Recensie Kelly Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar J

Newbie
1
19/11/25
0
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8141319-kelly
Totale kosten (in euro)
285
Net bij Kelly geweest, 's nachts nog na lang twijfelen. Door de slechte reviews wilde ik eigenlijk niet gaan, maar eerlijk gezegd herken ik daar niks van. Ze is een bloedmooie Nederlandse vrouw: blauwe ogen, donker haar, goed verzorgd. In m'n 45 jaar heb ik niet zo'n goede ervaring gehad als bij kelly.
Ik vroeg naar haar leeftijd omdat ik hier las dat ze ouder zou zijn. Ze is 24 en liet zelfs haar ID zien (met haar hand op haar echte naam, die houdt ze liever privé). Ze is wat voller, maar echt mooi vol—dikke billen, goede borsten, en ze ziet er jong en strak uit. Zwanger is ze nooit geweest. Die negatieve reviews kan ik dus echt niet plaatsen.
Ze drinkt en rookt niet, dat vond ik persoonlijk iets minder omdat ik wel zin had in een sigaret, maar verder niks op aan te merken.
Ik ga haar zeker aanbevelen aan kameraden.

Alleen jammer dat ze niet zoent ze heeft mooie lippen.

Laatst bewerkt:
Dit staat in haar advertentie:

"Vraag naar de kosten op app aangezien niet alles wat ik aanbied in de prijs zit ( zijn dus extra kosten) als je niet gebruik wil maken van van de extra mogelijkheden zijn er dus geen extra kosten."

Dus denk dat we er vanuit mogen gaan dat het verschil zit in de kosten voor pzc

Net bij Kelly geweest, 's nachts nog na lang twijfelen. Door de slechte reviews wilde ik eigenlijk niet gaan, maar eerlijk gezegd herken ik daar niks van. Ze is een bloedmooie Nederlandse vrouw: blauwe ogen, donker haar, goed verzorgd. In m'n 45 jaar heb ik niet zo'n goede ervaring gehad als bij kelly.
Ik vroeg naar haar leeftijd omdat ik hier las dat ze ouder zou zijn. Ze is 24 en liet zelfs haar ID zien (met haar hand op haar echte naam, die houdt ze liever privé). Ze is wat voller, maar echt mooi vol—dikke billen, goede borsten, en ze ziet er jong en strak uit. Zwanger is ze nooit geweest. Die negatieve reviews kan ik dus echt niet plaatsen.
Ze drinkt en rookt niet, dat vond ik persoonlijk iets minder omdat ik wel zin had in een sigaret, maar verder niks op aan te merken.
Ik ga haar zeker aanbevelen aan kameraden.

Alleen jammer dat ze niet zoent ze heeft mooie lippen.

Jammer dat je een hele nieuwe review over Kelly start terwijl er al twee jaar posts zijn geweest, waar je nota bene zelf naar verwijst!!

@admin: graag samenvoegen met: https://www.girlsreview.nl/threads/kelly-vh-lotte-maya-nijmegen.26132/#post-1255907

Terug
Bovenaan Onderaan