Recensie Kelly, Almere (voorheen Haarlem, Lelystad, Amsterdam) 3,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haar borsten zien er misschien niet meer natuurlijk uit na haar laatste ingreep maar ze voelen nog echt fantastisch.
Welke laatste ingreep bedoel je? Haar borstverkleining van een paar jaar geleden waarbij ze haar implantaten heeft laten weghalen of heeft ze recent haar borsten wederom laten vergroten?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/558900-kelly
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb Kelly voor de derde keer bezocht, maar het is helaas de laatste. Was het de vorige keren nog een beetje spontaan, nu is ze veranderd in een standaard afwerk Latina. Mogelijkheden in de advertentie die ze vakkundig afweert, even pijpen, even Russisch, standje cowgirl in turbo, amper tongzoenen, als een bezetene doggy alsof ze je achterwaarts het bed wil afwerken en klaar.

Jammer, want het is een blijft een knappe dame. Maar hier kom ik niet voor.

Van een borstverkleining overigens niks gemerkt, nog steeds F cup siliconen skippy ballen die ze 5 jaar geleden en 2 jaar geleden ook al had. Wel mooi gedaan door de chirurg.
 
Van een borstverkleining overigens niks gemerkt, nog steeds F cup siliconen skippy ballen die ze 5 jaar geleden en 2 jaar geleden ook al had. Wel mooi gedaan door de chirurg.
Dan haal je duidelijk wat door elkaar. Kelly heeft haar siliconen maar 1 jaar gehad. Die heeft ze ongeveer 2 jaar geleden weer laten verwijderen wegens rugklachten, haar borsten zijn nu weer helemaal naturel. Ook al zien ze er wel wat onnatuurlijk uit door de laatste ingreep bij het verwijderen van de siliconen. Op haar kinky profiel is het voor onbekenden wellicht ook wat onduidelijk, want er staan zowel foto's van vòòr haar 1e ingreep op (naturel dus), als ná de 1e ingreep (siliconen) en ook nog van ná haar 2e ingreep (siliconen eruit).
 
Nee hoor, ik haal niks door elkaar. Ik heb haar gezien na haar eerste ingreep en na haar tweede. Ik weet hoe natuurlijke borsten voelen, ik weet hoe siliconenborsten voelen, dit zijn siliconenprammen. Mooi en goed gedaan, een maat kleiner dan voorheen, maar wel siliconen.
 
Nee hoor, ik haal niks door elkaar. Ik heb haar gezien na haar eerste ingreep en na haar tweede. Ik weet hoe natuurlijke borsten voelen, ik weet hoe siliconenborsten voelen, dit zijn siliconenprammen. Mooi en goed gedaan, een maat kleiner dan voorheen, maar wel siliconen.
Ik weet vrijwel zeker dat ze haar grote siliconen er helemaal heeft uitgehaald, en ze toen haar borsten gelift heeft in dezelfde ingreep. Dat heeft ze ook tegen mij gezegd, zie niet in waarom ze erover zou liegen.
Kelly had van haarzelf ook altijd al grote borsten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/558900-kelly
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren was ik in Amsterdam ZuidOost aan het werk. Dit keer was het voor mij een kleine moeite om ff door te rijden naar Almere.

Ben al aanta keren bij haar geweest. Vond dit keer qua service meevallen.
Het leek meer als een afwerk routine.
Pzc, doggy, missio klaarkomen maar.

Maar dat heb ik het qua gevoel bij meerdere dvp en deze tijden.

Ga ik volgde keer weer bij haar langs. Ik denk het wel vanwege haar lekker billen en borsten.
Bij Kelly kan je lekker keihard doorstoten en ze geniet ook ervan. Geef mij een kick. Alleen jammer van haar routine.

Voor dit keer een voldoende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan