Recensie Kathy, Antwerpen, Verversrui 7/3 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar maanden gemeden? Serieus! Als ze in Gent aanwezig was moest ik al niet meer twijfelen.
De rest was al gedegradeerd.
Respect voor jouw mening uiteraard maar deze dame is zo lief en terwijl sommige andere dames je afduwen als je (teveel) wil trekt deze dame je nog dichter naar haar toe.
Ge kunt toch zelf ook wat aanwijzingen geven om een ander standje te proberen, behalve zoenen op de mond en tongzoenen laat deze dame veel toe voor 50 lappen!
 
Een paar maanden gemeden? Serieus! Als ze in Gent aanwezig was moest ik al niet meer twijfelen.
De rest was al gedegradeerd.
Respect voor jouw mening uiteraard maar deze dame is zo lief en terwijl sommige andere dames je afduwen als je (teveel) wil trekt deze dame je nog dichter naar haar toe.
Ge kunt toch zelf ook wat aanwijzingen geven om een ander standje te proberen, behalve zoenen op de mond en tongzoenen laat deze dame veel toe voor 50 lappen!
Idd goed gezegd lievadibas. Kathy laat veel toe en is een heel lieve vrouw. Jammer dat er hierover twijfel bestaat. Als het allemaal wat te eentonig wordt kun je de dame nog altijd eens over aanspreken en misschien kom je samen wel tot een oplossing? Is toch zo ook als je een vaste relatie hebt? Communicatie noemen ze dit.
 
Cathy werkt al jaren in A'pen, ook een tijdje in Gent gestaan,
Als haar handdoekje met Barbour tasje er staat is ze er
Ze zal geen extra's doen behalve laten beffen & alles steeds met condoom
Ik ben na vele bezoekjes afgehaakt bij haar wegens steeds zelfde scenario & geen GFE , voor beginnende wandelaars zal ze super zijn
Is wel een prachtige dame , ondanks dat haar kontje wat groter is geworden met je jaren ;-)


Bij haar de zelfde ervaring gehad de eerste keren met een super gevoel buiten gekomen maar na +10 keren en totaal andere vrouw zeker de laatste keer .Het pijpen was 1 minuut on top van het zelfde na 10 minuten stond ik terug buiten.Als ze 50 euro wilt rippen moet ze dat bij toeristen doen niet bij vaste klanten.
 
Deze dame bezocht ik dikwijls in Gent soms 2 keer in de week, soms ook weleens 6 weken niet omdat ze onregelmatig was in haar aanwezigheid, de eerste keer tot de laatste keer dat ik ze bezocht was even goed en dezelfde dienstverlening, soms bleef ze nog eventjes naast mij liggen om wat bij te praten.
Ze zei zelf eens bij mijn binnenkomst dat het bij haar geen gehaast gedoe is want dat had ze zelf niet graag.
 
Deze dame bezocht ik dikwijls in Gent soms 2 keer in de week, soms ook weleens 6 weken niet omdat ze onregelmatig was in haar aanwezigheid, de eerste keer tot de laatste keer dat ik ze bezocht was even goed en dezelfde dienstverlening, soms bleef ze nog eventjes naast mij liggen om wat bij te praten.
Ze zei zelf eens bij mijn binnenkomst dat het bij haar geen gehaast gedoe is want dat had ze zelf niet graag.
Idem lievadibas. Begrijp ook de negatieve commentaar niet. Altijd leuke tijd met Kathy gehad en ik rijd zelfs speciaal naar Antwerpen voor haar. Altijd mijn favoriete dame geweest. Ze heeft alles, knap, vriendelijk, en geen tijdsdruk. Een echte topper. Natuurlijk hangt het er altijd vanaf hoe de klik van in het begin is. Breng ook nu en dan iets mee voor haar. Ofwel eens chocolade, een fles champagne of een bloemetje. Doet altijd wonderen bij de vrouwtjes 😉.
 
Idem lievadibas. Begrijp ook de negatieve commentaar niet. Altijd leuke tijd met Kathy gehad en ik rijd zelfs speciaal naar Antwerpen voor haar. Altijd mijn favoriete dame geweest. Ze heeft alles, knap, vriendelijk, en geen tijdsdruk. Een echte topper. Natuurlijk hangt het er altijd vanaf hoe de klik van in het begin is. Breng ook nu en dan iets mee voor haar. Ofwel eens chocolade, een fles champagne of een bloemetje. Doet altijd wonderen bij de vrouwtjes 😉.
Ik ben meerdere malen bij haar geweest (ook in Gent trouwens), ik heb haar ook eens een parfum cadeau gedaan, het is echt een lief meisje, vroeger was ze mijn favo, maar ik merk gewoon op dat ze het laatste jaar een vast stramien er op na houd & er is weinig mogelijkheid tot meer.

Ik betaalde haar steeds 100€ en dat was steeds een fijn half uurtje, maar ik moet gewoon toegeven dat het me begon te vervelen, er komt een soort gewenning , mij stoort het bv. dat geen pzc aanbiedt , ze heeft natuurlijk het volste recht dit te doen & heb dit steeds gerespecteerd.

Ik vind haar nog steeds één van de knapste dames in SKW, maar heb ondertussen toch al toppers gevonden in SKW die betere diensten aanbieden; ook al zijn ze in de minderheid jammer genoeg (Ioana - Hera - Dora)
Dus zeker geen afbreuk aan haar als persoon & haar diensten, zoals reeds gemeld voor sommigen zal ze super zijn & blijven, maar ik ben al wat meer gewoon ondertussen.

Ik ben ook niet diegene die steeds bij dezelfde dame kan gaan, dat is net het spannende aan het wandelen, kunnen proeven van dat heerlijke buffet aan jonge dames die SKW te bieden heeft.
 
Ik ben meerdere malen bij haar geweest (ook in Gent trouwens), ik heb haar ook eens een parfum cadeau gedaan, het is echt een lief meisje, vroeger was ze mijn favo, maar ik merk gewoon op dat ze het laatste jaar een vast stramien er op na houd & er is weinig mogelijkheid tot meer.

Ik betaalde haar steeds 100€ en dat was steeds een fijn half uurtje, maar ik moet gewoon toegeven dat het me begon te vervelen, er komt een soort gewenning , mij stoort het bv. dat geen pzc aanbiedt , ze heeft natuurlijk het volste recht dit te doen & heb dit steeds gerespecteerd.

Ik vind haar nog steeds één van de knapste dames in SKW, maar heb ondertussen toch al toppers gevonden in SKW die betere diensten aanbieden; ook al zijn ze in de minderheid jammer genoeg (Ioana - Hera - Dora)
Dus zeker geen afbreuk aan haar als persoon & haar diensten, zoals reeds gemeld voor sommigen zal ze super zijn & blijven, maar ik ben al wat meer gewoon ondertussen.

Ik ben ook niet diegene die steeds bij dezelfde dame kan gaan, dat is net het spannende aan het wandelen, kunnen proeven van dat heerlijke buffet aan jonge dames die SKW te bieden heeft.
OK ik begrijp uw standpunt ergens wel.
Ikzelf ben ook een wandelaar die graag van verschillende plateaus iets lust 😉. Teveel bij dezelfde dame gaan is saai op den duur.
 
Bij sommige dames komt er verzadiging en is het spannende eraf na een tijdje, toch heb ik dit bij deze dame nooit het gevoel gekregen dat er verveling zou ontstaan doordat ze altijd actief meedeed al zal ze in Antwerpen toch aanzienlijk meer concurrentie hebben omdat er gewoonweg nog toppers zijn die haar niveau hanteren.
 
Kathy werkt nog, maar zoals bekend is, wil ze wel eens een snipperdag nemen. En als ze aan het werk is, kijk je vaker tegen een lege kruk met witte handdoek erop, dan dat je Kathy zelf ziet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn bezoek aan elisa(zie recensie),had ik goesting om een 2de dame te neuken.
Ze viel mij direct op bij mijn toertjes maar was erna bezet dus eerst gekozen voor Eliza,het is een mooie dame en zeer vriendelijk.
Had mijn kleren nog niet uit en ze begon mij direct al staand te pijpen WOW ,de sex was ook zeer goed niks op aan te merken
Herhalingsgevaar Zeker weten...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan