Recensie Kathy, Antwerpen, Verversrui 7/3 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hmmm, als ik dat zo lees, een staande pijpbeurt, krijg ik ook weer zin in Kathy. 🤪

Zeker met die mooie torenhoge atletische benen van haar....dat moet een geil zicht geven, zeker als ze nog steeds over zoveel spiegels beschikt zoals ik me herinner van vroeger op dat adres.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voila, mijn indrukken van mijn afspraakje van vandaag.

Heb jullie indrukken eens gevolgd ipv afgaan op mijn type.

Pijpt lekker, geil ding!
 
Vandaag 3 toertjes gedaan rond het middaguur, op 7/2 stond een blond slank meisje met een oranje setje aan, aangezien ze telkens vrij was toen ik voorbij liep twijfelde ik of het de Kathy is waar hier zo lovend op wordt gereageerd. Heb ik nu mijn kans gemist? 🤔
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Kathy bezocht.

Na mijn aankomst in het SKW zag ik ze staan tijdens mijn eerste rondje aldaar. Had een klote reis achter de rug. Het had me 3 uren gekost vooraleer ik in het SKW aankwam. Normaal ben ik er op 45 minuten. Dus goed gemutst was ik niet echt nessepa .

Naar haar raam toe. Deur open. Ik binnen. Ik achter haar de trap, de gezellige kamer in. In de kamer de prijs overeengekomen en de do' en don'ts besproken en beiden een wasje gedaan in het waskamertje.

Kathy is een vriendelijke, joviale vrouw die het echt naar je zin wil maken en zich ten volle geeft. Pijpen was lekker, boter zou onmiddellijk smelten in haar mond, maar mijne sjarel werd er keihard in.

Na het pijpen tijd voor het neuken. Een echte cowgirl die Kathy. Nog een paar posities en daarna vroeg ik om het met de hand af te werken.
Dit was het minste van gans het bezoek. Ze deed haar best maar de geluiden die ze maakte, ze bleef maar kreunen alsof ik haar nog steeds lekker aan het neuken of beffen was, en het kreunen werd steeds maar intenser. Een beetje acting en overacfting is geen probleem, maar steeds maar harder kreunen terwijl ikzelf haar niet aanraakte ? Neen dit is er te ver over, ook voor mij. Gewoon mmmm had volstaan.

Kathy is een correcte, mooie enthousiaste hoer, maar het zal hierbij blijven.
 
Lang geleden bij deze Kathy ook geweest en ik sluit me aan bij de eerdere recensies.
Ze kan ook heel lang een footjob geven wat ik als liefhebber, een enorm pluspunt vind.
Als ik terug in Antwerpen geraak, bezoek ik haar zeker nog eens. Vraag me wel alleen af of ze open staat voor anale seks?
 
Kathy is toch al wel een week terug uit verlof. Ik trouwens niet dat ze met verlof was geweest. Ik heb haar namelijk meermaals gezien de afgelopen weken. Ze zal dus nooit lang op verlof geweest zijn.
 
Ik denk niet dat Kathy een vaste vrije dag heeft. Ze zal eens afwezig zijn als ze geen goesting heeft. Van afgelopen week ben ik in elk geval zeker dat ze woensdag, donderdag en zaterdag gewerkt heeft.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kathy stond al een tijdje op de "to do list".
Haar kamer op de eerste verdieping, zalig zicht als je achter haar de trap oploopt.😛
Geen assistentie bij mijn wasje vooraf, dan zat ze me al naakt op het bed op te wachten.
Eerst een pijpbeurt gekregen al staande en daarna al liggend op het bed, steeds met veel overgave.
Nadat ze me vroeg welke positie ik het liefst had kwam ze op mij zitten, wat een heerlijk zicht op die prachtige natuurlijke boezem. (B of C ?)
Daarna het werk afgemaakt in missionarishouding.
Kathy is lief, correct en wat mij betreft één van de mooiste dames van het SKW. Prachtig lichaam, wat gebruind, heel verzorgd en prachtige ogen.
Ze geeft een goede standaardservice, correct, de nipple teasing kan wel beter. Wel geen extra's mogelijk zoals al vermeld door andere wandelaars.
Minpunt vind ik wel haar kunstmatig gekreun, niet alleen tijdens het neuken maar zelfs als ze pijpt.
Hoeft echt niet , heeft eerder een averechts effect op mij .
Herhalingsgevaar best mogelijk maar er is zoveel concurrentie in de speeltuin ...
 
Kathy stond al een tijdje op de "to do list".
Haar kamer op de eerste verdieping, zalig zicht als je achter haar de trap oploopt.😛
Geen assistentie bij mijn wasje vooraf, dan zat ze me al naakt op het bed op te wachten.
Eerst een pijpbeurt gekregen al staande en daarna al liggend op het bed, steeds met veel overgave.
Nadat ze me vroeg welke positie ik het liefst had kwam ze op mij zitten, wat een heerlijk zicht op die prachtige natuurlijke boezem. (B of C ?)
Daarna het werk afgemaakt in missionarishouding.
Kathy is lief, correct en wat mij betreft één van de mooiste dames van het SKW. Prachtig lichaam, wat gebruind, heel verzorgd en prachtige ogen.
Ze geeft een goede standaardservice, correct, de nipple teasing kan wel beter. Wel geen extra's mogelijk zoals al vermeld door andere wandelaars.
Minpunt vind ik wel haar kunstmatig gekreun, niet alleen tijdens het neuken maar zelfs als ze pijpt.
Hoeft echt niet , heeft eerder een averechts effect op mij .
Herhalingsgevaar best mogelijk maar er is zoveel concurrentie in de speeltuin ...
Bij Kathy komen de extra's meestal bij meerdere bezoekjes, eens ze je begint te vertrouwen, ale bij mij toch en extra's bij Kathy is dat je haar mag beffen, tongzoenen doet ze eigenlijk nooit. Beffen mag maar je moet er wel naar vragen en is na 2 de of 3 de keer mogelijk. Hangt er denk ik ook vanaf of er een klik is al dan niet. Je zal het nog eens moeten uittesten e 😉
 
Extra's deed ze in den tijd dat ze in Gent stond ook nooit! zij vroeg er niet achter en ik ook niet omdat haar service zo al top was.
Voor te beffen kwam ze zelf in 69 positie op je zitten, zelfs de eerste keer toen je er niet naar vroeg.
Een wasje doen vroeg ze ook niet maar ik vraag zelf eerst aan de dame om mijn handen te wassen voor de daad, dat deed ik vroeger al
toen er van corona geen sprake was, het is voor mij een beetje een beroepsmisvorming omdat properheid in mijn beroep ook belangrijk is.
Het zit een beetje tussen de oren maar ook geen overbodige luxe lijkt mij.
 
Een wasje doen vroeg ze ook niet maar ik vraag zelf eerst aan de dame om mijn handen te wassen voor de daad, dat deed ik vroeger al
toen er van corona geen sprake was, het is voor mij een beetje een beroepsmisvorming omdat properheid in mijn beroep ook belangrijk is.
Het zit een beetje tussen de oren maar ook geen overbodige luxe lijkt mij.

Je handen en je piemel wassen voordat je aan een dame gaat zitten of zij aan jou lijkt me de logica zelf. Dat heeft trouwens niet alleen met properheid te maken maar ook met respect voor de dame en de job die ze uitoefent.

En euh, handen wassen een beroepsmisvorming? De dames zouden elke klant moeten verplichten van zijn handen en zijn piemel te wassen.
 
Volgens mij bedoelt Lievabidas dat het een beroepsmisvorming van hem is omdat hij voor zijn beroep veelvuldig zijn handen moet was. Bijvoorbeeld omdat hij in de levensmiddelenindustrie werkt of in de gezondheidszorg.
 
Volgens mij bedoelt Lievabidas dat het een beroepsmisvorming van hem is omdat hij voor zijn beroep veelvuldig zijn handen moet was. Bijvoorbeeld omdat hij in de levensmiddelenindustrie werkt of in de gezondheidszorg.

Dat begreep ik ook. Ik kan hem ook alleen maar bijtreden in zijn visie maar ik wilde ook nog even benadrukken dat ik het een must vind dat elke klant die een dvp bezoekt zijn handen en zijn piemel wast voordat de actie begint.
 
Dat begreep ik ook. Ik kan hem ook alleen maar bijtreden in zijn visie maar ik wilde ook nog even benadrukken dat ik het een must vind dat elke klant die een dvp bezoekt zijn handen en zijn piemel wast voordat de actie begint.
Daar ben ik het ook volledig mee eens. Dat is buiten respect wel het minste wat een dame van haar klanten mag verwachten.
 
Ik heb Kathy deze week kunnen bezoeken. Ze vertelde me dat ze niet meer naar Gent zal gaan werken. Dus fan van Gent als je haar wil gaan neuken zal je naar Antwerpen moeten gaan. Nu over het bezoek zelf, mixed feelings, mooie vrouw met een prachtig lichaam maar om de een of andere manier miste ik iets wat ik bij andere dvp´s wel al heb gehad. Het zal aan mij liggen. Na de sexy een zeer lekkere massage wat dan weer veel beter was dan bij vele andere dvp´s. Ga ik nog terug... ik weet het niet.
 
Ik heb Kathy deze week kunnen bezoeken. Ze vertelde me dat ze niet meer naar Gent zal gaan werken. Dus fan van Gent als je haar wil gaan neuken zal je naar Antwerpen moeten gaan. Nu over het bezoek zelf, mixed feelings, mooie vrouw met een prachtig lichaam maar om de een of andere manier miste ik iets wat ik bij andere dvp´s wel al heb gehad. Het zal aan mij liggen. Na de sexy een zeer lekkere massage wat dan weer veel beter was dan bij vele andere dvp´s. Ga ik nog terug... ik weet het niet.

En wat miste je dan precies? Wat heb je dan bij andere dvp's al wel gehad dat je bij Kathy niet had? 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan