Recensie Kelly limb, Genk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dave1974

Stamgast
Forumpionier
272
02/07/21
95
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Klaarkomen op lichaam
  7. Penismassage
  8. Pijpen deepthroat
  9. Pijpen zonder condoom
  10. Soft SM
  11. Speciale kleding verzoek
  12. Squirting
  13. Tussen borsten (russisch)
  14. Vingeren
  15. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kelly-limb-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb date met haar gehad. Als je een supergeile milf zoekt,ben je hier op de juiste plaats. Spreekt enkel af op kamers.
Ze heeft wat grotere maten, maar hoe meer je wil hoe heter ze wordt.
Deepthroat pijpen, alle standjes, squirten.... je zegt het maar. Proberen te fisten, maar bij 4 vingers gingen haar stoppen door en moest ik haar neuken.
Heb haar 4 keer ondergespoten op 2 uur. Met douche tussendoor, waar ze weer aan m'n pik aan het zuigen was. Ze kan geen seconde zonder pik in haar, waar dan ook....
De eerste ronde zelfs even zonder in haar kunnen stoten. Ze was zo bezig,dat ze het niet besefte.
Als je echte klasseslet wil , niet twijfelen!
 
Laatst bewerkt:
ik kan bevestigen dat RL geen oplossing is, kan er iemand (eventueel via PB) een telefoonnummer of mailadres doorgeven? aan een 'actief' lid van het forum...
 
Ik heb 4,5 maanden met haar gechat… bijna dagelijks… verschillende malen legt ze datum vast maar dan komt er weer iets tussen. Afgelopen week ook weer… eerst enthousiast en 2 dagen voor afspraak niets meer. Ik steek er geen tijd meer in.
Ze is wel vriendelijk in contact maar dit is zo omslachtig.
 
Ik heb 4,5 maanden met haar gechat… bijna dagelijks… verschillende malen legt ze datum vast maar dan komt er weer iets tussen. Afgelopen week ook weer… eerst enthousiast en 2 dagen voor afspraak niets meer. Ik steek er geen tijd meer in.
Ze is wel vriendelijk in contact maar dit is zo omslachtig.
Jij hebt wel geduld, als ze de mensen zo aan het lijntje houdt had ik het al lang bekeken met haar.
 
Mij heeft ze ooit eens op een ongelooflijk botte manier geantwoord dat ik dacht : "Welke vogel heeft u gescheten. Hou u es een beetje in"
Sindsdien staat ze bij mij op de zwarte lijst.
 
Best is haar te contacteren via de chatbox van Reidlights, daar zit ze elke dag en heb ik haar ook kunnen strikken (wel niet eenvoudig, en ze vraagt foto).

Maandje geleden of zo mee afgesproken.

Is heel gewillig. Kan je quasi alles mee doen. Laat zich pakken in alle gaatjes, en rubber kan weg op eenvoudig verzoek als je haar geil genoeg krijgt.

Succes!
 
Best is haar te contacteren via de chatbox van Reidlights, daar zit ze elke dag en heb ik haar ook kunnen strikken (wel niet eenvoudig, en ze vraagt foto).

Maandje geleden of zo mee afgesproken.

Is heel gewillig. Kan je quasi alles mee doen. Laat zich pakken in alle gaatjes, en rubber kan weg op eenvoudig verzoek als je haar geil genoeg krijgt.

Succes!
Ik zou hetzelfde verhaal kunnen posten. Helemaal gelijk!
 
Ik zou hetzelfde verhaal kunnen posten. Helemaal gelijk!
Dus toch! Ik probeer haar te bereiken maar krijg ze niet te pakken. Maar lijkt mij inderdaad wel de moeite. BefBuffel zei dat ze zelfs totaal geen aantstalten maakte om de rubber boven te halen. Doet het liever zonder. Is die chatbox de enige manier om haar te pakken te krijgen? Want dat is wel omslachtig
 
Dus toch! Ik probeer haar te bereiken maar krijg ze niet te pakken. Maar lijkt mij inderdaad wel de moeite. BefBuffel zei dat ze zelfs totaal geen aantstalten maakte om de rubber boven te halen. Doet het liever zonder. Is die chatbox de enige manier om haar te pakken te krijgen? Want dat is wel omslachtig
Ik heb al 3X een bericht naar haar gestuurd via redlicht nooit reactie. Sorry maar bij mij kan ze de ..... op .
Als je adverteert reageer dan tenminste een keer via mail maar totaal niets wel dan spreek ik liever af met een bereikbare dame .
En dat ze het liever zonder doet zegt ook al veel van de dame zelf dus nee mij gaat die niet meer lezen /zien .
 
Ik heb al 3X een bericht naar haar gestuurd via redlicht nooit reactie. Sorry maar bij mij kan ze de ..... op .
Als je adverteert reageer dan tenminste een keer via mail maar totaal niets wel dan spreek ik liever af met een bereikbare dame .
En dat ze het liever zonder doet zegt ook al veel van de dame zelf dus nee mij gaat die niet meer lezen /zien .
Ik kan anders wel toetreden tot de review van Dave. Het heeft wat moeite gekost en inderdaad het is een ellende om haar via die chatbox te overtuigen. Ik heb dus ook geluk gehad voor nieuwjaar haar kunnen strikken voor een date in Love Hotel in Paal. Mijn ervaring is die van Dave. Geil, gewellig, laat alles toe en rubber komt ze zelf niet mee naar boven, tenzij je er zelf achter vraagt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan