Recensie Kelly, Private Girls, Wommelgem 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
08/07/22
6
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sensuele-kelly-en-nieuwe-dame-dea.html
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen Vrijdag het jaar afgesloten bij Kelly. In het algemeen een heel goede date.

Zoals we gewoon zijn bij PG girls goed ontvangst, Direct naar de kamer gebracht en voor Kelly gekozen. Mooie curvy dame met grote (bijgevulde siliconen) borsten.
Eerst wasje aan de lavabo in de gemeenschappelijke badkamer daarna direct actie op de kamer. Start met tongzoenen en dan proefde ze een beetje naar roker. (Enige minpuntje)
Daarna daalde ze kussend naar beneden bij mijn 3de been, ondertussen kon ik haar vingeren waar ze heerlijk van genoot. Heerlijke pijpbeurt waarbij we een rustpauze moesten inlassen om heerlijk doggy af te werken :)

Bij vertrek nog even een fooitje gegeven voor de goede zorgen en met een goed gevoel naar buiten gegaan
 
Afgelopen Vrijdag het jaar afgesloten bij Kelly. In het algemeen een heel goede date.

Zoals we gewoon zijn bij PG girls goed ontvangst, Direct naar de kamer gebracht en voor Kelly gekozen. Mooie curvy dame met grote (bijgevulde siliconen) borsten.
Eerst wasje aan de lavabo in de gemeenschappelijke badkamer daarna direct actie op de kamer. Start met tongzoenen en dan proefde ze een beetje naar roker. (Enige minpuntje)
Daarna daalde ze kussend naar beneden bij mijn 3de been, ondertussen kon ik haar vingeren waar ze heerlijk van genoot. Heerlijke pijpbeurt waarbij we een rustpauze moesten inlassen om heerlijk doggy af te werken :)

Bij vertrek nog even een fooitje gegeven voor de goede zorgen en met een goed gevoel naar buiten gegaan
Tiens, tongzoenen staat wel niet bij de opgegeven mogelijkheden…
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ging eigenlijk voor Monica, maar deze was bezet.
Kelly deed de deur open, Toffe vrolijke dame, beetje volslank maar niet storend. Toch nog even de andere meisjes zich ook laten voorstellen.
Mia, mooi knap meisje, maar zegt onmiddelijk NO KISSING, dan moet het voor mij al niet meer. Anna kwam zich ook voorstellen, maar vond ik een beetje afstandelijk.
Dan maar voor mn eerste gedacht gekozen, Kelly.
Direct een aangename begroeting, ging nog drankje halen voor mij, waarom moet dat steeds zo lang duren?
Toen ze binnenkwam passeerde Monica naakt op de gang, mmm toch een lekker wijfje hoor. Maar ik had nu gekozen voor Kelly
Na een 5 tal minuten eerst een wasje in de badkamer, en dan naar de kamer. Recht het bed op een mmmmmm zo lang lekker tongzoenen...... zalig.
Ze heeft lekkere mooie grote borsten met zeer lange tepels. Ze weet wel te apprecieren als je daar met je tong mee speelt.
Dan haar kutje gebeft, ze vindt het wel leuk, maar blijft er toch maar onbewogen bij.
Terug tongzoenen, dat doet ze toch wel fantastisch. Daarna PZC, maar wel tijdig overgegaan naar aftrekken en zo klaargekomen.
Daarna nog een vlug wasje.
Nog enkele kussen en dan terug naar beneden.
Daar buitengelaten door Monica die me direct herkende en me nog een kus gaf.
Groot herhalingsgevaar voor zowel Kelly als Monica
 
Afgelopen Vrijdag het jaar afgesloten bij Kelly. In het algemeen een heel goede date.

Zoals we gewoon zijn bij PG girls goed ontvangst, Direct naar de kamer gebracht en voor Kelly gekozen. Mooie curvy dame met grote (bijgevulde siliconen) borsten.
Eerst wasje aan de lavabo in de gemeenschappelijke badkamer daarna direct actie op de kamer. Start met tongzoenen en dan proefde ze een beetje naar roker. (Enige minpuntje)
Daarna daalde ze kussend naar beneden bij mijn 3de been, ondertussen kon ik haar vingeren waar ze heerlijk van genoot. Heerlijke pijpbeurt waarbij we een rustpauze moesten inlassen om heerlijk doggy af te werken :)

Bij vertrek nog even een fooitje gegeven voor de goede zorgen en met een goed gevoel naar buiten gegaan
Hoi , kelly heeft geen eigen account hier drm dat ee wou dat ik eventjes reageerde , ons kelly heeft geen siliconen borsten ,die zijn helemaal natuurlijk , en ze rookt ook niet … 👀🙈😘
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sensuele-kelly.html
Totale kosten (in euro)
180
Kelly is niet een fotomodel, maar voor een heerlijke vrijpartij is deze dame de beste in de PG familie.

En voor de mannen met grote handen, haar D cup is echt
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sensuele-kelly.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs eerste bezoek aan PG. Gekozen voor Kelly op basis van aanwezigheid en reviews. ZEER tevreden. Zij kan HEERLIJK tongzoenen, en heeft mijn penis en ballen ook enorm verwend door er op te sabbelen en pijpen, GEWELDIG. Heb ook aan haar enorme tepels mogen zuigen en trekken. Heeft me heerlijk gepijpt en nadien afgetrokken. Heb haar ook heerlijk lang mogen beffen en vingeren waar ze van genoot en kreunde. Ben niet tot intiem gekomen. ZEKER voor herhaling vatbaar. Ga deze week nog eens langs bij haar.
 
Onlangs eerste bezoek aan PG. Gekozen voor Kelly op basis van aanwezigheid en reviews. ZEER tevreden. Zij kan HEERLIJK tongzoenen, en heeft mijn penis en ballen ook enorm verwend door er op te sabbelen en pijpen, GEWELDIG. Heb ook aan haar enorme tepels mogen zuigen en trekken. Heeft me heerlijk gepijpt en nadien afgetrokken. Heb haar ook heerlijk lang mogen beffen en vingeren waar ze van genoot en kreunde. Ben niet tot intiem gekomen. ZEKER voor herhaling vatbaar. Ga deze week nog eens langs bij haar.
Een flinke meid, maar volgens haar omschrijving is tongzoenen niet mogelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan