Recensie Kelly dias/Esmeralda, Amsterdam (voorheen Heerlen, Utrecht, Bussum, Hilversum, Amersfoort) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
939
30/06/21
1.271
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3220917-victoria-lins
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een kleine hittepetit met mooie grote borsten, haar foto's trokken mijn aandacht hi hi.

De locatie is in een achterstandswijk in Amsterdam. Ik was er midden in de nacht en dat was beter dan overdag. Parkeren is er niet goedkoop. Beter iets verderop, daar is het aanmerkelijk goedkoper. In de avond is het gratis. Svp geen specifiekere locatie vermelden.

Ik appte Vic tegen twaalfen en ik mocht meteen komen. Het appartement is keurig; de sanitaire voorzieningen zijn ook dik in orde. Voldoende douchegel ( een vrijwel geurloze ) aanwezig. Dat maak ik helaas ook wel eens anders mee.

Dan de date zelf. Victoria is klein met een mooie tweeling. Echt of niet, ik twijfel en laat het in het midden. Er aan sabbelen werd zeer gewaardeerd. Jongens, ik ben bijna doodgeknuffeld, heerlijk. Opeens sprong ze op en haalde snel een condoom, ik had de indruk dat ze al even droog stond. Intiem was top. Daarna nog een tijdje tussen haar benen gelegen om te doen wat ik graag doe: likken. Ze heeft wel wat corona kilootjes en is dus stevig.

De taal is wel een dingetje, maar met handen en voeten ging het prima. Geen Translate nodig gehad.

Ik zeg go!
 
Vorige week eindelijk weer eens op herhaling kunnen gaan bij Esmeralda. Veel concurrentie in het Amsterdamse en daarom zit ze ook vaak in Heerlen. Dat is mij echt te ver rijden voor een date. Een filmpje kwam plots mijn kant op en ja, dan is het vlees zwak. Locatie was Amsterdam.

Helaas is ze wel een nachtvlinder geworden: in de avond en nacht is er minder concurrentie. Nou ja het had ook wel wat zo midden in de nacht. Een hartelijk weerzien, wat minder vol dan de vorige keer. Knuffelen, knuffelen en nog eens knuffelen, heerlijk. Voor diegenen die zich Laura Mendes nog herinneren, je gaat Esmeralda wel leuk vinden vermoed ik zo maar.

De locatie is gemakkelijk te vinden en vanaf de snelwegen goed te bereiken. Het is er ook nog eens prima van parkeren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3220917-victoria-lins
Totale kosten (in euro)
150 + 20 (Tip)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
She dressed up as per my wishes, gave a good blow job, didn't check the watch, and had a sweet smile. Looks a little like Gisele- Arnhem. She's perfect for anal but she doesn't offer that. Tongue kissing- well, she tried her best. I actually took 15 mins today to discuss with her the real reasoning behind the hesitation with tongue kissing for most DVPs. It's certainly not hygiene, rather the "sentimental intimacy" associated with it- is what she said. I asked her if there is a possibility of ever getting to experience a real GFE like French Kissing. She said no to that and said that we might even see a day where the Dutch stop sending tikkies for 0.75 cents but true French kissing from a DVP is not possible.

I paid her a 20 Euro tip for her honesty and left.

English is bad but she knows a word or two. Speaks Spanish.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan