Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kenny is een Afrikaans meisje dat ontvangt in een rijhuis in Harelbeke. Op de advertentie zegt ze 22 jaar te zijn. Het zou kunnen kloppen. Hoewel de foto's representatief zijn, denk ik niet dat zij het is op de beelden. Het meisje in de foto's heeft borsten, en de 'echte' Kenny heeft maar kleine muggenbeetjes. Ze spreekt Frans, maar zegt niet veel. Ik kreeg niet de indruk dat ze deze job al lang doet, of graag doet. Ze begon met een massage, die heel ongeïnspireerd was en totaal niet erotisch. Dan een condoom aan, en pijpen. Dat deed ze ok, hoewel ze ver weg ging zitten met haar lijf en ik haar niet kon aanraken. Voor het neuken smeerde ze (teveel) glijmiddel over mijn paal en ging ze cowgirl op mij rijden. Ik kon eindelijk haar stevige billen en kont voelen. Ze zit strak in haar vel, een jong stevig lichaam. Ik wou haar zoenen, maar dat liet ze niet toe (hoewel in haar sms verkeer dit geen probleem was, zei ze). Ik heb haar dan maar op haar rug gelegd en missionaris genomen. Tijdens het stoten merkte ik dat ze haar ogen dichtkneep en haar gezicht wegdraaide van mij. Ze trok een grimas die aangaf dat ze niet echt genoot van de seks. Nu goed, in dit standje bepaalde ik het ritme en eindelijk begon de neukpartij mij te bevallen. Ik heb haar finaal goed genomen, en kwam stevig klaar. Ik was best tevreden, het is geen lelijk kind en Afrikaanse meiden winden mij sowieso op. Geen toptalentje, maar goed voor één keer.

Terug
Bovenaan Onderaan