Recensie Katrien, Thorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OfficialJan

Newbie
2
06/05/25
2
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8610505-katrien
Totale kosten (in euro)
100
Een tijdje geleden bij Katrien (voorheen Katy) geweest. Ze reageerde snel op mijn appje en kon binnen twee uur al terecht. De locatie was even zoeken en de kamer vrij basic, maar dat deed er eigenlijk niet toe, want zodra ik binnen was, was het puur genieten.

Wat een fantastische vrouw! Ze zoent (met tong) ongelooflijk intens en lang, echt een van mijn betere ervaringen in de afgelopen tijd. Haar lichaam is heerlijk met alle rondingen op de juiste plek, en die mocht ik uitgebreid ontdekken. Daarna heb ik haar gebeft terwijl ze op mijn gezicht zat en ze ging helemaal los, ze genoot er zichtbaar van, wat het voor mij extra opwindend maakte. Daarna nog een lekkere pijpbeurt gekregen (met condoom), helaas niet lang want ik kwam al bijna klaar. Vervolgens doorgegaan naar doggy, wat mij helaas verslagen heeft.

Ze doet goed haar best en de sfeer was erg relaxt, had niet het gevoel dat ik werd afgewerkt.

Enige minpuntje: Ze spreekt alleen Portugees, met gebrekkig Engels, dus achteraf niet veel kunnen praten, wat ik normaal wel prettig vindt. Maar dat mag de pret niet bederven. Al met al een absolute aanrader, ik ga zeker nog een keer terug!

Terug
Bovenaan Onderaan