Recensie Keltoum, Prive Nathalie, Brasschaat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.228
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://prive-nathalie.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs de grens maar eens overgewipt. In NL werd ik verre van op mijn wenken bedient een paar uitzonderingen daargelaten. Dus wat diesel in de tank en op naar Brasschaat. Leuke villa met parkeermogelijkheid. Lieve vriendelijke gastvrouw. Er waren drie meisjes. Hele lieve meisjes; kreeg een hand, werd vastgepakt en gekust. Keltoum had ik al op de foto's gezien en zij kwam als laatste. Het is een lange vrouw. Nou, indien die met mij wil... Dus wij naar boven. Een prachtige vrouw. Nog even aangehaald waarom ik de grens liever overwip. Ja, maar das toch normaal da ge tongzoent en zonder condoom pijpt. Nou in Breda dus niet! Mocht alles bij haar wel netjes van te voren gevraagd indien ik wat van plan was. Pijpen, beffen, 69-en, missionaris, bovenop, doggy (zowel op het bed als staand voor de spiegel!). Ze wast je van te voren en erna en je krijgt 2 keer mondwater. Kamertje was supergezellig. Gewoon neutraal, heb nl. een hekel aan van die donkere themakamers. Tongzoenen vol overgave afgewisseld met pijpen en beffen. Ze heeft een prachtige poes. Het bed begon te kraken en we maakten zelf ook veel kabaal. Achteraf zei Nathalie: we hoorden jullie helemaal tot beneden toe! Het lukt niet vaak maar ik kwam hevig in haar klaar. En dan niet gelijk het condoom eruit maar ik mocht nog even blijven zitten. Heerlijk naast elkaar gezeten. Kortom ECHT waar voor je geld. Deze vrouw is top!
 
Laatst bewerkt:
Dat is toch een dame dat daar toch al heel wat jaren al werkt... volgens mij is ze zelfs al tegen de 50j. Ze moet dan wel heel goed zijn. Maar ieders zijn smaak natuurlijk..
Heb haar zelfs eens ooit in een winkel in zoersel gezien. En dat is zeker meer dan 10jaar geleden...ze steekt niet weg dat ze een dame van plezier is lol....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://prive-nathalie.be/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent heb ik ook Keltoum mogen ontmoeten, ze was de enige dame die beschikbaar was, maar ik wilde toch al eens met haar naar de kamer, dus dat was geen probleem. Keltoum is een vriendelijke dame, ze heeft een mooi strak lichaam en kleine borstjes. Na het wasje en een praatje zijn we op bed beland om te beginnen aan een actieve vrijpartij.
Ik heb een fantastisch half uur met haar beleefd. Het is voor mij een stukje uit de buurt, maar ze gaat me zeker terug zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan