WHEM Kelly uit IJmuiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen aanrader. Elke euro die je hieraan uitgeeft is er 1 teveel. Super chaotisch, onvangstplek is ronduit smerig, vieze penetrante lucht. Dame zelf lijkt totaal niet op de (toch al onduidelijke) foto's. Ze was mega afwezig en deed niet veel meer dan alleen haar mond open. Kreeg hem niet eens hard 🤪 na enkele minuten ging de deur opeens open en stapten er twee mannen binnen. Ben er snel vandoor gegaan.
 
Ook geweest, had ik dit maar eerder gelezen. Masseren leek nergens op. Daarna ging ze me pijpen met condoom. Mijne werd ook gewoon slap. Na 5 min was ik alweer weg.
 
Ze is een aardige vrouw, lullig om hier te bashen. Ze is veel ouder. En allemaal erg rommelig en chaotisch wat hier ook wordt beschreven. Ze kan beter een adv. naar waarheid maken en lekker de tijd en gezelligheid geven voor een (oudere) klant.
 
@Theotje Ze is inderdaad aardig en bashen is niet aan de orde. Er wordt om een mening gevraagd en dit platform is er om je mening te geven. Dit wordt netjes gedaan vind ik. Haar manier van werven kan inderdaad een stuk verbeterd worden om negatieve ervaringen van wandelaars en haarzelf te voorkomen.
 
@Theotje Ze is inderdaad aardig en bashen is niet aan de orde. Er wordt om een mening gevraagd en dit platform is er om je mening te geven. Dit wordt netjes gedaan vind ik. Haar manier van werven kan inderdaad een stuk verbeterd worden om negatieve ervaringen van wandelaars en haarzelf te voorkomen.
Serieus. Hoe zou die advertentie dan moeten luiden? 'Zin in een spannende massage in een chaotische en onhygiënische ruimte? De spanning dat er vreemden binnen lopen? Met een vrouw die veel ouder is als de foto's in de advertentie? Kom dan bij mij langs'.

Ik ben zelf erg blij met deze informatie. Daar is toch ook deze rubriek voor bedoeld😉
 
Laatst bewerkt:
Ik moet wel toegeven dat jullie gelijk hebben. De waarheid is soms hard met betrekking tot de dvp, en is inderdaad dit forum voor. Ben er twee keer ingetrapt, en alsnog reageerde ik zo mild. Kan het eigenlijk aan niemand aanraden, ook geen oudere klant. Nouja het is hopelijk nu in ieder geval duidelijk voor de twijfelaars.
 
Zojuist bij Sandy geweest ondanks alle negatieve reviews. Was eerder bij Kelly geweest. Zelfde dame. Ik heb deze ervaringen niet gehad. Dikke knuffel bij afscheid aankomst. Slaapkamer was schoon. Sandy was hygienisch, mooi figuur. Gezellig druk. Eerst lekker gemasseerd en daarna heerlijk gepijpt zc. Haar lekker mogen beffen en daarna intiem mc gedaan met haar. Eerst missionaris en daarna doggy. Kijkt niet op de klok. Heerlijk achteraf kunnen douchen.Kreeg dikke knuffel bij weggaan. Tot snel Sandy
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan