Recensie Katerina, Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ppeks

Wandelaar
46
10/05/22
19
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Penislengte
10cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/beautiful-skinny-transsexual.html
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag nog eens zin in een trans en na heel wat zoek uit gekomen bij een dame in Oostende ze adverteerde als Katerina petrova of beautiful skinny transsexual.

Afgesproken dat ik een half uur op voorhand nog eens zou bellen en zo gezegden gedaan. Daar afgesproken dat ze een minirok zou dragen dat ze zich sletterig zou opmaken.

Meteen vroeg ze al om boodschappen mee te nemen. Ja nee dat doen we niet. Aangekomen staat er een jonge kerel in de deur die als ik aankom meteen wegloopt. Ik krijg de verdieping door en vertrek naar het derde.

Aangekomen blij verrast want ze trekt 100% opende foto's inclusief de rode lange pruik.

Terwijl ik binnen ben moest ze nog wachten op een vriend want die was naar de winkel. Afgerekend gedoucht en wat op het bed langzaam gepijpt worden maar zelf mocht ik nergens aan zitten.

Eindelijk deed ze de deur open voor de vriend en kon ze iets enthousiaster beginnen deepbthroat was zeker de moeite en als kleine opens stijf stond werd het gelijk neuken want tongzoen doet ze niet.

Het lekker strakke kontje klemde goed om me lul maar vooral geen geluidmaken en stevig door neuken ze wilde er precies vanaf zijn.

Na een minuut of 15 geneukt te hebben en diep in haar klaargrkomrn teceijn was het ala minuut aankleden en buiten gewerkt worden.

Ondanks het protest van mijn kant dat ik voor een uur betaald had was het na 23 minuten over en voorbij.

Helaas voorbij geen herhaling gevaar haar kontje was lekker maar het klok kijk kon niet erger en super gehaast om het af te werken.

Maar toen ik beneden kwam was daar ineens de jongeman terug. Die ik bij aankomst ook gezien had. Met een zakje van deCarrefour.
 
Had haar ook ge-appt met wat vraagjes maar niet echt antwoorden gekregen, dan laat ik het al gerust... jammer dat er zoveel profiteurs bij zijn, betalen, dan rap rap klaarkomen en buiten... sja
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan