Recensie Kelly & Inge, Inge’s privé, Berchem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ben Hur

Wandelaar
26
07/11/22
20
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag lesbisch trio gedaan met Kelly (31) en Inge (59).
je ziet dat Inge wat ouder is, maar je zou ze zeker geen 59 jaar geven. Zowel haar gezicht als haar lichaam mogen er best wezen.
Kelly heeft iets meer rondingen, een mooie natuurlijke boezem en lang zwart haar.
Lesbisch trio met beide dames is wat mij betreft een echte aanrader: tijdens de actie geven ze volop aandacht aan elkaar en aan jou. Erg leuk om ze zo bezig te zien. Tongzoenen, dubbele blowjob zc, strelen, vingeren, pussysliding, cim …

Tweemaal gekomen in een half uur, en dan nog een half uurtje gerelaxt.

Herhalingsgevaar: zeer zeker !
 
Eindelijk eens een recensie over en lesbisch trio. Ik heb bij Inge's privé Kelly en Jennifer al gehad. Van Kelly weet ik dat zij twee en ook Inge zelf aan lesbisch trio doen, Laila niet. De ervaringen met Kelly en Jennifer apart waren beide meer dan OK. Er is wel weinig aanbod aan lesbische trio's. Ongeveer eens in de week adverteren ook een zekere Natje en Chinook. Een van beide weegt 100 kg, maar heeft wel zeer grote hangtieten, wat op zich natuurlijk al voor de nodige geilheid kan zorgen. Ik heb ze wel eens gebeld, maar de uren matchen niet. Zij doen een trio voor 200 EUR per uur. Moesten er ervaringen zijn met deze twee, en natuurlijk ook met trio's uit Kelly's privé, dan ben ik daar zeer benieuwd naar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
wat een date was me dit .eerst begon kelly te pijpen . wat was me dat letterlijk tot in haar keel stak men lul .beste pijpbeurt ever .
en toen vroeg ik of ik ook mocht proeven en gelijk reageerde ze' party ' bef mij maar een lekker schat . en nat dat ze werd je merkt dat ze er enorm geil van word
na een 10 minuten kwam inge erbij . lekkere pijp sandwish zoals ze het noemt . en toen spoot ik de eerste keer . na 5 min babbelen over koe en kalfjes . probeerde ze nog een 2 de keer . kelly begon weer lekker te zuigen en inge kwam 69 over me gezichtje zitten . maar dat werd nix ze probeerde maar een 2 keer zat er voor men jonkheer niet in .

maar wat een ervaring . dit was de 100 euro wel waart !

sorry voor schrijffouten . ik namelijk andere kwaliteiten meegekregen .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag lesbisch trio gedaan met Kelly (31) en Inge (59).
je ziet dat Inge wat ouder is, maar je zou ze zeker geen 59 jaar geven. Zowel haar gezicht als haar lichaam mogen er best wezen.
Kelly heeft iets meer rondingen, een mooie natuurlijke boezem en lang zwart haar.
Lesbisch trio met beide dames is wat mij betreft een echte aanrader: tijdens de actie geven ze volop aandacht aan elkaar en aan jou. Erg leuk om ze zo bezig te zien. Tongzoenen, dubbele blowjob zc, strelen, vingeren, pussysliding, cim …

Tweemaal gekomen in een half uur, en dan nog een half uurtje gerelaxt.

Herhalingsgevaar: zeer zeker !
Ben Hur

Klopt wat je zegt over Inge. Zeer vriendelijk dame op leeftijd maar zeer verzorgd met grote opgespoten lippen.
Ook ik had een trio met Inge en Kelly. Kelly is een erg leuke en verzorgde dame met grote hangborsten en een mooie kale kut. Pijpen doet ze erg goed en klaarkomen in haar mond kan mits bijbetalen. Slikken doet ze niet.
Ze kussen elkaar vaak en likken elkaars kutje en tepels wat erg geil is om te zien. Inge tongzoende me munuten lang en hevig met haar dikke lippen terwijl Kelly me zalig aan het pijpen was tot ik het niet meer hield en alles in haar mond spoot! Zalig! Dan heb ik Kelly uitvoerig gelikt en heeft Inge mijn jongeheer even aandacht gegeven. Dan kroop Kelly opnieuw naar beneden richting mijn lul om me na hevig pijpwerk opnieuw te laten spuiten in haar mondje. Inge bleef me knuffelen en tongzoenen.
Al bij al een leuke ervaring, vongende keer graag eens met Jennifer...die zag er werkelijk prachtig uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan