Recensie Kelly (Post Op), Den Haag, Rose passage 37 k2 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi! Ik zag vandaag op haar instagram dat Kelly weer in Amsterdam te vinden is. Ik zou haar graag weleens willen bezoeken. Weten jullie of zij morgen ook in Amsterdam te vinden is? Zo ja, waar staat zij dan precies?
 
Nee in de Barndesteeg in een kamertje boven.
Ik heb haar daar toen ook een keer bezocht. Eigenlijk puur voor de kick om eens een BNer geneukt te hebben en het feit dat ze er vreselijk hoerig uitziet. Echt heel ordinair. Eenmaal op de kamer bleef daar niet veel van over omdat ze te lui is om te werken. Zodra ze betaald is wil ze zo snel mogelijk weer van je af zonder daarvoor in actie te hoeven komen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kom net van Kelly BB wat een geil wijf. Ik kwam voor ### maar helaas niet kunnen treffen. Lekker alles zonder condoom. Ze kan lekker pijpen lekker deeptroath en met veel spuug. Wel jammer na het pijpen wilde ze meteen neuken. Wilde haar kont en kut nog likken. Maar goed we begonnen doggy. Daarna flat doggy en moest haar keihard neuken dus heb haar als een boormachine doorgenaaid.

Ze spuugde tegen haar spiegel een paar keer wat een geil wijf. Daarna flat doggy met haar kontgat wijd open mooi uizicht. Vervolgens missio met geil tongen en ze spuugde in me mond tijdens tongen, geil was dat. Ik spoot zo haar kut vol en ze zei wat een lading. Snel weer op korte termijn heen.deze recensie is dus van 16 november omdat ik geblokkeerd was. heb deze recensie gekopierd van de andere site. daar had ik hem wel al op 16 november gepost. enige jammere is dat alles toch wel vrij snel gaat. komt gehaast over. mischien is een keer uurtje proberen en lekker suf neuken.als alles wat rustiger aan gaat dan is alles voor mij 5 sterren.
 
ja haar werk nummer die ze altijd had op kinky doet het vrijwel niet. ik heb toen haar prive nummer gehad. Kan die helaas niet delen zomaar. wat ik wel weet is dat ze alleen vanaf do werkt tegenwoordig. Althans dat zei ze toen in november tegen mij. haar vaste adres in Amsterdam is nu de gordijnsteeg. Je zou dan is soms een bericht moeten sturen vanaf donderdag of ze gezien is ergens. succes man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan