Recensie Kate (Mol), Den Haag, Hunsestraat 51 k7 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Muntari150

Wandelaar
36
17/01/22
44
8
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Ik zal maar eens aftrappen bij deze nieuwe name die ik vandaag voor het eerst bezocht heb. Dame werkt naar eigen zeggen sinds een kleine twee weken hier in Den Haag en heeft Moldavische roots. Ze viel mij al eerder op, aangezien ze er goed uit ziet en wel opvalt (zeker wanneer er lage bezetting is.

Eenmaal binnen vriendelijk kennisgemaakt en aangegeven voor het starttarief te gaan. Ik mocht plaatsnemen en dame trok meteen het condoom om de slappe jammer genoeg. Dan val je bij mij meteen al door de mand, want een beetje teasen is niet teveel gevraagd lijkt mij. Maar goed toen heeft ze me voor een kleine 5 minuten gepijpt wat ze prima deed, maar niet bijzonder ofzo.

Uiteindelijk naar het echte werk en stelde ik cowgirl voor, waarop ze antwoord liever geneukt wil worden. Nou prima dan in missio begonnen wat goed was en uiteindelijk geswitcht naar doggy. Het einde was het beste gedeelte van het bezoek, ze heeft wel een lekkere kont te neuken in doggy en voelde lekker warm aan. Ze gaf wel aan voorzichtig te doen, dus heb hier wel rekening mee gehouden door rustig te beginnen. Naarmate voerde ik het tempo wat meer op en begon ik wat dieper te stoten wat leidde tot positief gekreun. "Yes baby yes baby yes" en uiteindelijk na een kleine 10 minuten goed in haar klaargekomen. Dame was niet vies van wat geklets op haar billen en vriendelijk gedurende het bezoek. Echter miste ik toch de X-factor die ik bij bepaalde dvp's heb. Mag wel wat meer overgave bij en wat minder op automatisch piloot. Misschien dat het komt doordat het mijn 1e bezoek was bij haar en het starttarief was..

Al met al prima bezoekje, maar voor mij geen groot herhalingsgevaar. Simpelweg omdat ik bij vele andere dames veel meer terugkrijg (voor het starttarief) en zij dus voor mij niet bijzonder genoeg is om boven hen te verkiezen. Maar met de bezetting van vandaag waren er weinig alternatieven.

Terug
Bovenaan Onderaan