Recensie Katinka, Horst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vandeursen

Newbie
19
26/12/21
13
2


Beste medewandelaars,

Ik ben allergisch geworden voor dames die de zaak oplichten, je afpersen, bedriegen en bedreigen. Ik ben daarom heel erg op mijn hoede met het maken van afspraken. Daarom wil ik van te voren exact weten waar ik aan toe ben, - wat kan wel? - wat kan niet? - extra kosten? - kun je het gene wat je aangeeft ook daadwerkelijk waarmaken??
Te vaak kom ik voor verassingen te staan , vaak verstaan ze je nog niet eens.

Ik las bovenstaand advertentie. Mijn nekharen vlogen al overeind!
Een advertentie van nul waarde!! Totaal onvolledig. Dus ben ik benieuwd.
Ik contact gemaakt via de app, ik kreeg alleen spraak berichten terug en beste mensen het is dat ik het dialect beheers maar anders ……
Ooow ze ontvangt trouwens niet in de plaats wat ze aangeeft , nee het is een dorp erlangs, naja prima.
Toen ik haar vroeg om een foto kreeg ik een zeer zeer wazige foto te zien die weliswaar maar 5 seconden zichtbaar was, daarna verdween deze.
Nu wou ik het weten ook!!!
Afgesproken voor een vluggertje!
Ik noemde mijn prijs wat ik ervoor wilde geven, was uiteraard te weinig maar omdat het goed weer was mocht het doorgaan zei de dame. Oké top!
Naar welke adres mag ik komen vroeg ik?
Nee ik moest maar naar een bepaalde straat komen en ergens op een hoekje wachten en dan kwam zij ook….
Ik vroeg dat het toch om thuisontvangst ging?
Jawel jawel maar ik wil je eerst zo zien voordat ik je in huis laat :).
Dit klopt helemaal niet!!!!
Oké prima!
Dus daar naar ons afgesproken plekje gereden. Daar vlakbij stonden wat auto's geparkeerd met jongeren met lange sigaretten, scooterrijders all over the place.
Maar oké , ik doorgereden, ergens om de hoek geparkeerd en zelf op de voet verder.
Belde ze me op waar ik bleef , ik zeg ben er over 1 minuut ! En jij?
Zij was er al, te herkennen aan die kleur broek etc etc.
Oké.
Dus helemaal niemand gezien hè!
Klein stukje verder gedraaid en terug, langs de auto's en scooters af nog steeds niemand hè.
Terug naar de auto en bellen. Geen gehoor.
Ik met de auto nog eens langs de plek gereden, niks!!
Hop weg hier!! Na 3 minuten werd ik door haar gebeld of ik alsjeblieft wilde komen 😂. Sorry meid maar dit slaat nergens op!!


Heren, ben gewaarschuwd en ben vooral voorzichtig.
 
Bedankt voor de waarschuwing.
Deze week ook even contact gehad. Moeizaam allemaal.
Is het nou zo lastig om een leuke dame te vinden in limburg die kan squirten???? En niet met smoesjes komt of de hoofdprijs wilt vangen
 
Bedankt voor de waarschuwing.
Deze week ook even contact gehad. Moeizaam allemaal.
Is het nou zo lastig om een leuke dame te vinden in limburg die kan squirten???? En niet met smoesjes komt of de hoofdprijs wilt vangen

En uiteraard Lara in Hasselt

En nog een:

Wel allemaal zonder garantie.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan