Recensie Kelly, Sexy Freya, Hulst 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirk59

Wandelaar
54
05/05/22
49
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://sexyfreya.nl/nl/gallery/58/kelly
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ging normaal ergens anders heen maar na het lezen van een "paar" opmerkingen over de dame afgebeld en op goed geluk naar hulst gereden ,handig vlakbij een grote parking
enkel kelly was vrij
na betaling aan de balie 160 euro voor een uurtje nog een redelijke prijs volgens mij
trapje op en de grote kamer gekregen
om eerlijk te zijn kelly is een mooie goedlachse donkerkleurige dame van 1m65 ongeveer en kleine tietjes en de foto zijn waarheidsgetrouw
gelijk onder de douce spijtig dat ze er niet mee onderkwam zag wel dat ze zichzelf waste
vertelde haar dat ik een voorstander ben van het orale gedeelte zonder CD en ik moet eerlijk zijn dat heb ik mij niet beklaagd
ze is heel bedreven met haar mondje zodat ik na een tijdje men kleine visjes losgelaten heb in haar mondje.
na spoeling en wasje is ze gelijk er weer aan begonnen om toch te proberen lading nr2 eruit te krijgen hoe lekker het ook was ze is er niet in geslaagt maar dit lag niet aan haar maar aan deze ouwe kneut er is er nog maar 1 in geslaagt om dat klaar te krijgen volgende keer ga ik het poesje eens uittesten want dat zag en proefde ook lekker
kortom zekers voor herhaling vatbaar .als ik er geraak want van antwerpen naar hulst niet simpel hoor
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://sexyfreya.nl/nl/gallery/58/kelly
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijd geleden heb ik van de talenten van Kelly mogen genieten tijdens een van de Gangbangs die ze regelmatig organiseren bij Freya. Deze zwarte parel kan er wat van, ik heb het me zeker niet beklaagd.
 
Een tijd geleden heb ik van de talenten van Kelly mogen genieten tijdens een van de Gangbangs die ze regelmatig organiseren bij Freya. Deze zwarte parel kan er wat van, ik heb het me zeker niet beklaagd.
De hete geile Kelly ook al gehad tijdens de gangbang, héél lekkere meid! Geeft haar volledig. En ze slikt alles lekker weg als je in haar gewillige mondje spuit! Een toppertje bij Freya!
 
Heb Kelly deze week bij Freya gezien. Komt helaas qua vorm niet meer overeen met de foto's. Een subtiel verschil maar toch; de foto's scheppen andere verwachtingen 🙁....
 
Zelf al 2x bij Kelly geeindigd.
1x door toeval, 1x omdat ik nog eens wou.


Zelf ben ik iemand met wat finishing problems zeg maar.
Maar ze is vrij motiverend. en zal de volle tijd haar best blijven doen met haar goedlachse gedrag.
Verder proffesionele dame, waar ik naast een lekkere tijd, ook gewoon een leuk gesprek mee heb kunnen hebben.

Aanrader!
 
Heeft ze ook niet. Niet super knap. Maar echt wel lekker slank lichaam. Ga zeker nogeens langs.
Nu... hopelijk gaat jullie 'Waw-factor' wel iets verder... dan gewoon naar de plaatjes kijken! Wat zijn haar passie? Haar inzet? Haar stamina? Dat zijn de dingen die belangrijk zijn tussen de lakens!

En... als ze dan ook nog een lekker slank lichaam heeft...
 
Kelly Freya Hulst
Ben vanmiddag bij Kelly geweest in de Freya in Hulst.
Kelly heeft voor mij wel de WAUW-factor.
Erg knappe juffrouw, petite, slank, mooie B-cup, uithoudingsvermogen, passie en kan heel goed pijpen.
Goedlachs, vriendelijk en erg lief.
Kortom: waar kan ik een abonnement krijgen.
Op de GB geweest (weet niet of deze was doorgegaan) of 1 op 1?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://sexyfreya.nl/nl/gallery/58/kelly
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week voor het eerst bij Kelly geweest op de voor mij bekende lokatie in Hulst. Wat een enorm mooie, lieve en lekker vrouw. Was tevens de eerste keer met een donkere vrouw en met een Vlaams accent. Kelly stond al een tijdje op mij to do list en hoort nu bij mijn favorieten. Pijpen (PZC en CIM) was helemaal top. Prima GFE en enorm herhalingsgevaar.
 
Deze week Kelly opnieuw een uurtje bezocht.
Was zo mogelijk nog beter dan de vorige keer.
Heerlijk genoten van haar fantastische pijp kunsten en haar lekker lang gebeft waarbij ze enorm nat werd en duidelijk genoot. Tijdens 69 maakte ze me helemaal gek van genot. Geil geneukt en uiteindelijk heeft ze me naar een verrukkelijk orgasme gepijpt. In haar mond gespoten, waarna ze me -zoals ik had verzocht- mijn sperma terug gaf met een geweldige snowball tong zoen.
Daarnaast ook nog leuk gekletst, geknuffeld en gelachen. De ultieme GFE.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kleurrijke-kelly-voor-top-date.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag opnieuw Kelly bezocht bij Freya in Hulst. Er was aanvankelijk iets niet goed gegaan met de afspraak, maar na een kwartiertje wachten in de cinema kon ik bij Kelly terecht.
Haar schoonheid en vriendelijkheid zijn uniek. Het werd weer een echte girlfriend experience.
Vorige keer bleek al dat we een goede klik hadden. Kelly noemde die zelfs bijzonder.
Vandaag was ook heel bijzonder.
We hebben elkaar alleen oraal en handmatig bevredigd, niet geneukt. Tijdens 69 voelde en proefde ik dat ze weer behoorlijk nat werd en toen ik alleen met mijn vingers verder ging kwam ze squirted klaar. Geweldig. Nadat ze weer op adem was heeft ze mij gepijpt en ik kwam in haar mond klaar. Daarna heeft ze mijn zaad in mijn mond laten lopen. Supergeil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan