Recensie Kelly, Arnhem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheNewGuy73

Vaste klant
Forumpionier
156
02/07/21
31
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/3441927-kelly
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na eerst flink te hebben getwijfeld vanwege de dubieuze reputatie van de dames in het Arnhemse over de streep getrokken door de soepele communicatie.... no nonsense voelde goed. En dat was het ook....
Ontvangst in woonwijk maar heel discreet, aangenaam verrast door een vrolijke blonde dame met een voloptueuze body en prachtige borsten waar een beetje aan is geholpen maar als zij dat niet had gezegd zou het me ontgaan zijn.
Beetje kletsen om het ijs te breken en na een wederzijds wasje actie.... heerlijke natte poes vingeren, deeptroath pijpen, daarna zij bovenop en doggy en daarna nog afgetrokken met een heerlijke prostaatmassage..... zo vaak komen als ik kon. Heel ontspannen allemaal, ik vond het super.
Was er ook iets op aan te merken....beetje krap eenpersoons bed, tongzoenen met puntje maar ik deed mn best niet er meer van te maken, niet superslank maar ik hou van voloptueus dus mijn smaak, maar smaak is smaak. Foto's zijn echt en van haar.
Kortom: gezellige praatgrage geile milf die enthousiast meedoet en haar beloften nakomt, een tamelijk unicum vandaag de dag.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na wat positieve berichten over Kelly heb ik afgelopen weekend zelf de gok gewaagd. Helaas moet ik zeggen dat ik er meer van verwacht had…
Kelly praat graag, en veel. Een beetje tot het irritante toe. Het leek me dat ze een beetje zenuwachtig was.
Haar borsten zijn inderdaad wat groter dan gemiddeld, maar een cup G zoals in de advertentie zou ik niet zeggen. Ze zegt hulp gehad te hebben van een dokter, dat zou je zeker niet zeggen. Haar bedkunsten waren gemiddeld. Ik heb beter gehad maar ook zeker slechter. Ze zoent overigens wel met volle overtuiging. Ze pijpt prima (met condoom) en met intiem had ik wat meer actie van haar verwacht. Ik bezocht haar toch ook wel omdat ik in de advertentie had gezien dat je op haar gezicht mag klaarkomen, maar ter plekke lachtte ze me nog net niet uit toen ik erom vroeg.

Al met al was het net voldoende voor mij. Zeker geen slecht woord over haar als persoon dus ik kan een ieder aanraden gewoon een bezoekje te brengen als je denkt dat het iets voor je. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/3441927-kelly
Totale kosten (in euro)
90,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo allemaal,

Gisteren dan eindelijk weer eens afspraak met deze blonde schoonheid geboekt.
De communicatie was toereikend en koste mij weinig moeite.

Bij aankomst werd mijn geduld nog even op de proef gesteld omdat ze nog even 5 minuten moest afdrogen van de regen,maar daarna sprong al snel het sein op groen.
Bij binnenkomst stond wederom een wulpse jonge,vriendelijke dame gezegend met voortreffelijk lijf en innemende lach in de deuropening.

Daarna ging ze mij voor het trapgat op en ze had mijn vraag al lang gehoord.
Op de slaapkamer Kelly eerst kleine massage gegeven omdat ze "s ochtends nogal last van stijve schouder had gekregen.
Onderwijl kon Pimpeloenje ook wel een streling over wat stijve spieren gebruiken en zo kon het voorspel dan ook al gauw beginnen.
Dit was een uiterst prettige ervaring en met haar zachte lijf binnen handbereik heb ik mij geen moment verveelt.

Hierna werden de intimiteiten met een paar heerlijke posities bezegeld,waarbij er naar mijn mening prima interactie was.

En toen was het al gauw tijd voor de immer verrukkelijke apotheose waarbij er aan mijn voorkeur werd voldaan.

Andermaal heeft Kelly wat mij betreft de verwachtingen weer volledig ingelost en ligt er hopelijk binnen een wat korter tijdsbestek dan voorheen een volgende rendezvous in het verschiet.

Zuinig op zijn en koesteren.

Was getekend,
PL.

Rectificatie:Kelly is West Europees.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/3441927-kelly
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 weekjes geleden Kelly bezocht, haar advertentie sprak me al een tijdje aan maar door haar beperkte ontvangsttijden en dagen haar nog niet kunnen bezoeken.

Toevallig had ik een ochtend vrij en zag ik dat ze beschikbaar was, dus direct gebeld. Vrolijke dame aan de lijn en kon snel langs komen.

In een woonwijk vrij discreet naar binnen en daar ontvangen door een leuke goedlachse dame. Lekker curvy figuur die ze al snel aan me toonde in een mooie sexy outfit. Samen naar boven, hygiënische maatregelen getroffen en op bed plaatsgenomen. Het is een goedlachse vriendelijke dame die wel houdt van een praatje. Je kan goed met haar lachen. Maar daar kwam ik niet voor natuurlijk, maar wel mooi meegenomen..

Waar Kelly ook van houdt is sex! Ze weet haar lichaam goed in te zetten en daar mag je ook heerlijk gebruik van maken. Zij pzc lekker diep en nat en ondertussen met haar geweldige tieten spelen. Ze wil zelf ook genieten merkte ik dus haar lekker gebeft en daar kwam het nymfomane in haar naar boven want ze genoot er zichtbaar en hoorbaar van. Ze wilde genomen worden, dus hup cd om en los gaan. 1 woord: geweldig. Dat had nog wel even mogen duren. Na paar standjes waar ik goed haar goede kont kon beetpakken hield ik het niet meer en mocht ik klaarkomen op haar tieten.

Daarna haar tieten schoongemaakt en opgefrist. Maar dat ging als snel over in een klein toetje. Kon ik erg waarderen :)

Die positieve recensies heeft ze niet voor niets en voor mij zeker voor herhaling vatbaar! 1 van beste dates van mij in deze regio.
 
Even mededeling in naam van Kelly:Voor degenen die van haar diensten gebruik willen maken en in bezit zijn van haar tel# kunnen mits beschikbaar via deze weg contact met haar opnemen.Dit ivm probleem met online posten op Kinky.nl.

Vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Was getekend:
PL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan