Recensie Kelly, Amstelveen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
322
22/07/21
353
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/521930-kelly
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn 2e dvp ervaring na mijn eerste trio in het wandelwereldje.

Kelly een berichtje gestuurd en kon vrij vlot bij haar terecht. Ontvangt in een nette buurt in Amstelveen. Contact vooraf was prettig en reageerde ook vrij vlot. Foto's vooraf en recente foto's spraken mij enorm aan.
Bij aankomst deed ze open in een leuk setje (roze), zoals gevraagd. Leuke verschijning om te zien en valt in de categorie zeer slank. Na een korte douche begonnen met elkaar uitgebreid te verkennen. Ze heeft een heerlijk figuur. Kelly doet actief mee en geniet zelf ook volop mee. De daad was zelf uitstekend en heb 2x haar mond mogen volspuiten. Blijft hierna nog zachtjes doorgaan. Naar mijn idee weet ze precies de juiste snaar te raken om mij te laten genieten. Hygiene was eveneens uitstekend en ze gaat mij zeker nog een keer terugzien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/521930-kelly
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag 21/10/21 bij kelly geweest. Het is 100% de dame van de foto's. Bij binnenkomst was ze gekleed in mooie lingerie en verwelkomde me met een zoen. Toen we eenmaal begonnen. Haar zoenen was geweldig. Lang en vol overgave stonden we te zoenen en elkaar te betasten. Na een tijdje liet ik haar op bed zakken en mocht ik haar lekker beffen en daar genoot ze zichtbaar van. Niet veel later kwam ze schokkend en zeer nat klaar. Na nog wat zoenen begon ze mij te verwennen. Ze wist me zo goed te pijpen dat ik al snel klaar kwam in haar mond ze ging zelfs nog even door om echt alles eruit te halen. Daarna heerlijk nog wat liggen kletsen. Met deze dame is een goed en leuk gesprek te voeren. Haar Engels is erg goed. Kortom. Wil je een geweldige date met een dame met een geweldig lichaam dan moet je bij Kelly zijn
 
Heb haar ooit ook wel eens bezocht, maar toen had ze van die slappe hangtietjes. Voor de rest een zeer geslaagde date. Ook een hele aardige dame. Heeft ze inmiddels wat aan haar borsten laten doen? Het ziet er wel naar uit, als ik naar foto's kijk.
 
Ik heb haar in het verleden regelmatig naar volle tevredenheid bezocht . Ik vind haar er heel goed uitzien voor haar leeftijd (geen 39 natuurlijk). Ook vind ik dat ze een heel mooi en lekker kutje heeft. Ze heeft me helaas plotseling geblokkeerd een tijd geleden. Als ze unblokt ga ik er zo weer heen .
 
Laatst bewerkt:
De foto's zeggen iets anders. Op foto's 3, 8, 18, en 27 vallen bijvoorbeeld op: de vorm, de manier waarop ze in lighouding naar de zijkant vallen, littekens, en rimpeling van de implantaten.

ETA: Of ze zijn alleen gelift. Ik weet niet of je dan die rimpeling ziet.
 
Ik weet dat ze in 2015 haar borsten heeft laten doen. Ze zijn verkleint en gelift dus geen sileconen toegevoegd ofzo. Wat hier eerder al is gezegd , ze had hangtieten.
Ze ziet er erg goed uit toch?
Maar de dames laten van alles doen om geld te kunnen blijven verdienen.
 
Iemand nog iets vernomen? Indertijds zijn er wel diverse invallen geweest in regio Amstelveen. Zou het kunnen dat zij misschien gesnapt is? Zie nog wel de overige vaste dames her en der waar ze mee reisde (waaronder Lana).

Kelly was voor mij een topper en vrijwel overal bezocht.. Nr is ook uit de lucht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan