Recensie Kelly, Antwerpen/Zoersel 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lopertje13

Stamgast
657
26/06/22
946
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-wil-jou-ontmoeten.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prachtige timide blondine die ontvangt nabij Antwerpen. Een hele tijd geleden bezocht toen ik eens in de buurt moest zijn . Afspraakje op de dag zelf gemaakt, geen probleem voor een vrij plekje. Prachtig slank lichaam met een kleine c cup,denk eerder B . Maar ze zijn stevig met mooie tepels. Dame zelf is vrij stil maar komt wel los als je haar laat genieten. PZc is top , 69, amazone, in lepeltje en doggy waarbij ik in haar klaarkwam net voor tijd. Als je een dunne condoom gebruikt voel je pas hoe strak ze is. Eerlijke prijs, prachtige dame, top
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-wil-jou-ontmoeten.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Beste collega-wandelaars,

Recent een bezoekje gebracht aan 'Kelly'. I k stel vast dat enkele collega's haar ook op het spoor waren en zelfs bezocht hadden, zodat ik de links naar hun heroïsche verhalen en vragen er even bij voeg: https://www.girlsreview.nl/threads/kelly-zoersel.13028/ en https://www.girlsreview.nl/threads/kelly.16211/

Hoewel haar advertentie aangeeft dat ze in Zoersel ontvangt, blijkt dat na het voorafgaandelijke sms-verkeer Zandhoven te zijn. Dat sms-verkeer verliep gestaag. Elke week zijn haar uren anders, zodat zij niet altijd even makkelijk bereikbaar was. Maar op basis van de foto's van haar profiel, en mijn fantasie over hoe haar gezicht er uit zou zien, vond ik het de moeite waard om een beetje geduld te hebben. Uiteindelijk hadden we afgesproken voor een halfuurtje en gaf ze in haar sms aan wat ze deed. Nadat dat werd goedgekeurd, gaf ze mij haar adres (in Zandhoven en dus niet Zoersel) met verzoek om op een parking verder in de straat te parkeren.

Zogezegd, zogedaan, ik met een broek vol goesting op de baan.

Daar aangekomen, liet ik haar per sms weten dat ik er was en ik mocht gewoon aan de deur aanbellen. Daar deed enkele seconden later een blondje de deur open. Maar op basis van de foto's op het profiel, denk dat ik hier een andere dame voor me had. Begrijp me niet verkeerd: de dame in kwestie was niet mis, maar de foto's van haar decolleté op haar profiel kwam bijlange niet overeen met de voluptueuze boezem die ik voor me zag. Het was wel een kleine, slanke dame, maar ook de blonde lokken waren anders dan deze op de foto. Ik twijfel dus of het wel degelijk haar foto's zijn.

Desalniettemin werd ik vriendelijk verwelkomd en ze was zeker niet mis. Ik mocht meteen naar boven gaan. Aldaar aangekomen werden de ververlende financiële zaken eerst geregeld en gaf ze aan dat ik me mocht uitkleden. Ze verdween even uit de kamer (ik vermoed om de centen in haar spaarpot te steken). Toen ze terugkwam, nodigde ze me uit naar de badkamer om samen te douchen. Ze is wel vlot in de omgang en maakt makkelijk een praatje. Het stoorde haar m.i. niet om over privézaken te spreken. Na het gemeenschappelijk wasje, gingen we terug naar de kamer en ging ze op bed liggen. Ze vroeg me wat mijn wensen waren, en toen werd het startschot gegeven.

We kusten in eerste instantie, maar dat kwam bij mij een beetje geforceerd over. Ook de tongzoenen waren beneden alle peil en deden eerder denken aan de propellor van een vliegtuig dan aan een sensuele zoen. Vervolgens dwaalde ze af naar mijn soldaat die haar vriendelijk salueerde. Ze nam hem in haar mondje (zonder condoom) en begon eraan. De pijpsessie was ook vrij teleurstellend. Hoewel ik goed voorzien ben, deed ze weinig moeite om hem volledig te plezieren. Het topje bleef in haar mond, en daar moest ik het dan maar mee doen.

Dat kan ik beter, dacht ik, en vervolgens was het mijn beurt... na wat gefoefel met haar tepeltjes, daalde ik zachtjes af en kuste de binnenkant van haar dijen om vervolgens haar clitje te likken. Dat vond ze hoorbaar prettig. Ook wanneer ik enkele vingers bijbracht, hoorde ik haar genieten. Hoe heviger ik tekeer ging, hoe harder ze kreunde. Vervolgens deed ze teken dat ze klaar was voor iets anders. Ze haalde een condoom boven, maar de enige maat die zij had, was niet helemaal de mijne (tip voor de grote jongens onder ons: neem je eigen regenjas mee).

Door dat getreuzel ebde de passie wel een beetje weg, maar goed, niet getreurd, mijn soldaat had al voor hetere vuren gestaan. Omwille van mijn formaat, wilde ze eerst in missionaris liggen. Man, ze was wel heel strak. Dat liep best lekker. Het was duidelijk dat ze into dirty talk was, want hoe meer vunigheid ik in haar oor fluisterde, hoe heviger ze werd en hoe harde ze kreunde, hetgeen zelfs tot een disciplinaire tik op mijn billen. Dus ik dacht, dat kan ik ook: zij cowgirl op mij, en ook meerdere kletsen op de blote poep. Alleen was ze zo strak dat ik er af en toe uitfloepte.

Ik stelde doggy voor, maar dat zou haar pijn doen zei ze. Dus ging zij maar liggen haar rug en nam ik haar staand. Dat vond ze ook fijn, maar was niet de ideale positie voor mijn soldaat.

Uiteindelijk begon ze me terug te pijpen (zie hierboven), maar haar handwerk was wel beter, zodat ik haar beloonde met een witte lading (niet op haar, want dat mocht niet).

Nadien nodigde ze mij terug uit in de badkamer om op te frissen, en maakt ze opnieuw een praatje. Het was duidelijk dat ze niet alleen in dat huis verbleef, want de bel ging nogal vaak, en ik moest af en toe wachten om de gemeenschappelijke gang te betreden.

Vriendelijk afscheid, maar in het algemeen had ik er veel meer van verwacht. De kans dat ze me ooit nog terugziet, is eerder klein.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar een aantal weken ook een bezoek gebracht, afspreken ging redelijk vlot via sms.
Ik ervaarde ongeveer hetzelfde als Boris.
Er ontvangen nog minstens 2 andere dames daar die ook op redlights adverteren.

Ik vond haar een mooie vrouw met een prachtige boezem (wel fake maar goed gedaan) en ze is idd heel strak beneden.

Ik had ook hetzelde probleem met de condoom dus best zelf meebrengen.

Ook doggy was niet te doen, ik heb een omtrek van 14,5cm, maar alle andere standjes gingen wel vlot en je mag haar ook wel hard nemen en stoten en dat vond ik dan weer wel een pluspunt.

Een hele aangename dame en moesten haar pijpskills wat beter zijn zou ik zeker niet twijfelen om terug te gaan.
 
Ik heb haar een aantal weken ook een bezoek gebracht, afspreken ging redelijk vlot via sms.
Ik ervaarde ongeveer hetzelfde als Boris.
Er ontvangen nog minstens 2 andere dames daar die ook op redlights adverteren.

Ik vond haar een mooie vrouw met een prachtige boezem (wel fake maar goed gedaan) en ze is idd heel strak beneden.

Ik had ook hetzelde probleem met de condoom dus best zelf meebrengen.

Ook doggy was niet te doen, ik heb een omtrek van 14,5cm, maar alle andere standjes gingen wel vlot en je mag haar ook wel hard nemen en stoten en dat vond ik dan weer wel een pluspunt.

Een hele aangename dame en moesten haar pijpskills wat beter zijn zou ik zeker niet twijfelen om terug te gaan.
Dankje voor je review, is ze een rookster ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kelly-987/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren was ik op zoek naar wat vertier, en twijfelde tussen 2 dames in de prov. Antwerpen.
Uiteindelijk voor deze dame gekozen aangezien ze nederlandstalig was.
Aangezien in haar advertentie geen prijzen vermeld waren (kan ik gek van worden) stuurde ik een smsje, kreeg vrijwel onmiddellijk antwoord met de prijslijst en beschikbaarheid.
Verder afgesproken via sms en ik kreeg ook parkeer instructies vlakbij haar adres, handig!
Een uurtje voor de date kreeg ik nog een smsje dat ik ook vroeger mocht komen als ik dat wou, mij stoort het niet maar kan begrijpen dat sommige wandelaars dit niet zo leuk vinden om 'onverwachts' gecontacteerd te worden...

Bij aankomst vriendelijk onthaald, mocht ineens naar boven gaan, de deur stond al op een kier.
Kort kennis gemaakt en daarna samen een wasje aan de lavabo in de badkamer ernaast.
Aangename knappe dame, vooraan in de 30, beetje stil/verlegen maar komt wel los als je er mee praat.
Verder gaat ze wel voluit: kussen, tz, pzc, alles kan behalve cim en anaal.
Ennn ze kan vrij hevig zijn tijdens de seks, was wel leuke verrassing 😜

Ik heb een leuke tijd gehad, dame oversteeg mijn (bescheiden) verwachtingen, en de kans op herhaling zit er zeker in.
Ze keek ook echt niet op de klok, ik gaf uiteindelijk zelf aan dat mijn tijd erop zat terwijl we nog wat aan het praten waren over koetjes en kalfjes...
Kortom, leuke dame, zeker een bezoekje waard.

PS: de lokatie word gedeeld met collega's maar kan in de toekomst wel wijzigen aangezien het pand zelf te koop staat, maar ze hoopt wel in dezelfde regio te kunnen blijven ontvangen.
 
TZ en PZC Inbegrepen in de prijs.
Bij mij was ze toch heel gewillig op alle mogelijke vlakken, echt GFE, voelde voor mij beetje als een tinder-date ofzoiets, echt doodnormale leuke vrouw die ook vraagt of je speciale wensen of afknappers hebt.
Gezicht is zeker aangenaam, er zijn uiteraard áltijd knappere dames, maar ik was zeker tevreden (en ik ben toch vrij kieskeurig op dat vlak)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent deze dame, die al langer op mijn radar stond, bezocht. Ik was in de buurt tijdens de uren die ze op RL aangaf en tot mijn aangename verrassing was ze een half uurtje later beschikbaar. Aangename jongedame. Knap lichaam en mooi gezichtje, echte girl next door. Ietwat verlegen, maar dat vond ik niet erg. Te vlot vind ik eerder een afknapper. Drankje aangeboden gekregen, samen douche genomen (elk z'n eigen zaakjes gewassen wel) en dan naar de slaapkamer.

Van het pijpen had ik eerlijk gezegd meer verwacht. Maar wat een lekker en strak poesje en kontje heeft ze. Ze liet zich gewillig oraal verwennen en begon zelfs wild mijn gezicht te berijden. Nadat het rubbertje aanging, bleef ze in alle hevigheid bovenaan zitten zodat ik mooi zicht had op haar lekkere borsten. Uiteindelijk in het condoom gekomen terwijl ze in m'n oor hijgde.

Al bij al had ik er iets meer van verwacht, maar de looks maken veel goed. En 100 euro voor een half uur incl. PZC is nog redelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan