WHEM Katie, Ekeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 776

Meubelstuk
Forumpionier
1.117
06/07/21
822
1
Ik had graag wat ervaringen gelezen over deze Katie: https://www.redlights.be/massage/katie-terug-van-vakantie.html

Ik vermoed dat zij een redelijk uitgebreid cliënteel heeft. Ik herinner mij vaag enkele reacties over haar op Hookers, het leek mij dat er precies voor- en tegenstanders waren van haar. Heeft iemand van de massageliefhebbers hier enige ervaring met haat tantramassages?

@Riebedebie ik herinner mij een tussenkomst van jou toen het over Axelle in Antwerpen ging, wil jij iets vertellen over je ervaringen met Katie?
 
Gepassioneerde madam, die haar vak zeker kent.
Met vak, bedoel ik expliciet tantra.
Ze blijft er zich blijkbaar steeds meer in verdiepen, en investeert daar ook zelf veel tijd en centen in (lees buitenlandse stages/opleidingen).
Die buitenlandse stages verklaren ook haar regelmatige afwezigheden ...

Probleem is wel dat zij nu de voorkeur geeft aan bezoekers die (tantra-)sessies bij haar boeken van meerdere uren, wat het dan ook wel een relatief dure aangelegenheid maakt. Iedereen moet zelf die afweging maken, gaan voor het uiterlijk en werken en ontvangen worden tegen de klok, of ontvangen worden op een meer gepersonaliseerde wijze, zonder dat er echt op de minuut wordt gekeken.

Op hookers waren er inderdaad een aantal verschillende meningen over haar. Misschien zijn haar foto's niet meer van de recentste data, haar service is steeds top, en gaat er eerder op vooruit !!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt hiervoor, dit is precies waar ik naar op zoek ben en wat ik gehoopt had dat het zou zijn, ik ga er dan ook eens mee afspreken. Ik zal hier een recensie schrijven daarna. Nogmaals bedankt.
 
Heb vroeger redelijk wat afspraakjes met haar gedaan. De laatste is nu denk ik een jaar of 5 geleden bijna.

Ben er altijd heel tevreden van geweest, best wel een geil ding. Het waren altijd afspraakjes van 3u of meer en ze is de enige vrouw die me ooit op het punt heeft gekregen dat ik moest zeggen: nu even niet ben nog aan het bekomen 😅😅😅

Een aantal van de foto´s gebruikte ze toen ook al dus als je er langs wilt gaan ga dan niet voor de geile foto´s maar wel voor de geile service....

p.s. zoals ik al zei is het jaren geleden dat ik ze gezien heb dus zowel uiterlijk als service kan best wel wat veranderd zijn, toen deed ze nog gewoon intiem maar als ik het nalees op de advertentie is het nu terug meer gericht op de massages etc.... (al denk ik wel dat je er tevreden zult buitengaan....)
 
Ik ben er 1 keer geweest, en was toch een goede ervaring. Wel duur, maar in mijn ogen het toch waard. Het grote nadeel is dat ze niet snel reageert. Als ze reageert, heb ik al een afspraak gemaakt bij iemand anders, jammer. Dus eigenlijk moet je best een afspraak plannen voor een paar dagen erna. Het probleem bij mij is dat er dan altijd iets kan tussen komen ...
 
Katie adverteert terug blijkbaar maar ik heb haar nog niet kunnen bereiken. Niet via tel of WhatsApp. Iemand recente ervaringen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan