Recensie Katja j'aime la vie Zwolle 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
22/09/21
11
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Katja geweest. Goede massage gehad. B2b had wel wat meer gemogen. Mocht ook niet met de handen op haar rug dat was wel jammer. Of ze intiem doet weet ik niet is bij mij eigenlijk niet ter sprake gekomen. Massage was echt top. Ze maakt tijd echt vol ook na het klaar komen heeft ze nog gemasseerd dat heb ik hier niet eerder meegemaakt. Na de massage lekker samen douchen en heeft ze mij een scrub behandeling gegeven. Qua uiterlijk denk ik dat ze ouder is dan wat op de website staat en is ze niet het type wat ik zou kiezen maar de massage en service die ze bied dat is echt geweldig.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanavond ook bij Katja geweest,voor mij was het een behoorlijke telleurstelling ,eerst dacht ik nog leuk slank wel mooie ogen maar ze is denk ik wel 10 jaar ouder dan op de website staat en ze wil wel intiem,maar daar over zo meteen meer.De Massage was best goed en eenmaal omgedraaid was pielemans er ook wel tevreden over,maar ze zat bovenop en kwam met haar gezicht heel dicht bij de mijne dus ik vroeg of ik haar op de mond mocht zoenen,had ik beter niet kunnen doen,het was net of ik mijn ex vrouw hoordeop de manier dat ze zei NEE we gaan niet op de mond zoenen!
dat vond pielemans ook niet zo leuk dus die liet het afweten,ze merkte dat en ik moest op mijn knieën gaan zitten ik denk nu gaat het gebeuren ze had al een condoom klaar gelegd maar ging na was gewrijf op haar rug liggen ,mocht haar toen wel vingerendat was wel lekker
ze was niet geschoren maar dacht van beffen wordt vast wel opgewonden,was ook zo en zij nog meer en pielemans kreeg weer zin,dus dacht dit komt wel goed,toen ze nat genoeg was kwam ik omhoog en veegde mijn mond af,maar zag haar gezicht en de duidelijke NEE ging weer door mijn hoofd en weer liet Pielemans het afweten ging maar weer op mijn rug liggen en had het behoorlijk warm ze deed de condoom af en begon er aan te trekken toen het gevoel weerkwam stopte de muziek en zegt ze wil je verlengen of een ander meisje,toen ik maar nee zei ging ze douchen en heb ik mezelf maar afgetrokken,zei ze ook nog ben je lekker klaargekomen ik dacht ja maar niet door jou.
Heb maar niks meer gezegd,dacht nog even krijg wat geld terug maar zei ook niks meer,dus is er maar 1 conclusie :nooit weer geen herhalingsgevaar.
nu lag het ook wel aan mijzelf dat de Nee tussen mijn oren ging zitten ,maar het was niet opwindend genoeg en totaal geen klik.
Jammer volgende x maar weer naar Leeuwarden,
 
Vanavond ook bij Katja geweest,voor mij was het een behoorlijke telleurstelling ,eerst dacht ik nog leuk slank wel mooie ogen maar ze is denk ik wel 10 jaar ouder dan op de website staat en ze wil wel intiem,maar daar over zo meteen meer.De Massage was best goed en eenmaal omgedraaid was pielemans er ook wel tevreden over,maar ze zat bovenop en kwam met haar gezicht heel dicht bij de mijne dus ik vroeg of ik haar op de mond mocht zoenen,had ik beter niet kunnen doen,het was net of ik mijn ex vrouw hoordeop de manier dat ze zei NEE we gaan niet op de mond zoenen!
dat vond pielemans ook niet zo leuk dus die liet het afweten,ze merkte dat en ik moest op mijn knieën gaan zitten ik denk nu gaat het gebeuren ze had al een condoom klaar gelegd maar ging na was gewrijf op haar rug liggen ,mocht haar toen wel vingerendat was wel lekker
ze was niet geschoren maar dacht van beffen wordt vast wel opgewonden,was ook zo en zij nog meer en pielemans kreeg weer zin,dus dacht dit komt wel goed,toen ze nat genoeg was kwam ik omhoog en veegde mijn mond af,maar zag haar gezicht en de duidelijke NEE ging weer door mijn hoofd en weer liet Pielemans het afweten ging maar weer op mijn rug liggen en had het behoorlijk warm ze deed de condoom af en begon er aan te trekken toen het gevoel weerkwam stopte de muziek en zegt ze wil je verlengen of een ander meisje,toen ik maar nee zei ging ze douchen en heb ik mezelf maar afgetrokken,zei ze ook nog ben je lekker klaargekomen ik dacht ja maar niet door jou.
Heb maar niks meer gezegd,dacht nog even krijg wat geld terug maar zei ook niks meer,dus is er maar 1 conclusie :nooit weer geen herhalingsgevaar.
nu lag het ook wel aan mijzelf dat de Nee tussen mijn oren ging zitten ,maar het was niet opwindend genoeg en totaal geen klik.
Jammer volgende x maar weer naar Leeuwarden,
De leeftijd op de website klopt inderdaad niet. Ik heb ook het idee dat de foto's van twee verschillende dames zijn. Maar ondanks de goede massage inderdaad geen herhalingsgevaar.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week een bezoekje gebracht aan J aime de la vie in Zwolle, was voor mij de eerste keer hier. Jammer dat je niet discreet naar binnen kunt, gelukkig werd er vrij snel open gedaan. De ontvangst was prima en ik kon kiezen uit 4 dames.
Gekozen voor Katja op goed geluk, had net zo goed 1 van de anderen kunnen zijn.

Ik vond de massage matig, niet erotisch maar ook niet lekker stevig. Nam wel het hele lichaam mee en de olie was lekker warm! Het B2B deel was zeker niet wat ik gewend ben bij andere dames dus onder de maat naar mijn mening. Was ook erg kort.

Het laatste deel, de aandacht voor mijn pielemans, vond ik wel goed. Dit deed ze met veel gevoel en aandacht. Hier heb ik echt van genoten.

Overall: Katja is een mooie vrouw om te zien, heeft een lieve glimlach. Er is echter iets mis met de manier waarop ze communiceert (kan aan mij liggen hoor), ze komt niet aardig over. Ik voelde geen enkele klik. We hebben het uur ook niet vol gemaakt dus het was blijkbaar wederzijds.

Voor mjj geen herhaling. Als ik weer een keer in Zwolle kom maar een andere dame kiezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan