Recensie Kathy Schippersstraat 17-1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcozld

Wandelaar
32
13/11/22
29
6
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag naar het skw geweest. Was rustig. Normaal ga ik vaak naar Anouk maar daar waren de gordijnen steeds dicht. Verder zat er niet veel van mijn smaak wat betreft tgirls. Plots zag ik Kathy. Rood strak jurkje met lekkere bobbel van onder. Ik denk dat het nummer 17 was maar weet het niet 100% zeker. Naar binnen en 50 euro betaald. Uitgekleed en op bed gaan liggen. Ze heeft een heel mooi vrouwelijk lichaam. Ze kwam bovenop mij zitten en duwde haar borsten in mijn gezicht. Lekker mee gespeeld en aan gelikt en gezogen. Ondertussen deed ze een condoom om mijn slappe pik. Dat vond ik wel jammer. Toen begon ze mij te zoenen. Ze heeft heerlijk zachte lippen. Helaas niet met tong. Toen ik haar wilde pijpen wilde ze daar ook een condoom om doen. Toen ik vroeg of ik haar zonder mocht pijpen mocht dat gelukkig. Mij ging ze ondertussen aftrekken. Eerst kreunde ze nep en haar pik bleef slap maar na een paar minuten werd haar pik stijf en genoot ze er echt van. Ze kroop bovenop mij en ze ging mij pijpen in standje 69. Toen ik haar ging rimmen genoot ze daar duidelijk van. Ze heeft mooie zachte volle vrouwelijke billen en een schoon glad sterretje. Ze bleef mij pijpen tot ik klaar kwam in het condoom. Bij het weggaan greep ze nog even lekker in mijn kruis en zei ze dat ze mij lekker vond. Al met al een leuke date maar ik word graag geneukt en denk niet dat dat bij haar gaat. Haar pik is denk ik 15cm en niet heel hard en word snel slap. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan