Recensie Kate's Secret, Beringen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tallg

Newbie
8
09/11/22
4
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensuele-tantramassages-kates-secret.html
Totale kosten (in euro)
145
Ik heb onlangs Kate bezocht voor een lingam massage en daar heb ik nog lang van kunnen nagenieten.

Een afspraak maken verliep erg vlot via Whatsapp. Tot mijn verbazing volgde er na het praktische te hebben geregeld nog een kleine, gemoedelijke conversatie via chat. Dat was al meteen een goede ijsbreker voor de afspraak van de dag erna.

Kate is een knappe 40'er die erg vlot is in de omgang en je meteen thuis doet voelen. Ze babbelt aangenaam veel voor- en achteraf, maar niet meer dan nodig tijdens de massage. Ze ziet er goed uit en heeft een mooi lichaam. Geen fotomodel of bimbo, maar wel een mooie, natuurlijke verschijning.

De massage dan: ik koos voor een lingam massage van 45 minuten en die duurde ook écht 45 minuten. Ze legde uit dat ze het hoogtepunt altijd pas in de laatste minuut probeert te timen. Dat lukt haar naar zeggen niet altijd, maar bij mij was ze er alleszins perfect in geslaagd.
Ik vond de massage een echte topervaring. Ze bouwt de intensiteit stilaan op, maar houdt er steeds veel variatie in en paste haar handelingen ook aan mijn voorkeuren en noden aan, die ze aflas uit mijn bewegingen en ademhaling. Die 45 minuten zijn voorbijgevlogen, maar ik was o zo voldaan.
Na het hoogtepunt kreeg ik rustig de tijd om te bekomen, nog gezellig wat te babbelen en te douchen. In totaal ben ik een dik uur bij haar binnen geweest.
Mij zal ze zeker nog terugzien.

Terug
Bovenaan Onderaan