Recensie Kate, Hengelo (voorheen Arnhem) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
58
11/01/23
30
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/6493084-kate
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Kate een paar weken geleden bezocht. Ik werd gedirigeerd naar een rijtjeshuis in Arnhem zuid. NIet geheel anoniem want de buren en de rest van de straat kan zien wie er aan de deur staat. Ik belde haar om te vragen of ze de deur open zou kunnen doen. Er werd door een dame geantwoord die goed Engels sprak, maar eenmaal binnen, was dat als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook was het niet de dame van de foto's.

Ik vroeg voor een pijpdate van 15 minuten met cd. Dat was van te voren per app overeen gekomen. Ik vroeg me wel af in hoeverre de dame van het gesprek op de hoogte was gebracht (ik gok namelijk van niet)
Desondanks was de pijpdate zeer goed, wat me verraste. De dame gebaarde me uit te kleden en terwijl ik dat deed, begon ze te zoenen. Ook waren haar tieten werkelijk fenomenaal. en die wist ze ook goed in te zetten. Toen pikkemans stram in de houding stond deed ze als een pro de condoom om met haar mond en begon ze te zuigen als een stofzuiger om te zorgen dat het condoom goed zat. Vervolgens mocht ik gaan liggen op bed en daar ging de pijppret verder. Ik gaf haar de instructie om mijn ballen niet te vergeten en ze flink onder te spugen en te likken. Binnen no time was het lekker glibberig daar en ik zag dat ze ervan genoot. op een gegeven moment wilde ze bovenop me gaan zitten, maar omdat ik haar tegenhield, ging ze verder met pijpen. Wel vroeg ze of ik het zeker wist. Ik kreeg de indruk dat ze het jammer vond.
Terwijl ze mijn harde paal aan het zuigen was bewerkte ze heel lekker mijn ballen met vingers en nagels. Ook liet ze mijn kontje niet links liggen. Het duurde daarna ook niet lang meer voordat ik het rubbertje vol spoot. GEweldig hoe ze nog even mee bewoog met haar mond en mij na afloop van he torgasme, nog even verder leeg zoog.
 
Het was een leuke dame om te zien. In eerste instantie een beetje verlegen. Ze had een leuke tint, niet heel donker, denk aan een NL vrouw die een leuke zomer heeft gehad :) ong. 160cm lang en ze droeg een beugel. Leeftijd vind ik wat lastiger te schatten. Grofweg tussen de 25 / 30 jaar
 
Het was een leuke dame om te zien. In eerste instantie een beetje verlegen. Ze had een leuke tint, niet heel donker, denk aan een NL vrouw die een leuke zomer heeft gehad :) ong. 160cm lang en ze droeg een beugel. Leeftijd vind ik wat lastiger te schatten. Grofweg tussen de 25 / 30 jaar
Hey Aeolus! Is het lichaam van deze dame zoals op de foto's?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan