Recensie Katrina Nr 11, 13 of 15 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
37
11/11/22
22
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
225
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij afwezigheid van de immer geile Maria een zijstapje gemaakt nu enige weken geleden een zijstapje gemaakt naar Katrina. De lezer moet mij vergeven want het exacte nummer van haar kamer is mij nu niet meer helder. Toch was het bezoek de moeite waard er een stukje tekst aan te wijden.

Katrina is niet groot van stuk, rond de 40 / 45 schat ik en komt uit de regio waar in dit deel van de straat de meeste dames vandaan komen, Klein houd ik van dus naar binnen gegaan. Ik was al eens eerder bij haar geweest maar dat was geen doorslaand succes (niet slecht maar ook geen 8+) Toch wist ze nog wat mijn voorkeuren zijn en, oh ja, daar zette ze meer dan goed op in. In alles was ze geilig, gezellig en lekker bezig om er een heuse party van te maken. Toen dat me duidelijk werd lekker lang gebleven....

Lekkere tieten en een mooi kontje zijn één ding maar hoe je die inzet is waar het uiteindelijk om gaat. Ze likt en laat zich likken, ze danst voor je en kletst lekker spaans/nederlandse vieze praatjes. We hebben de hele kamer gebruikt inclusief de keuken...

Kortom een feestje dat herhaling behoeft.
 
Afgelopen weken twee keer genoten met dit pareltje. Katarina heet ze.
heerlijk lang tongzoenen, ze pijpt geweldig (zc) en neuken is fijn met haar.
Laatste keer waren we beiden zo geil dat ze haar kontje opentrok en me smeekte haar daar diep in te nemen. Met genoegen schoonheid. Klaargekomen, wassen en nog even zoenen/pijpen/nagenieten…. Heerlijk. Ik kom vaker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan