Recensie Kelly (Post Op), Den Haag, Rose passage 37 k2 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Ok ok ben geweest 100 eu afgetikt leuke meid pzc sex enz inbegrepen pijpen kan ze echt lekker vol overgave veel speeksel hou ik van daarna sex ze houd van doggy hebben we effe gedaan daarna kwam ze bij mij erboven op daarna weer pijpen . Moet zeggen dat ik dr vroeg om niet elke keer dr vinger langs me kontgat te halen is niet echt mijn ding . Daarna weer doggy gedaan is wel lekker want ze beweegt goed mee. Afgetrokken ik kwam klaar einde feest . 30 min totaal ongeveer. Ga ik een keer terug.? Denk het wel ja enkelt was alles wel een beetje gehaast. Daar zou ze een tandje rustiger in moeten zijn . Voor de rest geef ik de hele ervaring een 8,8 . Hopelijk heb ik jullie hiermee geholpen. Speciaal tkx aan @Paulus2 voor de update??
 
Vandaag is ze er dag en avond, momenteel Hunsestraat 37 K3.
Morgen en overmorgen ook aanwezig, waarschijnlijk weer in de passage en weet niet of ze ook 's-avonds werkt.
 
Kelly zojuist bezocht .

Gevraagd voor de fans wanneer ze werkt.

Ze komt in principe elke maandag en elke zaterdag in de Rose Passage (Den Haag).

Ze begint dan om 11 uur tot ongeveer 18 uur .

Voorlopig niet in Amsterdam want ze vindt het meer "relaxed" in Den Haag.
 
Kelly zojuist bezocht .

Gevraagd voor de fans wanneer ze werkt.

Ze komt in principe elke maandag en elke zaterdag in de Rose Passage (Den Haag).

Ze begint dan om 11 uur tot ongeveer 18 uur .

Voorlopig niet in Amsterdam want ze vindt het meer "relaxed" in Den Haag.
Weet iemand of ze ook anaal doet, tegen meerprijs? Ik zou dat wel verwachten met 'haar achtergrond' .. of is het gek dat ik zo redeneer?
 
Kelly zojuist bezocht .

Gevraagd voor de fans wanneer ze werkt.

Ze komt in principe elke maandag en elke zaterdag in de Rose Passage (Den Haag).

Ze begint dan om 11 uur tot ongeveer 18 uur .

Voorlopig niet in Amsterdam want ze vindt het meer "relaxed" in Den Haag.
Aha, dank je voor het vragen.
Echter is het vandaag donderdag en is er hier afgelopen dinsdag gemeld dat ze er was en vorige week donderdag.
Dus kennelijk (soms?) ook andere dagen.
Morgen had me goed uitgekomen, vandaag zou ook kunnen als ze er in ieder geval tot 18:00 is.

@Paulus2 kennelijk zit jij dicht op het vuur, kan jij e.e.a. bevestigen?
 
Ze is vandaag weer aanwezig.

Aha, dank je voor het vragen.
Echter is het vandaag donderdag en is er hier afgelopen dinsdag gemeld dat ze er was en vorige week donderdag.
Dus kennelijk (soms?) ook andere dagen.
Morgen had me goed uitgekomen, vandaag zou ook kunnen als ze er in ieder geval tot 18:00 is.

@Paulus2 kennelijk zit jij dicht op het vuur, kan jij e.e.a. bevestigen?
Ja, ze was er gisteren ook. Dagen willen nog wel eens variëren, vraag maar of ze er is als je haar zou willen bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan