Recensie Kelly, Kinky 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hoteldate-401.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst bewerkt:
Iemand die een ervaring kan delen van deze dame, staat op mijn lijstje maar de laatste dame die mij via een advertentie liet watertanden was toch een grote tegenvaller
 
Vroeger eens mee afgesproken. Lekker geil wijf, maar ik vind €300 net iets te duur. Was ook voller dan op de foto, maar da's ok. Zeker in superordinaire roze netkousen & heels heeft dat wel iets.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kinky is de juiste woordkeuze! Leuke date, leuke dame. Eerste keer dat een dame hem helemaal kan in de mond nemen en blijft doorgaan. Zelfs ondersteboven liggend met hoofd uit het bed en mocht blijven pompen. Gelukkig op hotel want de mascara van de lakens krijgen zal een werkje worden. Er is natuurlijk goedkoper en jonger schoons op de markt maar niemand die deze service kan geven volgens mij. Herhalingsgevaar: ben een amateurstapper en als ik dan eens stap wil ik altijd wel is van een ander bord eten. Snap alvast wel waarom je zou willen terugkeren.
 
Kinky is de juiste woordkeuze! Leuke date, leuke dame. Eerste keer dat een dame hem helemaal kan in de mond nemen en blijft doorgaan. Zelfs ondersteboven liggend met hoofd uit het bed en mocht blijven pompen. Gelukkig op hotel want de mascara van de lakens krijgen zal een werkje worden. Er is natuurlijk goedkoper en jonger schoons op de markt maar niemand die deze service kan geven volgens mij. Herhalingsgevaar: ben een amateurstapper en als ik dan eens stap wil ik altijd wel is van een ander bord eten. Snap alvast wel waarom je zou willen terugkeren.
Ik begrijp de quotering van je sterren niet helemaal...
 
Iemand die een ervaring kan delen van deze dame, staat op mijn lijstje maar de laatste dame die mij via een advertentie liet watertanden was toch een grote tegenvaller
Dirk,
Niet twijfelen en doen, heb ze ook al 4 keer geboekt, (2x alkoof beveren en 2x trianon gent) steeds top idd wel wat duurder maar liever 1 goede dure afspraak dan 3 slechte denk ik dan
 
Enkele maanden geleden eens mee afgesproken in Carnac. Praat heel veel over haar shoppingverslaving...
Pijpbeurt was çava, maar geen deepthroat. Klaargekomen doordat er enkele kamers verder ern vrouw hard aan het kreunen was voor heel de gang.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan