Recensie Katerina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k4 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagavond laat liep ik in de Geleenstraat, ik was al een langere tijd niet bij Katerina geweest. Ze is te herkennen aan blond haar en blauwe ogen. Ze werkt al langer in de Geleenstraat en is vaak zowel overdag als 's avonds te vinden. Ik betaal altijd 100€ voor haar goede service, je krijgt echt een gfe!
Bij binnenkomst altijd leutermans een wasje geven, vervolgens op bed plaatsgenomen. Ze kwam heerlijk on top waarbij we elkaar gingen opgeilen, ook lekker liggen tz.
Na een poosje ging ze op haar rug liggen, heb haar kutje helemaal uitgelikt en daar werd ze zeiknat van haha! Rollen omgedraaid waarbij ik een heerlijke pz kreeg. Dat deed ze met diepe halen en lekker lang. Cd ging erom en zij on top begonnen. Wat is het een genot om een dame zo zien bezig te zijn. Staand doggy heb ik heerlijk zitten ketsen tegen die kont en kwam dan ook lekker klaar in haar kutje mc. Allebei nog zitten opfrissen en met drie kusjes afscheidgenomen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag op weg naar de Geleen met als doel een PZC-sessie. Katerina zie ik erg vaak zitten, in het verleden ooit een keer bij haar geweest voor een rimsessie (ik bij haar bedoel ik), omdat ik begrepen had dat PZC ook mogelijk is bij haar naar binnen gestapt.
Sessie begint gezellg: zij wast je leuter, altijd een goed begin.
Ik zei dat ik graag "soft and slow" gepijpt wilde worden, en dat deed ze geweldig: langzaam opgebouwd, likjes op tepels en lichaam, langzaam naar beneden afdalend, likjes op toompje, het duurde een tijd voor ze hem uiteindelijk in haar mond nam, erg opwindend.

Zat steeds tegen het klaarkomen aan maar dat wilde helaas net niet lukken. Ik weet dus niet of CIM mogelijk is, ze zei er in ieder geval niets over, geen "don't come in my mouth" opmerkingen gehoord. Heb het zelf met de hand afgemaakt.

Ze ging zo zitten dat ik het heel goed kon zien allemaal, volgende keer doe ik mijn cockring om zodat ik een betere erectie krijg, nog betere visuals en dan hopeljk wel klaarkomen door pijpen ?

Ze gaat op 3 oktober voor een paar weken op vakantie vertelde ze.
 
I have been seeing Katerina for 4 or 5 years now. She is one of my top 3. The blowjob ZC is the absolute best. She likes her work, and is not one of those mechanical women. For €100 you get her good service which includes the blowjob ZC. For an extra €50 she will let you come in her mouth. She then spits it back onto your cock, licks it up and puts your cock back into her mouth. Very worth it. I also think she is one of the prettiest woman on the street. I highly recommend! I am surprised I do not read more reviews about her.
Google Translate :
Ik zie Katerina nu al 4 of 5 jaar. Ze is een van mijn top 3. De pijpbeurt ZC is absoluut de beste. Ze houdt van haar werk en is niet een van die mechanische vrouwen. Voor €100 krijg je haar goede service inclusief de pijpbeurt ZC. Voor €50 extra laat ze je in haar mond komen. Ze spuugt het dan terug op je pik, likt het op en stopt je pik terug in haar mond. Zeer de moeite waard. Ik vind haar ook een van de mooiste vrouwen op straat. Ik raad ten zeerste aan! Het verbaast me dat ik niet meer recensies over haar lees.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vaak heb ik haar zien staan, deze blonde Roemeense aan de 110 k4, maar tot vandaag had ik haar nog niet bezocht. Iets weerhield mij daar altijd van, tot vandaag toen ze om mijn aandacht zat te vragen.

Eenmaal binnen nam Katerina al snel het woord, ze houdt wel van een babbel. Standaard met PZC afgesproken, vervolgens begon ze met het wassen van de leuter en daarna op het bed plaatsgenomen. Ik moest wel met het haar tegen de spiegel om ons beide te laten passen, maar toen begon het feest wel. Katerina kan heel goed, beheerst en rustig opbouwen met likjes en kusjes op de tepels, het lichaam en voldoende lichamelijk contact.
Het pijpen begint ook zo, met een goede rustige opbouw die behoorlijk opwindend is. Dit beviel mij zo dat ik heb aangegeven dat ze zo door kon gaan tot het einde, wat prima voor d'r was. Een heerlijke sessie net binnen de tijd was het gevolg.

Naderhand volgt een wasje en gaat Katerina rustig door met d'r verhaal. Leuke meid met een behoorlijk herhalingsgevaar.
 
Ik vermoed dat ze er morgen wel is, maar laat het morgen wel weten.
Meestal is ze op zondag vrij.
Als de straten weer volledig open gaan zal eea wellicht weer anders worden want soms werkt ze in de avond
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer binnengewandeld bij Katerina. Op zicht wel een prima en aardige vrouw, maar daarvoor kwam ik niet. Toen binnenkwam heb ik onderhandeld voor 100 euro, pzc en zoenen. Het pijpen (zc) was in ieder geval zeer goed en op een gegeven moment voert ze de snelheid een beetje op wanneer je warm bent. Maar het zoenen waren meer kleine kusjes. Toen ik eenmaal voorstelde om 69 te gaan, vertelde ze
me dat dat 20 euro extra was. Natuurlijk ze heeft recht om zelf te bepalen wat haar prijzen zijn, maar bij de meeste dames is dit toch wel inbegrepen als je eenmaal in de 100 euro gaat zitten. Desniettemin, stelde ik voor om over te gaan het seksgedeelte. Ook hier voelde ze een beetje afstandelijk aan en ik werd een beetje afgewerkt. Misschien dat anderen positievere ervaringen hebben, maar bij mij voelde ze te afstandelijk aan. En ik waardeer het niet dat ik zo snel wordt afgewerkt. Helaas voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame is terug van vakantie dus haar bezocht.
Gevraagd wat de kosten waren, 100 Euro was het antwoord.
Daar bleek pzc niet bij te zitten, dat was 50 Euro extra, geen gebruik van gemaakt.
Ik hoefde niks te wassen, kon zo gaan liggen, nu ben ik geen viezerik maar ze kwam wel op mij liggen voordat het condoom eromheen ging.
Naderhand werd er ook niks schoongemaakt dus dat blijft wel een puntje waar wel meer dvp's zich aan schuldig maken.
Het is wel een aardige dame met het hart op de juiste plaats, ook niet vreemd van een praatje.
De combinatie van kosten en service geven voor mij weinig herhalingsgevaar, maar mijn onderhandelingskunsten zijn ook wel ondermaats, ik ga nooit over de prijs lopen zeuren maar daar moet geen misbruik van gemaakt worden.
 
Most DVP's on the Geleenstraat in my experience charge €50 PMC and €100 PZC, including Katerina. She will sometimes offer CIM for €150. And she is definitely 35-40, but looks great.
 
Most DVP's on the Geleenstraat in my experience charge €50 PMC and €100 PZC, including Katerina. She will sometimes offer CIM for €150. And she is definitely 35-40, but looks great.
Bij mij was het 100 euro met condoom, en waarom zijn jouw berichten de ene keer in het Engels en de andere keer in het Nederlands? ..just curious.. ;)
 
Jawel, soms overdag maar meestal 's-avonds.
Verdere vragen over aanwezigheid liever in Den Haag Algemeen.

Edit: inmiddels aanwezig
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan