Recensie Kelly, Zulte 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rehbel

Newbie
1
17/08/21
0
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hey-ik-ben-kelly-ben-nieuw-in-het-vak-xxx.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hallo, is mijn eerste recensie hier maar wil het toch effe melden om potentiele bezoekers te waarchuwen want is voor mij alvast één van de slechtere ervaringen.

Afspraak maken ging vlot, maar eens aangekomen toch serieus verschoten van het uiterlijk. Op de foto's ziet ze er vrij strak uit maar in het echt is dat toch al veel minder.
Maar goesting was groot dus toch maar beslist om te blijven en het afgesproken uur te betalen.

Na een kort wasje (ik was net gedouched) haar het verloop laten bepalen. Eerst dus massage. Kon enkel in een andere kamer op de massagetafel 'want anders zou het bed misschien vuil kunnen worden'. Na een 10-tal min gewrijf - anders kan ik het niet noemen - weer verhuist naar de bedkamer waar ik dacht mij wat met haar te kunnen bezighouden. Maar ook dat verliep allemaal stroef (hier liever niet aankomen, daar ben ik te gevoelig, ...). Mij dan maar effe oraal (ZC) laten bevredigen en gezorgd dat ik zo snel mogelijk kwam zodat ik weg kon. Wel in haar mond mogen klaarkomen waarna ze het net naast mij uitspuugde. Intiem hoefde voor mij niet meer, maar krijg het bij de sterretjes in de beoordeling niet meer weggevinkt.

Kortom, de klik met deze dame ontbrak compleet maar ook het professionele was wat mij betreft ondermaats.
 
Net op tijd! Ik was van plan volgende week bij haar langs te gaan! Bedankt voor je verhaal hier. Wat een trieste zaak. Haar foto's op Afspraakjes zien er geweldig uit, gelukkig komt de realiteit toch naar boven. Ze is volgens de website nog niet lang in het vak, maar ze zou er dan beter direct weer uitstappen! En hoe zou het met de andere dames op dezelfde locatie zijn? Iemand ervaring met "Bo"?
 
Net op tijd! Ik was van plan volgende week bij haar langs te gaan! Bedankt voor je verhaal hier. Wat een trieste zaak. Haar foto's op Afspraakjes zien er geweldig uit, gelukkig komt de realiteit toch naar boven. Ze is volgens de website nog niet lang in het vak, maar ze zou er dan beter direct weer uitstappen! En hoe zou het met de andere dames op dezelfde locatie zijn? Iemand ervaring met "Bo"?
Hey, bo was niet slecht maar foto's toch van een tijdje geleden. Geen wauw. Ben ook bij Kelly geweest was even schrikken. Wat photoshop allemaal toch kan doen.
 
Tja, zelfde bedroevende ervaring met Kelly. Je weet maar waar je aan toe bent als de deur opengaat. Bedrieglijke foto's. Zelfde ervaring met de handdoek, pijpen zelf was heel zacht en sensueel, maar ander contact in haar richting werd eigenlijk eerder vermeden. Dus toch maar snel weer vertrokken, geen mogelijkheid meer tot intiem. De tijd gaat daar blijkbaar in van zodra de deur opengaat. En de klok is alomtegenwoordig op de kamer. Onprettig detail: nog nooit zulke platte inhoudsloze borstjes tegengekomen: gewoon geen borstweefsel, enkel huid en tepel. Echte driehoekige theezakjes dus, zonder thee...En ja, dan ook nog die opvallende mondgeur (penetrante rokersgeur). Totale afrader. Klassezaak? nee hoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan