Recensie Kathy - Utrecht Prive 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waluigi

Vaste klant
177
26/08/21
185
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Kathy
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er waren een zevental dames aanwezig en ik koos voor Kathy. Zij is een Engelsprekende dame van Roemeense afkomst. Op de kamer begon zij mij meteen te teasen. Zoenen doet ze niet, maar teasen doet ze zeer goed. Qua postuur is ze wat stevig, maar zeker niet dik.. Qua uiterlijk (lees gezicht) doet ze mij erg denken aan Erika Eleniak, ze lijkt er erg op vind ik. Ze heeft een paar lekkere borsten. In bed doet ze echt lekker mee, had een top ervaring met haar. Ze komt wel een beetje onzeker over, want ze vroeg of ik het naar mijn zin heb gehad. Het is een lieve meid.
 
Er waren een zevental dames aanwezig en ik koos voor Kathy. Zij is een Engelsprekende dame van Roemeense afkomst. Op de kamer begon zij mij meteen te teasen. Zoenen doet ze niet, maar teasen doet ze zeer goed. Qua postuur is ze wat stevig, maar zeker niet dik.. Qua uiterlijk (lees gezicht) doet ze mij erg denken aan Erika Eleniak, ze lijkt er erg op vind ik. Ze heeft een paar lekkere borsten. In bed doet ze echt lekker mee, had een top ervaring met haar. Ze komt wel een beetje onzeker over, want ze vroeg of ik het naar mijn zin heb gehad. Het is een lieve meid.
Hoi doet ze ook aan vinger een beffen ook lekken aan ballen
 
Ze is supergoed in teasen inderdaad, maar ze vraagt wel vaak om bevestiging waardoor ik zelf ook aan mezelf begin te twijfelen. Haha.


Ze is superlief en als je even leuk met haar kletst dan is het meer ontspannen en maakt het juist allemaal een betere beleving.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan