Kiana, Affligem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hardgaan

Wandelaar
64
16/01/22
32
5
Dag iedereen

Ik wilde jullie melden dat deze vrouw een oplichtster is. Na wat praten kwamen we op een akkoord dat ik 100€ zou betalen voor een custom video. Ik betaalde 100€ via instant overschrijving.
Zodra ik betaalde kwam ze af met een flauw excuus waarom ze de video plots niet meer diezelfde dag kon doorsturen. Ondertussen zijn we meer dan 10 dagen verder en ze reageerd niet meer op mijn vragen waar de video blijft.


Dat ik mijn geld kwijt ben.. Dat is dan maar zo, maar ik wilde jullie wel waarschuwen dat deze vrouw niet te vertrouwen is.

Wegblijven dus..
 
Laatst bewerkt:
Dag iedereen

Ik wilde jullie melden dat deze vrouw een oplichtster is. Na wat praten kwamen we op een akkoord dat ik 100€ zou betalen voor een custom video. Ik betaalde 100€ via instant overschrijving.
Zodra ik betaalde kwam ze af met een flauw excuus waarom ze de video plots niet meer diezelfde dag kon doorsturen. Ondertussen zijn we meer dan 10 dagen verder en ze reageerd niet meer op mijn vragen waar de video blijft.


Dat ik mijn geld kwijt ben.. Dat is dan maar zo, maar ik wilde jullie wel waarschuwen dat deze vrouw niet te vertrouwen is.

Wegblijven dus..
Ja sorry hoor maar je vraagt er toch gewoon om om belazerd te worden op deze manier.
Lekker 100 overmaken aan een compleet vreemde en dan verbaasd zijn dat je wordt genept.
 
Ze OntvangT sinds kort opnieuw in Denderleeuw in een appartement.
Ik was benieuwd en wou eens gaan zien met mijn eigen ogen.
Ze is het voorbeeld van een heroinehoer, stinkt naar de drank, sigarettengeur, slecht gebit, ...
TE MIJDEN DUS ...
 
Ze OntvangT sinds kort opnieuw in Denderleeuw in een appartement.
Ik was benieuwd en wou eens gaan zien met mijn eigen ogen.
Ze is het voorbeeld van een heroinehoer, stinkt naar de drank, sigarettengeur, slecht gebit, ...
TE MIJDEN DUS ...

Heb je een link, nog onder zelfde naam Kiana of... beschrijving thx
 
Terug
Bovenaan Onderaan