WHEM Katrijn, Wetteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er langs geweest voor een massage , wel de massage enkel van haar geen 4 handen . Leuke massage maar niet echt erotisch , daarna klaargepijpt met condoom . Ik denk dat het belangrijk is als je naar daar gaat echt te zeggen/ overleggen wat je verwacht . Vrouw is vrij passief
 
Ik ben er langs geweest voor een massage , wel de massage enkel van haar geen 4 handen . Leuke massage maar niet echt erotisch , daarna klaargepijpt met condoom . Ik denk dat het belangrijk is als je naar daar gaat echt te zeggen/ overleggen wat je verwacht . Vrouw is vrij passief
I see! Zit de man er dan gewoon bij en op je… vingers te kijken?
 
Afgelopen dinsdag ook een bezoek gebracht aan deze Katrijn.
Afspraak maken verliep vlot via sms, prijs en mogelijkheden besproken. 1 uur massage, volledig naakt gegeven, beffen en afwerking met de hand. 110€ voor dit alles.
Je wordt in vangen door jongeman (vriend) en voorgesteld aan Katrijn, afspraken worden besproken en geld overhandigd. Je mag je uitkleden en wasgerief wordt voorzien, ondertussen zorgt de vriend dat de plaats lekker warm gestookt wordt en kan je jezelf wat verfrissen aan een koud kraantje.
Als je dan de massage ruimte binnen komt staat Katrijn je reeds poedelnaakt op te wachten. Je mag plaats nemen op de massagetafel en de vriend installeert zich achter een gordijn en zal zich verder tijdens de hele sessie niet laten horen of zien.
De massage start je door wat gewrijf op je rug, echt niet sensueel of doorgedreven massage, het bracht mij wel in een rust moment maar gaf niet het wauw gevoel. Na ongeveer een half uur gewrijf op rug en benen fluisterde ze in mijn oor om om te draaien. Om dan wat te wrijven op de borst en boven benen. Je geslachtsdeel mijdt ze zoveel mogelijk dus niets sensueel.
Dan wou ze beginnen om af te trekken en heb ik het initiatief genomen en haar al liggend plaats laten nemen op de tafel. Zodat ik haar lichaam, borsten maar vooral poesje heb kunnen likken. Ongeremd mocht ik mijn gang gaan en zelfs mijn vingers inbrengen. Als je van aanpakken weet duurt het niet lang of ze kreunt zachtjes haar orgasme naar buiten. Tot tweemaal toe heb ik haar laten komen. Na dit spel, wanneer ze opstond van de tafel, stond ze zo vochtig dat je de vochtvlek kon waarnemen.
Dan zelf terug plaats genomen waarbij ze mijn harde soldaat in de handen nam, maar jammer genoeg te voorzichtig aftrok, het leek wel of ze zo voorzichtig was om je geen pijn te doen. Dus niet zo zalig, maar gewoon klaar gekomen.
Achter dit krijg je de mogelijkheid om je terug aan de koude kraan te gaan opfrissen.

Besluit: lief schuchter meisje dat heerlijk klaarkomt wanneer je haar zachtjes beft, echter teweegbrengt in omgang naar massage en aftrekken. Prijs is daarom iets te hoog voor de service doe wordt gegeven. Wel zeer lief en vriendelijk koppel maar je voelt dat ze nog niet lang in het vak zitten.
Mocht ik meer in de buurt komen zou ik ongetwijfeld nog wel eens terug gaan in de hoop dat ze wat heeft bij geleerd dan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan