Recensie Kelly 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1556

Meubelstuk
Forumpionier
1.350
21/07/21
1.819
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
lhttps://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-ontvangst-kelly-x.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ja , waar te beginnen. paar dagen geleden contact opgenomen met een zekere Kelly. berichtgeving was kort van haar kant maar ok (to the point) dus geen probleem. Ik vroeg voor een date in het weekend maar dan deed ze alleen trio's dus had haar al een beetje opgegeven als mogelijk bezoekje. Tot ze me vandaag zelf terug een bericht stuurde met de vraag of ik alsnog tijd had. 20u overeengekomen voor een uurtje (180 euro) zoenen inclusief . Ik dus vol verwachting richting Deurne. Bij het binnenkomen direct de melding , ja alles is safe dus voor pzc is het 30 euro extra . geen melding hierover op haar adv. maar kom, ik stond geil en dan geef je al eens wat meer uit dan zou mogen.
Ik dacht ook nog, mss is haar service iets in de buurt van dat bedrag wel waard.
Ja, hallo....nog niet close. Eerst was het, ik zoen niet graag ,dan je hebt koude handen. Vervolgens haar ff gebeft en dit leek ze wel te waarderen, maar na het orgasme was ze dan weer gevoelig (zodat ik zeker niet zou vingeren) dan maar hop Doggy (meteen ook het enige pluspunt van de hele date) kwartiertje gebeukt en ik hoorde toch een klein kreuntje(inleving bijna nihil dus) dan maar 69, ja maar zo kan ik ni pijpen......pfffff. Mens ga dan rekken vullen aan 10 euro per uur. om maar te zeggen dat ik hem vanavond beter ff tussen een deur had gestoken. 210 euro weggesmeten. Mss kan kelly van dat geld een cursusje DVP volgen zodat ze weet hoe ze mensen die veel geld neerleggen voor een leuke tijd met een andere instelling kan benaderen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Kelly geweest, ik mag niet klagen, haar prijs vandaag was 130€, ik heb wat moeten bijbetalen om haar te mogen fisten. Daar kan ik goed inkomen want voor de vrouw misschien niet zo leuk, maar ik kick daarop dus had ik er geen probleem mee om wat extra te geven. ok. Misschien voor de mannen is het leuker dat op haar profiel staat wat de extra's zijn zoadat je op voorhand weet wat je zal moeten betalen voor alles… voor de rest leuke meid. Ben er zeker met geen slecht gevoel naar buiten gegaan integendeel 😜😋
 
Vandaag bij Kelly geweest, ik mag niet klagen, haar prijs vandaag was 130€, ik heb wat moeten bijbetalen om haar te mogen fisten. Daar kan ik goed inkomen want voor de vrouw misschien niet zo leuk, maar ik kick daarop dus had ik er geen probleem mee om wat extra te geven. ok. Misschien voor de mannen is het leuker dat op haar profiel staat wat de extra's zijn zoadat je op voorhand weet wat je zal moeten betalen voor alles… voor de rest leuke meid. Ben er zeker met geen slecht gevoel naar buiten gegaan integendeel 😜😋
Heel blij voor jou. Voor mij niet meer. Ik heb achteraf een douche met dettol moeten nemen
 
Gepoogd met haar af te spreken maar veel zin had ze blijkbaar niet. Toen ze ook nog eens zei dat een gfe niet mogelijk was en tongzoenen ook niet, ben ik afgehaakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan