ze is maar een weekje hier en dan is ze weer verder, komt misschien in November nog eens een weekje.

Hou haar in ere aub, zo heb ik er nog niet zoveel gevonden!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lady-488460010.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vriendelijke en gemotiveerde dame, probeert het u zeer aangenaam te maken. Accomodatie is discreet, met propere en degelijke voorzieningen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-lady-488460010.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgesproken met Mary. Die zei af en stelde collega Kate voor. Ik heb het mij niet beklaagd!
Leuke vrouw die echt van alles geniet. Heb haar 2 of 3 keer laten klaarkomen, eerste keer zou misschien gefaket kunnen zijn maar dan speelde ze prima toneel. Lekker nat kutje, geen glijmiddel nodig. Jammer genoeg had ze een alarm gezet en kwamen we niet toe aan neuken.
Volgende keer beter. Maandag vertrekt ze, half november terug in Hasselt.
 
Zoals hier besproken, een topmeid.
Ze faked niet. Ik ga er nl vanuit dat als ze ...tig keer squirt dat dat niet gespeeld kan worden. Voor mij persoonlijk een goede squirt-oefening. Lukt haar niet altijd, maar gelukkig nu vaak.
Trio met Mary zal niet meer gaan gebeuren, als ik haar non verbale gezichtsuitdrukking zag (toen ik haar dat vroeg). Of er iets gebeurd is....Mary zit trouwens momenteel in Noorwegen....
Kate is nu in M'tricht, daarna weer in Hasselt en dan weer in M'tricht.
 
…en het alarm op haar telefoon heeft een reden. Ze moet de date qua minuten doorgeven aan een centraal iemand, die haar dus monitort. Ze doet via een WhatsApp naar desbetreffende. Is ze over tijd, zal dat wel iets betekenen voor haar.
 
Dus ze ontvangt daadwerkelijk in Maastricht nu?
En zit misschien pooier achter.
Ja, in M'tricht.
Contact via 06 nummer.
Mij is vaker opgevallen dat meiden in M'tricht daten via een 06 nummer en dat ze dan toch bv in Lanaken zitten. Je krijgt via WhatsApp perfect in het Nederlands reactie, alhoewel naderhand blijkt dat de dame zelf vrijwel geen woord Nederlands kent/spreekt.
Of het bij Kate een pooier is, weet ik niet, maar volgens mij had ze contact met een andere vrouw aan de naam te zien…
Ik had eerst 45 min date en breidde dat uit naar 60 min tijdens de sessie en ze moest dat doorgeven via WhatsApp. Ik kon over haar schouder meekijken toen ik haar van achteren ……. 😀
 
Afgesproken met Mary. Die zei af en stelde collega Kate voor. Ik heb het mij niet beklaagd!
Leuke vrouw die echt van alles geniet. Heb haar 2 of 3 keer laten klaarkomen, eerste keer zou misschien gefaket kunnen zijn maar dan speelde ze prima toneel. Lekker nat kutje, geen glijmiddel nodig. Jammer genoeg had ze een alarm gezet en kwamen we niet toe aan neuken.
Volgende keer beter. Maandag vertrekt ze, half november terug in Hasselt.

Klopt de prijs wel? ze vraagt 50euro voor anaal
 
In welke wijk van Maastricht ontvangt Kate? Aangezien ik familie en vrienden in Maastricht heb hoeft niemand van mijn wandelcarriere te weten. Anders haar maar eens in Hasselt bezoeken.
 
Kate is een knappe, vriendelijke dame. haar cutje werd lekker nat bij het beffen, ze pijpt lekker, tonzoenen is zeer matig. mijn zaad was te snel verschoten, betaald voor half uurtje maar na 15min stond ik dus al buiten, geen massage, napraten (Engels) of poging tot 2e keer. geen herhalingsgevaar dus
 
Ze is weer in M'tricht trouwens. Blijft daar tot 18 dec en dan Kerst vieren in haar thuisland. Medio januari weer terug in M'tricht.
Ze is begin 40 jaar denk ik. Ze is een aardige meid.
 
Hele lekkere meid. Erg vriendelijk. Ik mocht haar in verschillende standjes neuken. Ze geniet er zelf ook van. Lekker lichaam. Mooie borsten en kleine kont. Zeer lief en ze verwendt je super.
 
Terug
Bovenaan Onderaan