Recensie Kelly, Capelle aan den IJssel (voorheen Rijswijk Maassluis) 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

eelco14

Wandelaar
39
01/09/21
49
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/laat-jij-mij-kokhalzen-kus-kelly_7662865
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kelly is een leuke meid die in een appartement in Rijswijk ontvangt. Een mooie strakke verschijning, her en der een tattoo, piercing.

Ze adverteert met Deepthroat en yes, dat kan ze. Bij binnenkomst valt ze gelijk gretig aan en neemt je jongeheer diep in haar mond. Slijm, spuug, kokhalzen.. ze doet enorm haar best je te vermaken en dat lukt haar erg goed. Aangezien ze zo leuk is, en er goed uit ziet.. ook nog intiem geweest. Daar hetzelfde verhaal, volledige inzet en een zeer verdienstelijke service.

Link naar advertentie kan ik nu niet geven, aangezien deze kennelijk vaak alleen in de ochtend online staat. Goed de sites in de gaten houden dus..
 
Het is een leuke meid, knappe verschijning, pijpt als een dolle, laat zich gretig likken (prachtig kutje) en stevig neuken. Houdt van intense seks wat je niet verwacht bij haar gebronsde huid en slanke lijfje. Kelly heeft stijl en is geil.
Naast dat het rijmt een mooie combi.

Geen van de foto's -profiel en sj- lijkt op wie ze werkelijk is. Ze werkt alleen woensdag overdag. Advertentie verschijnt pas die ochtend, vanaf dan kun je haar appen en boeken.
Ik ben er nu drie keer geweest, het is echt een grenzeloos lekker ding.
 
Moet je door een selectieprocedure of is het vlot afspreken zonder allerlei checks en gedoe?
 
Zijn er nog steeds problemen met meneer de Planner op het welbekende adres in Rijswijk? Heb begrepen dat veel ex-vaste bezoekers van dat adres niet meer komen vanwege meneer z'n uiterst irritante gedrag.
 
Gewoon geen hele verhalen ophangen. Je appt niet met een vrouw maar met die vent. Gewoon in 1 zin zeggen wat je met de dame wilt doen. En ja er moet meestal ook een foto van je bij.
 
Tijdje terug ook contact gehad voor een afspraak, maar mijn profielfoto WA waar ik vrij duidelijk op sta, was niet voldoende voor meneer de Planner. Ik heb ervoor bedankt. Ik kwam al bij hem toen hij de dames nog in Rotterdam aan de Schieweg liet werken. Het is jammer, maar helaas, mij zien ze daar niet meer. Gelukkig gebeurt het ook dat de dames ergens anders voor zichzelf gaan beginnen.
 
Ik wil al een tijd graag naar Rijswijk, maar de foto's laten mij steeds twijfelen.
Die zijn sowieso meestal niet origineel.
Ik ben wel geïnteresseerd in de aangeboden diensten, maar niet met een onaantrekkelijke of gemiddelde dame.
Je weet wel, zo'n buurvrouw van bijna 40 jaar en 80 kilo.
Nee dank je.
Dus ik wil graag wat meer zekerheid.
Zoals zij dat ook willen want kennelijk wordt je foto gecheckt.
Waarom zien wij dan (soms?) nep foto's?
Volgens de recensie ziet Kelly er overigens wel goed uit...
 
Dank je wel voor de tips.
Vol of dik maakt mij niets eens zoveel uit...als ze maar leuker zijn dan het type saaie buurvrouw.
 
er waren in het verleden een aantal dames op het adres die open stonden voor anaal.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst langsgegaan bij Kelly. Mooie slanke jonge meid die behoorlijk goed is met haar mond/keel. Ze laat zich gewillig in haar keeltje neuken, met veel slijm en gekokhals. Ook nog even geneukt, maar geëindigd in haar mond. Aanrader. :)
 
Vandaag was het dan eindelijk zo ver, een date met de vaak besproken deepthroat queen Kelly uit Rijswijk. Appen ging makkelijk. Ze vraagt om een foto en wensen. Foto gestuurd van een look a like want no way dat ik een foto van mezelf ga sturen. En dat bleek achteraf de juiste keuze. Na 3 kwartier in de auto te hebben gezeten appte de welbekende planner dat het niet doorging omdat alles uitliep. Wtf? Was 10 min bij haar vandaan en dat dit? Bedenk goed van tevoren of je met haar of planner een afspraak maakt want kans is groot dat je voor niks naar de [edit mod: adres verwijderd] in Rijswijk rijdt. Dat jullie het maar weten.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag was het dan eindelijk zo ver, een date met de vaak besproken deepthroat queen Kelly uit Rijswijk. Appen ging makkelijk. Ze vraagt om een foto en wensen. Foto gestuurd van een look a like want no way dat ik een foto van mezelf ga sturen. En dat bleek achteraf de juiste keuze. Na 3 kwartier in de auto te hebben gezeten appte de welbekende planner dat het niet doorging omdat alles uitliep. Wtf? Was 10 min bij haar vandaan en dat dit? Bedenk goed van tevoren of je met haar of planner een afspraak maakt want kans is groot dat je voor niks naar de [edit mod: adres verwijderd] in Rijswijk rijdt. Dat jullie het maar weten.

Waarom bleek die nep foto de juiste keuze dan? (mompelt iets over zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten) En waarom blijkt die kans 'groot'? Is het jou al vaker overkomen? Je bent de eerste die er over meldt in dit topic. Ik vind t nog netjes dat de planner jou zelf appt, 10m tevoren... dat t niet door kan gaan. Er zijn ook genoeg dames/planners die je een half uur later appen, of helemaal niet.
 
Ik weet werkelijk niet waar jullie het over hebben. Ik heb vanmiddag met haar afgesproken en afspraak is netjes en zonder gezeur van wie dan ook tot stand gekomen. Ik weet wel dat ze voornamelijk vaste klantjes heeft en ook dat ze klanten weren die berichten sturen met een heel epistel aan vragen en dus niet concreet zijn. Ik ga verder geen discussies aan hier maar ik heb weer een geweldige ervaring gehad vanmiddag. Zoek een ander adres zou ik zeggen waar je wel je plezier hebt (er zijn dames genoeg) en frustreer jezelf niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf meerdere keren met Kelly afgesproken, en op hetzelfde adres met Naomi en Stella. Nooit een probleem gehad met de dames of de planner.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kelly, Rijswijk.

Wat een heerlijke vrouw is dit toch. Klein en fijn, met een slank en rank en prachtig lichaam.
Gecombineerd met de lekkerste en diepste pijp skills die ik ken.
Mijn God, wat lekker en sloppy en vol slijm en alles, tot en met je klaarkomt.
En dan een super lekker kutje en een bloedgeile instelling.
Kelly geniet ervan en vindt het allemaal leuk.
Het is echt een feest om bij haar te zijn.
 
Kelly, Rijswijk.

Wat een heerlijke vrouw is dit toch. Klein en fijn, met een slank en rank en prachtig lichaam.
Gecombineerd met de lekkerste en diepste pijp skills die ik ken.
Mijn God, wat lekker en sloppy en vol slijm en alles, tot en met je klaarkomt.
En dan een super lekker kutje en een bloedgeile instelling.
Kelly geniet ervan en vindt het allemaal leuk.
Het is echt een feest om bij haar te zijn.
Wat is haar meest recente ad? Kan haar nergens vinden of heb alleen niet werkende links. Thanks.
 
Altijd zelfde foto. Was vandaag of gisteren nog online. De dames uit Rijswijk hebben alleen de dag dat ze actief zijn hun adv online (vanaf een uur of 9). Kwestie van in de gaten houden.
 
Altijd zelfde foto. Was vandaag of gisteren nog online. De dames uit Rijswijk hebben alleen de dag dat ze actief zijn hun adv online (vanaf een uur of 9). Kwestie van in de gaten houden.
Heb t vaker aangegeven. Maar als er iemand aanwezig is op de dag maak je het meeste kans door om 11/12 uur sexjobs te checken zoekend op advertenties uit rijswijk. Geef t nogmaals aan zodat de nieuwere leden het wat makkelijker kunnen vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan