Recensie Katharina, Aken, Antoniusstrasse 20 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rub

Newbie
Forumpionier
12
30/06/21
11
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Je kan gewoon gaan. Gevaccineerd is voldoende.
Dames vragen nergens naar, ze willen geld verdienen. Er werd bij mij niet gevraagd naar een vaccinatiebewijs en ook over het verplichte mondkapje als je naar binnen gaat werd niet gerept.
Ik ben vorige week woensdag rond 22:30 uur na 2 jaar weer eens naar het straatje gegaan. Helaas een treurige aanblik. Zeker niet de gouden tijden van een jaar of 2 terug. In totaal waren er in de hele straat niet meer dan 12-15 dames aanwezig. Van deze dames bleven er hooguit 3 a 4 dames over die mijn interesse hadden gewekt. Ook nagenoeg geen, zoals we ze allemaal wel kennen, irritante in groepjes rondhangende wandelaars overigens wat dan wel weer een voordeel is.

Gekozen voor de Albanese Katharina. Mooie kleine slanke verschijning, lang donker haar. 29 jaar oud en werkt volgens eigen zeggen 9 jaar in de straat. Ze heeft een opvallend spleetje tussen haar voortanden. 40 euro afgetikt voor pmc en verschillende posities neuken. Service was prima voor het geld. Vriendelijk en geen haastige afwerking. Vergeten om naar het huisnummer te kijken. Het was in ieder geval schuin tegenover 9 en 11. Hier zitten ook twee aantrekkelijke jonge dames die het erg druk hadden. Mogelijk dat het vanaf deze week weer iets drukker zal worden aangezien er al dames vertrokken waren die er vanuit waren gegaan dat alles weer dicht ging en toch weer terug (zijn) (ge)komen.
De parkeergarage Am Buchel is inmiddels afgebroken daarom nu geparkeerd in Apag Parkhaus aan de Mosterdstrasse. Is vanaf dit parkhaus circa 5 minuten lopen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit vriendelijke sexy petite meisje is al ruim 10 jaar een vaste waarde in het straatje. Niet het meest opvallende meisje, maar als je haar eens goed bekijkt zie je dat alles goed is (naar mijn smaak dan). Als je op zoek bent naar pzc of zoenen moet je niet bij haar gaan. Voor €. 50,- heb je echter zeker een goeie deal. Geen haastwerk. Pijpen doet ze lang en prettig, met veel aandacht voor je klokkenspel. Intiem laat ze zich goed nemen en voelt ze echt lekker aan. Ze heeft een vrij groot bed, waardoor veel gevechtsposities mogelijk zijn 😁 Ter afsluiting doggy, wat dankzij haar super sexy billetjes en positionering haar specialiteit is. Voor de liefhebber: ze heeft een flinke collectie dildo's (gevend), waar ze naar eigen zeggen de helft van haar (vaste) klanten aan dankt. Toppertje 🙂
Ze staat op 20 trouwens. Daar is 1 deur en 1 raam, staat vaak ook nog een andere dame in de avond. Die andere is wel echt een topmodel, ben haar naam effe kwijt, maar daar moet je wat meer geluk mee hebben dat er ook echt een klik is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Katharina geweest. Was een erg goed bezoek. Is een erg vriendelijke dame. Ze heeft een ontzettend lekker klein kontje. Bij binnenkomst was ze uiteindelijk eerder klaar met uitkleden en lag ze al in doggy lekker op mij te wachten. Eenmaal op bed begon ze met Pijpen, dit deed ze goed. Ze nam er uitgebreid de tijd voor. Vroeg op een gegeven moment of ze door moest gaan toen mijn anaconda hard was geworden zoals hem zelf noemde 😁. Dit wilde ik graag dus ze is nog blijven door pijpen. Daarna ging ze neuken in reverse cowboy 🤠. Ontzettend lekker neukte ze. Daarnaast over genomen en lekker lang in doggy haar geneukt. Ze voelt strak aan. Uiteindelijk haar in cowboy het laten afmaken. Ik heb de 20 minuten bij haar volgemaakt. Ze is erg geduldig en totaal niet gehaast. Een toppertje om 2023 goed af te sluiten 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan