Recensie Katy, Amsterdam, Oudezijds Voorburgwal 83 boven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.265
01/07/21
2.160
33
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagmiddag rondje gelopen over de wallen. Wat een aanbod van vrouwelijk schoon, ik kreeg het er warm van.

Op de Oudezijds Voorburgwal zijn 2 panden met een paar ramen, bovenste raam stond deze dame genaamd Katy uit Tsjechië. Wat een mooie meid, echt een plaatje om te zien. Ik denk dat ze rond de 25 jaar is. Na wat onderhandelen, waarbij ze niets toegaf toch maar even naar binnen gegaan, want kon niet wachten tot ik klaar zou komen in dat mooie mondje van haar. 50 euro pijpen met haar kleren aan, 100 voor alleen neuken, waarbij ik vermoed dat je nog bij moet betalen om haar bh uit te krijgen. Omdat ik haar verder niet ken, eerst maar een pijpdate gedaan.

Mooie ruime kamer, was eigenlijk nog nooit in deze kamer geweest terwijl ik de meeste pandjes hier in de buurt wel een keer van binnen heb gezien in de loop der jaren.

Ze is ontspannen en relaxt, en kon ook nog een normaal gesprek met haar voeren, wat wel eens anders is hier op de wallen. Ze hield zoals gezegd haar kleren aan, maar ging wel uitdagend met haar mooie kontje mijn kant opzitten bij het pijpen. Dat deed ze goed, wel regelmatig met de hand en dan een beetje nep kreunen.

Ze vertelde in 2019 enige tijd op de wallen gewerkt te hebben, en nu sinds kort weer. Ze blijft nog even, tenzij we weer in volledige lockdown gaan. Ik ga haar nog wel eens bezoeken, dat verschrikkelijke mooie kontje vraagt gewoon om doggy style
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan