Recensie Kelly, Lelystad (voorheen Enkhuizen) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jelle1978

Wandelaar
34
20/03/22
13
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-studente-zoekt-jou_8117159
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kelly studente uit Enkhuizen leuke date gehad van een half uur is leuke meid ziet er goed uit mooie kleine gepiercte borsten .beetje wazig dat wel maar gewoon leuke meid .alleen parkeren is in de avond een ramp
Maar even een rondje en het lukte .had haar via seksjobs.
 
Yap, veeeeel gedoe lijkt het. Gezien er a/d lopende band nzc wordt aangeboden en enkele bezoekers melden te worstelen met een tot nu toe semi-definitieve uitslag Syfilis lijkt het me verstandig deze dame te vermijden as much as possible...
 
Sow dat klinkt niet best. Ik heb haar voor het eerst in Oktober '22 gespot op SJ. Vlot een afspraak gemaakt een het was meteen goed raar toen ik binnenkwam. Niet een heel geweldig knappe meid, maar er was meteen een goede sexenergie. Niet mijn intentie, maar voor ik het wist lag ook ik haar met de blanke sabel te klappen. Kennelijk kreeg ze de smaak goed te pakken daarna, ik heb zowiezo maar een schijntje betaald van wat ze nu vraagt zie ik.
 
Ik ben hier onlangs ook geweest, was niets mis mee hoor. Dame was inderdaad wat wazig en rommelig in huis maar daar kwam ik niet voor. Heb een heerlijke date gehad met een leuk jong ding die waar ik uiteindelijk diep in haar schelpje mijn donatie heb kunnen achterlaten. Kelly op haar buik op het matras en ik achterlangs die haar liefdesgrotje in met mijn ballen klotsend tegen haar billen heerlijk klaargekomen.
Goede uitvinding die betaalde sex, anders had ik op mijn leeftijd nooit meer zo'n lekker jong ding kunnen volspuiten.
 
Jongens, kan iemand mij in een pm vertellen in welke wijk zij ontvangt? Ik heb een afspraak voor morgen, dan kan ik ivm parkeren even zien of het wellicht handiger voor me is om op de fiets te gaan.
 
Ik ben hier inmiddels ook geweest en was prima hoor. Leuke jonge en spontane meid waar je anoniem naar binnen kunt wandelen. Slechts vijf minuten fietsen voor mij en kon de tip van Jelle en Wim m.b.t. parkeren fiets goed gebruiken.

Bij binnenkomst meteen een lekkere tongzoen, drankje gedaan en daarna aan de slag. Mooie slanke vrouw met kleine gepiercde borstjes. Vanwege mijn lange en wilde nacht gisteravond had ik moeite om kleine Johan op oorlogssterkte te houden maar dit lag absoluut niet aan Kelly die haar uiterste best deed om een ommekeer teweeg te brengen.

Uiteindelijk mijn zaadjes in haar mond gedeponeerd, lekker tussen die warme lippen heen en weer terwijl ze haar handen gebruikt om met je ballen te spelen. . . duurde niet lang of toen kwam de ontlading. Heerlijk om te zien hoe ze je daarna aankijkt terwijl het zaad langs haar lippen over haar kin druipt.

Achteraf nog even samen op het bed gelegen en de negatieve berichten op het ncz forum besproken en ondertussen lekker strelen. Herhalingsgevaar voor mij is 200%. Voor de volgende keer heeft ze me nog een korting aangeboden van 50 euro, maar daar maak ik verder geen gebruik van. Wel van haar diensten maar niet van de aangeboden korting. . . .Wees zuinig op dit meisje en ze geeft je een leuke tijd.
 
Ik ben hier ook geweest. Was alleen voor een pijpdate. Was qua skills helemaal top. Lekker diep en nat. Beetje dirtytalk is ze niet vies van.

Ik vond haar er prima verzorgd en gezond uitzien. Kwam ook helder over in gesprek. Wellicht omdat ik in de middag was. Kamer was typische studentenkamer (met een werkbank in huis.. 🙄. zei wel dat ze aan sm deed haha) dus erg rommelig maar zeker geen smeerboel.
Ze was heel expliciet in dat ze met condoom neukt. Of dat waar is weet ik natuurljk niet maar ik neuk sowieso niet zonder. weet niet of ik nog terugkom gezien de prijs.
 
IK ben hier inmiddels nog een keer geweest en dat was weer een waar feestje. Na een drankje eerst haar topje losgemaakt en lekker met die kleine borstjes wezen spelen, toen ook het jurkje afgleed zijn we op het (smalle) bed beland met lekker strelen, zoenen en knuffelen waarbij kleine Willem zo hard als staal werd. Toen ik op mijn rug ging liggen kwam Kelly lekker bovenop me zitten en begon met haar kletsnatje schelpje over mijn harde snikkel heen en weer te glijden terwijl ik met die gepiercde borstjes kon spelen. Wat een heerlijk gezicht, dan mooie slanke lichaam bovenop je en dat hitsige gezicht van Kelly die je geil aankijkt.

Net op het moment dat ik dacht dat ik het niet langer zou uithouden gleed ik spontaan bij haar naar binnen, toen ze nog even door ging met bewegen hield ik het niet meer. Hier was niets tegen bestand en onder een luide schreeuw spoot ik mijn hele donatie diep bij haar naar binnen.

Man, man, wat een feest. Dat ik dit nog mag meemaken. Zo een leuk jong meisje bovenop mijn toch al wat oudere lichaam. En de GFE ervaring erbij maken het helemaal compleet. Ik ga snel nog een keertje langs.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week Kelly een app gestuurd en ze reageerde vrij vlot, afspraak gemaakt en een klein half uurtje rijden naar Enkhuizen.

Aangebeld en naar boven gelopen, Kelly deed open in alleen een lange shirt met daaronder niks aan.
Na het financiële gedeelte was het een beetje aftasten maar langzaam kwamen we opgang, toen de kleren eenmaal uit waren heeft ze me heerlijk lopen pijpen terwijl ik op haar bank zat.
We zijn verder gegaan op bed en toen hebben we verschillende standjes doorgenomen eenmaal ik doggystyle was er iets teveel gebonk van het bed, dus is ze verder gegaan met pijpen.
Opgegeven moment leunde ze naar achter tegen het bed aan keek me geil aan en begon met zich zelf te spelen…. Het zaad schoot met stralen eruit on kelly haar tietjes zaten onder :)
Ze kon er om lachen er gelukkig om lachen.

Na een gezellig en diepgaand gesprek ben ik toch ruim een uur later met een smile op me gezicht de deur uitgelopen.
Kelly is een lieve meid en doet goed mee en na een gesprek waar ze open en eerlijk is begrijp je al gauw dat het een dame is die veel heeft meegemaakt.
Ik ga nog zeker terug nog haar!
 
Ik ben vrijdag bij haar geweest.
Echt een leuke meid, lekker tongzoenen en vingeren terwijl zij lekker met mijn lil speelde.
Toen even lekker gebeft.
Ze heeft me daarna heerlijk gepijpt, waarbij ik al gouw klaarkwam en over haar lekkere tietjes klaarkwam.
Ik ga zeker nog eens terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren via de mail contact gemaakt en na telefoonnummer uitgewisseld te hebben verder afgesproken. Ze had wel tijd en zo heb ik een lekker half uurtje met haar gehad.

Kelly is een leuke spontane meid die er wel pap van lust. Na de daad nog ff lekker nagebabbeld en met een tevreden gevoel weer naar huis gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Lekker mokkeltje dit, ik ben er vorige week ook nog maar weer een keertje langs geweest. Fiets geparkeerd bij de sportschool en laatste 100 meter gelopen. Eerst een glaasje mineraalwater op de bank. Ondertussen kwam Kelly al op haar knietjes voor me zitten en begon mijn broek los te maken.

Drankje aan de kant gezet en met mijn handen in mijn nek achterover gaan leunen terwijl Kelly lekker begon te pijpen, met kleine Willem diep in haar mond en haar handen onder mijn ballen duurde het niet lang voordat ik het gevoel kreeg om tegen haar huig aan te spuiten maar zover kwam het niet. Net voordat ik klaar moest komen kwam ze gehurkt op de bank bovenop me en schoof hem zo haar kletsnatte schelpje binnen (zc).

Heerlijk weer allemaal, dat jonge meisje bovenop me en ondertussen die kleine gepiercde borstjes in mijn gezicht. Tussendoor tongzoenen, het duurde dan ook niet lang meer voordat ik luid kreunend mijn donatie in haar achterliet. Nog even lekker na hijgen en weer tot rust komen en toen met een voldaan gevoel weer op het fietsje gestapt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan