Kiana Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het er met Godess Kiana over gehad en besluit om toch maar geen recensie te schrijven.
In elk geval kan ik haar écht aanraden, ze is TOP in wat ze doet, een verstandige vrouw met humor ook en veel respect voor de klant. Voor mij de beste domina met wie ik sessies gehad heb!
 
Ik heb het er met Godess Kiana over gehad en besluit om toch maar geen recensie te schrijven.
In elk geval kan ik haar écht aanraden, ze is TOP in wat ze doet, een verstandige vrouw met humor ook en veel respect voor de klant. Voor mij de beste domina met wie ik sessies gehad heb!
Kiana heeft toch niks tegen reviews dacht ik?
 
Ik versta niet wat ze ertegen kan hebben. Ze plaatst zelf fotos van sessies op twitter. Misschien bang dat dit ook een platform zou kunnen zijn voor ook negatieve recensies? Want het is een heel controverse meesteres. Ofwel ben je ervoor en aanbid je haar door zelfs het plaatsen van tattoos op de opening van je anus, ofwel vind je ze maar niks. Ik vind ze eerder fel overroepen. Voor haar schoonheid moet je niet gaan. Daarvoor zijn er betere dames zoals ira. Voor perversies mss wel als je graag wordt ingesmeerd met je eigen k*k. Maar daarvoor ga ik niet naar een dvp. Staat er ook altijd heel ongeïnteresseerd bij aan het raam. In het verleden 4 of 5 keer bij binnen geweest omdat het aantal dames dat toen een strapon liggen had op 1 hand te tellen was tijdens de dag.
 
Ik versta niet wat ze ertegen kan hebben. Ze plaatst zelf fotos van sessies op twitter. Misschien bang dat dit ook een platform zou kunnen zijn voor ook negatieve recensies? Want het is een heel controverse meesteres. Ofwel ben je ervoor en aanbid je haar door zelfs het plaatsen van tattoos op de opening van je anus, ofwel vind je ze maar niks. Ik vind ze eerder fel overroepen. Voor haar schoonheid moet je niet gaan. Daarvoor zijn er betere dames zoals ira. Voor perversies mss wel als je graag wordt ingesmeerd met je eigen k*k. Maar daarvoor ga ik niet naar een dvp. Staat er ook altijd heel ongeïnteresseerd bij aan het raam. In het verleden 4 of 5 keer bij binnen geweest omdat het aantal dames dat toen een strapon liggen had op 1 hand te tellen was tijdens de dag.
Jammer dat jij negatieve ervaring had. Ik vind haar super aantrekkelijk en ben telkens heel voldaan geweest... Voor mij is ze top, maar ieder zijn mening natuurlijk.
 
Ik zal het deze keer bij haar reviews posten. Vandaag weer een topdate gehad met Kiana. Een half uurtje voor de date texte ze of ze sperma moest inzamelen bij haar collega's. Uiteraard moest ze dat.
Even later daarheen.
Na het uitkleden wou ze eerst mijn kont uitwonen. Stevig werd er opgebouwd met steeds grotere vibrators doggy in mijn kont.
Toen kwam de verrassing. Ze vroeg of een echte man zijn zaad mocht komen lozen. Ja natuurlijk mocht dat.
Ik mocht op knieën wachten en een paar minuten later werd er geklopt. Ze liet hem binnen en ik mocht hem meteen stijf pijpen. Ook wilde hij duidelijk tussendoor hard deep throaten. Kiana bewerkte terwijl mijn kont met vibrators en met haar hand.
Na een tijdje wou hij me neuken. Wat uiteraard kon. Ik moest terwijl kiana haar voorbinddildo pijpen. Hij ging best goed hard door. Voor hij klaar kwam ging condoomgebruik af en spoot hij een stevige lading in mijn mond. Slik.
Toen liet ze hem buiten en nam haar gsm/camera. Ik moest haar filmen toen ze meer dan 50 condooms van haar collega's leeg goot in een champagneglas. Het glas was boven de helft gevuld nadien.
Vervolgens nam zij de gsm over en filmde ze hoe ik het volledige glas leegdronk en mijn volle mond showde. Dat komt dus zeker op het dark web.
Ik rij nu met de trein huiswaarts, goed gebruikt en met meer dan 50 ladingen sperma in mijn maag. Straks kleedje aan en als slank sexy travje/sletje nog wat mannen ontvangen. Uiteraard laat ik haar weten hoeveel er nog bij kwam.
Kortom, het was lang geleden, maar het was uber-geil.
Ooit moeten we eens een gangbang doen met mij als trav-sletje. Maar dat is niet zo makkelijk op te zetten....
Tot zover dit dirty verslag.
 
Ik zal het deze keer bij haar reviews posten. Vandaag weer een topdate gehad met Kiana. Een half uurtje voor de date texte ze of ze sperma moest inzamelen bij haar collega's. Uiteraard moest ze dat.
Even later daarheen.
Na het uitkleden wou ze eerst mijn kont uitwonen. Stevig werd er opgebouwd met steeds grotere vibrators doggy in mijn kont.
Toen kwam de verrassing. Ze vroeg of een echte man zijn zaad mocht komen lozen. Ja natuurlijk mocht dat.
Ik mocht op knieën wachten en een paar minuten later werd er geklopt. Ze liet hem binnen en ik mocht hem meteen stijf pijpen. Ook wilde hij duidelijk tussendoor hard deep throaten. Kiana bewerkte terwijl mijn kont met vibrators en met haar hand.
Na een tijdje wou hij me neuken. Wat uiteraard kon. Ik moest terwijl kiana haar voorbinddildo pijpen. Hij ging best goed hard door. Voor hij klaar kwam ging condoomgebruik af en spoot hij een stevige lading in mijn mond. Slik.
Toen liet ze hem buiten en nam haar gsm/camera. Ik moest haar filmen toen ze meer dan 50 condooms van haar collega's leeg goot in een champagneglas. Het glas was boven de helft gevuld nadien.
Vervolgens nam zij de gsm over en filmde ze hoe ik het volledige glas leegdronk en mijn volle mond showde. Dat komt dus zeker op het dark web.
Ik rij nu met de trein huiswaarts, goed gebruikt en met meer dan 50 ladingen sperma in mijn maag. Straks kleedje aan en als slank sexy travje/sletje nog wat mannen ontvangen. Uiteraard laat ik haar weten hoeveel er nog bij kwam.
Kortom, het was lang geleden, maar het was uber-geil.
Ooit moeten we eens een gangbang doen met mij als trav-sletje. Maar dat is niet zo makkelijk op te zetten....
Tot zover dit dirty verslag.
Wilt lukken dat haar overbuur Georgia over wat inzamelen begon tegen mij. Inclusief het champagneglas verhaal.
 
Ik zal het deze keer bij haar reviews posten. Vandaag weer een topdate gehad met Kiana. Een half uurtje voor de date texte ze of ze sperma moest inzamelen bij haar collega's. Uiteraard moest ze dat.
Even later daarheen.
Na het uitkleden wou ze eerst mijn kont uitwonen. Stevig werd er opgebouwd met steeds grotere vibrators doggy in mijn kont.
Toen kwam de verrassing. Ze vroeg of een echte man zijn zaad mocht komen lozen. Ja natuurlijk mocht dat.
Ik mocht op knieën wachten en een paar minuten later werd er geklopt. Ze liet hem binnen en ik mocht hem meteen stijf pijpen. Ook wilde hij duidelijk tussendoor hard deep throaten. Kiana bewerkte terwijl mijn kont met vibrators en met haar hand.
Na een tijdje wou hij me neuken. Wat uiteraard kon. Ik moest terwijl kiana haar voorbinddildo pijpen. Hij ging best goed hard door. Voor hij klaar kwam ging condoomgebruik af en spoot hij een stevige lading in mijn mond. Slik.
Toen liet ze hem buiten en nam haar gsm/camera. Ik moest haar filmen toen ze meer dan 50 condooms van haar collega's leeg goot in een champagneglas. Het glas was boven de helft gevuld nadien.
Vervolgens nam zij de gsm over en filmde ze hoe ik het volledige glas leegdronk en mijn volle mond showde. Dat komt dus zeker op het dark web.
Ik rij nu met de trein huiswaarts, goed gebruikt en met meer dan 50 ladingen sperma in mijn maag. Straks kleedje aan en als slank sexy travje/sletje nog wat mannen ontvangen. Uiteraard laat ik haar weten hoeveel er nog bij kwam.
Kortom, het was lang geleden, maar het was uber-geil.
Ooit moeten we eens een gangbang doen met mij als trav-sletje. Maar dat is niet zo makkelijk op te zetten....
Tot zover dit dirty verslag.
Muilen met je mond vol wil ik wel eens doen als je een travje bent
 
Vind haar verbaal zwak.
Eigenlijk is ze geen domina. Allemaal een opbouw van verschillende handelingen zonder dit in een volledige sessie te kunnen kaderen. Een domina bepaalt zelf. Zij laat jou eerst bepalen wat je wil. Dus in principe is de man bij haar de dominante onder de vorm vh spel. Tevens vind ik ze echt niet knap (meer). Haar tegengekomen in de nachtwinkel zonder make up… ik zou er vies van zijn in het dagelijkse leven.
 
Laatst bewerkt:
Vind haar verbaal zwak.
Eigenlijk is ze geen domina. Allemaal een opbouw van verschillende handelingen zonder dit in een volledige sessie te kunnen kaderen. Een domina bepaalt zelf. Zij laat jou eerst bepalen wat je wil. Dus in principe is de man bij haar de dominante onder de vorm vh spel. Tevens vind ik ze echt niet knap (meer). Haar tegengekomen in de nachtwinkel zonder make up… ik zou er vies van zijn in het dagelijkse leven.
Ik heb namelijk hetzelfde gedacht van haar net zoals jij. Ik heb haar in het verleden meermaals bezocht zij speelt enkel domina omdat het beter betaald. ( evengoed naar mijn bescheiden mening is dat evenwel zo met de over grootte meerderheid der domina's ) En over haar uiterlijk ja zo een 5 jaar geleden vond ik haar de mooiste van het SKW ( persoonlijk mening ) ik weet ook dat iedereen door de tand des tijds aangevallen word. Maar toch nu is ze nog maar een schim van die periode. Ok het is een zwaar beroep maar kijk eens naar andere dames in het SKW eigenlijk is er geen enkele dame in het SKW zo gedegenereerd als Kiana. Hierbij wens ik dan ook sorry te zeggen over mijn tekst t.o. Kiana ( want het laatste wat ik wil is iemand kwetsen zeker een dame over haar uiterlijk ).
 
Ik ben jaren klant van haar geweest en heb mooie momenten met haar gehad , schreef haar regelmatig fantasieën die ik graag wilde en enkele heb ik wel gekregen , maar er waren ook fantasieën die ik meerdere malen had gevraagd en spijtig genoeg nooit heb gekregen . Als ze die niet wilde doen , dan heb ik dat ook gerespecteerd.
Maar als ik op forums zoals deze ervaringen van andere klanten lees , die er wel heel erg op lijken wat ik haar vroeg , dan werd de ontgoocheling in haar steeds groter . Als ze die fantasieën niet wilt doen bij mij , dan moet ze die ook niet beloven en dan kan ik het ook respecteren , maar hou mij dan ook niet aan het lijntje .
Ik heb genoten van de sessies die ik van haar heb gekregen, maar als ik mijn andere fantasieën die ik haar heb gevraagd niet krijg , dan zijn er nog genoeg dames die het mij zullen willen geven .
We zijn tenslotte klanten en wij hebben ook graag wat respect
 
Ik vind haar verbaal ook zwak ,dat ze je fantasie naspeelt is normaal vind ik ,maar terecht opgemerkt dat het handelingen na elkaar zijn zonder er een spelvorm van te maken. Inderdaad vroeger was ze één van de mooiste van het SKW ,zeker toen zij haar "gothic" stijl combineerde met (soft)kinky games.Al een aantal keer gezien zonder make-up voor/na haar shift ,niet echt te geloven dat dit hetzelfde meisje is,maar ja zolang ze achter het raam er "goed" uitziet ...De (te)vele tatoo's zijn ook niet echt een meerwaarde ,vroeger was het nog sexy ,nu daarentegen ...gezicht (niet echt aantrekkelijk vind ik ). Zij lijkt ook steeds meer klanten te hebben voor (extreme) fantasieen,scat,condooms leeglikken?,e.a. Fin ja ,zij was voor mij altijd meer een (zoveelste in het SKW)) vrouw met een zweepje (met de gebruikelijke dildo-trav spullen) ,zonder ingerichte kamer ,die nu meer en meer de extreme kant opgaat ,maar op de terugweg lijkt...maar voor de liefhebbers "waarschijnlijk" top is in het SKW
 
Ik loop al jaren voorbije haar venster. Ik heb dikwijls zin gehad. Maar twijfelde altijd. Moet ook wel zeggen , ze was dikwijls 'bezig'. Na het lezen van de recensie is mij duidelijk dat zij niets voor mij is. De extremiteiten die hier genoemd worden behoren niet tot mijn fantasieen. En dat is geen kritiek of disrespect voor andere wandelaars.
 
Meesteres Kiana

www.meestereskiana.nl
Woensdag middag voor het eerst bij deze knappe meesteres binnen kunnen komen. Verteld wat ik leuk vind, anaal fist en lange dildo en nippelplay. Toen ze even bezig was en het makkelijk naar binnen ging stopte ze, en vroeg wat vind je zal ik de lange handschoen pakken. Ja graag, daarmee lekker diep kunnen komen, ze voelde me goed aan, en ik was ook goed schoon en goed voorbereid. Daarna nog twee dikke lange dildo's geprobeerd, dat ging ook lekker. Kiana was voor mij een heel goede ervaring, met al die wilde verhalen hier was ik misschien een beetje bang voor haar maar, het was super. Lekker half uurtje gehad voor 100E. Ga gouw weer eens langs.
 
Ik loop al jaren voorbije haar venster. Ik heb dikwijls zin gehad. Maar twijfelde altijd. Moet ook wel zeggen , ze was dikwijls 'bezig'. Na het lezen van de recensie is mij duidelijk dat zij niets voor mij is. De extremiteiten die hier genoemd worden behoren niet tot mijn fantasieen. En dat is geen kritiek of disrespect voor andere wandelaars.
Een goede meesteres - en dat is Kiana volgens mij toch wel - respecteert de grenzen die de klant aangeeft. Als je, zoals ik, geen extremiteiten wil dan krijg je die ook niet
 
Ik loop al jaren voorbije haar venster. Ik heb dikwijls zin gehad. Maar twijfelde altijd. Moet ook wel zeggen , ze was dikwijls 'bezig'. Na het lezen van de recensie is mij duidelijk dat zij niets voor mij is. De extremiteiten die hier genoemd worden behoren niet tot mijn fantasieen. En dat is geen kritiek of disrespect voor andere wandelaars.
Indien je duidelijk aangeeft waar de grens ligt zal Kiana die niet overschrijden.
Het is al enige tijd geleden dat ik haar bezocht heb omwille van persoonlijke omstandigheden (die in de verste verte niets met haar te maken hebben trouwens), maar daar is ze naar mijn mening altijd zeer goed in geweest. Heeft mij ook nooit proberen overhalen om iets te doen wat ik niet zou willen.


Goede afspraken maken en dan zie ik niet in waarom je met haar geen leuke tijd zou kunnen beleven.
 
Sm-meesteres Kiana wil komaf maken met oude clichés rond sekswerk: "Sommige mannen stellen zich hier graag onderdanig op"
Ooit deed ze aan 'normal sex'. Vandaag is Kiana een veelgevraagde sm-meesteres in Antwerpen. En wil ze een oud beeld van sekswerk kordaat bijstellen. "Op jonge leeftijd leer je al waar de zwakke plek van de man zit."
"Ik wil hieraan meewerken en met een journalist als jou praten om een job zoals de mijne maatschappelijk aanvaardbaar te maken", zegt Kiana. "Het blijft een strijd. Ook in 2023, terwijl iedereen z'n mening heeft. Je mag me alles vragen, ik zal zien waarop ik antwoord. Je mag ook foto's van me maken, maar zonder dat m'n gezicht helemaal herkenbaar is. Mijn tattoos mogen in beeld komen." Non desistas non exieris staat er prominent op haar slaap: Latijn voor 'nooit ofte nimmer opgeven'.
Zo'n type is Kiana dus. Geen lammetje met een pooier om de hoek, maar een sekswerker die ook zélf haar contacten kiest. Door uitnodigende blikken uit te wisselen, veelzeggend met een vinger op het raam te tikken, of via een gsm-nummer in contact te blijven met de beste klanten. Dat laatste doet Kiana ook. Via een tussenpersoon die ze vertrouwt, is ons gesprek geregeld. Uitzonderlijk wil de vrouw met opgeschoren haren en gloeiende ogen met ons praten. Omdat ze een missie heeft: dat oude beeld van sekswerk aan de ketting leggen en, als het even kan, met de grond gelijk maken. Dan helpt het als je intelligent en welbespraakt bent en, welja, ervaring hebt met kettingen en vernedering.
BDSM soft hard lezen we op het deurbordje als we bij Kiara binnengaan. Voor de niet-ingewijden: Bondage, Dominance, Sadism en Masochism maken voorbij deze deur haar wereld uit. Want Kiana is sm-meesteres. Wie hier binnentreedt, staat dominantie te wachten. Op hoge zwarte hakken, van lederen laarzen waaraan geen eind lijkt te komen. "We kunnen naar boven gaan", zegt Kiana op een toon die alweer weinig twijfel toelaat. Volgt u?
Twee gezichten
Haar stemtimbre verraadt dat Kiana het hier altijd voor het zeggen heeft. En dat de kwestie omtrent haar (on)herkenbaarheid geen grap is. Daar start Kiana's strijd al voor een stuk. "In deze buurt kennen de klanten m'n tattoos en m'n gezicht", legt ze uit. "In de buitenwereld hangt het af van de situatie of ik me herkenbaar maak als sm-meesteres of niet." Als ze in een omgeving is waar niemand er aanstoot aan neemt, maakt ze er geen probleem van, zo blijkt. "Maar als ik bijvoorbeeld bij de bank ben om iets te regelen: nope. Dan zeg ik het zeker niet."
Klanten, zo toont een tafeltje in de hoek, kunnen hier betalen met een internationale kredietkaart, maar een rekening bij een Belgische bank kreeg Kiana nog niet. Ook al is ze zelfstandige met een goed inkomen. Nog een strijd die meisjes hier voeren.
Excusez le mot: vrouwen, in het geval van Kiana. Zij is duidelijk geen meisje van 20 meer, maar een zelfbewuste dominatrix van 30. Dankzij de versnelde levenslessen die deze job haar leerde, zou je er zelfs makkelijk nog een paar jaar bij kunnen doen. Hoe ze helder en afgebakend antwoordt, en daar leunend tegen een muur staat alsof niks haar kan deren. Meesteres van haar situatie. Maar ooit was Kiana wel een meisje. Eentje dat graag danste, nog niet Kiana heette en niet kon vermoeden hoe haar verdere leven zou draaien. Daarvoor moeten we terug naar Roemenië, waar ze opgroeide.
Rolmodellen
"Het was helemaal geen bewuste keuze toen ik op jongere leeftijd Roemenië verliet", zegt Kiana. "Vragen zoals wat ik later wou worden, daar was ik nog helemaal niet mee bezig. Ik was vijftien en danste al. Wat ik wel al wist, is dat ik geen last op de schouders van m'n ouders wou zijn."
Zonder het met zoveel woorden uit te spreken, is het een hint naar het Roemenië van na de val van dictator Ceausescu, waar niemand ooit nog danste behalve kinderen, waar kansarmoede en uitzichtloosheid bleven regeren. Waar jonge mensen naar uitwegen zochten. "Weet je wat het ook voor Roemeense meisjes is?", zegt Kiana. "Ze zien en horen rond zich veel corruptie, machtsmisbruik. Tegelijk zien ze op tv chique, opgedirkte vrouwen met siliconenlippen of -borsten.
Zo rijk willen ze ook worden, zo willen ze ook zijn.
Roemeense meisjes hebben niet de goeie rolmodellen."
Bron : hetnieuwsblad
 
Laatst bewerkt:
Deel 2 :
En dus zoeken ze zich een weg naar zo'n rijker bestaan. Niet zelden leidt die weg naar het volwassen entertainmentcircuit in Duitsland, waar snel veel geld te verdienen valt, en het westerse leven je toelacht. Zo liep ook Kiana's weg. "Ik ben in verschillende steden in Duitsland beginnen te werken. Hamburg, Stuttgart, Keulen … noem maar op. Normal sex, ja. Ik spreek er nog altijd goed Duits door. Hield ik van die job?" Voor het eerst lijkt Kiana even te moeten nadenken voor ze antwoordt. En dan: "Ik hield van het geld, dat zeker. Maar op den duur wou ik iets anders, en wou ik nog meer verdienen."
"Ik had toen rood haar, en ik had al tattoos. En een kinky mind. (lachje) SM was me op het lijf geschreven. Mensen begonnen ernaar te vragen, en ik begon ervan te houden. Ik leek het zelfs nodig te hebben. Ik heb in Duitsland zelfs nog een diploma in sm gehaald. Na een lessenreeks waarin je niet alleen leerde over veiligheid, maar ook over de energie die met sm gepaard gaat. Het is absoluut een uitwisseling van energie tussen mensen, tussen meesteres en klant."
Pijnlijk met naalden
Na Duitsland werd de volgende thuishaven voor mistress Kiana Antwerpen, waar ze in Villa Tinto extra veiligheid én energie vond. "Zo'n zeven jaar geleden ben ik in Antwerpen beland. Ik had er goeie dingen over gehoord. En ik was klaar om helemaal op sm in te zetten."
Zoveel mag blijken uit haar zelfvertrouwen, én uit de accessoires in de kamer. Van maskers over zwepen tot – god beware – kettingen aan het plafond: dit is een rood schrijn voor sm-devoten. Mannen komen hier om zich aan een kruis te laten binden of een klap voor de kop te krijgen als ze te lang naar Kiana's laarzen kijken. "I like the work", zegt Kiana nu met een stout lachje. Aan 'normale' penetratieseks doet ze niet meer. Zij leidt de dans, vanaf 200 euro per uur. Niks vrouwen in de verdrukking hier. Pàts. Het is het geluid van een kapotgeslagen prostitutiecliché op de grond.
"Samen met de evolutie die ik zelf doormaakte, evolueerde ook mijn klantenbestand", zegt Kiana. "Ik bereikte nog een ander level van energie uitwisselen. Met sommige mannen lukt dat heel goed, met anderen niet. Die vallen dan af. Geen erg. Ik maak een selectie. In al die jaren heb ik één keer de noodknop moeten gebruiken, omdat een klant me crazy bitch toesnauwde en vertrok zonder te betalen. Gelukkig eenmalig. Ik geloof dat sommigen zo zijn als ze een zwakheid bij je voelen. Dat laat ik niet meer toe. Ik wil op hetzelfde energieniveau zitten als m'n klant. Met de meesten lukt dat heel goed."
"Welke klanten dat dan zijn? Ik ga niet te veel details geven, omdat ik hen niet herkenbaar wil maken, maar ik kan wel zeggen dat hier nogal wat mannen komen die op zoek zijn naar een ontsnapping aan hun drukke, professionele leven. Mannen die hard werken. Veel uren
kloppen. Zakenmannen ook, ja. Mannen die elke dag de baas moeten spelen. En hoe meer ze dat doen, hoe meer ze hier gedomineerd willen worden. Dat kan redelijk soft zijn, met een zweep op de billen. Maar het kan ook pijnlijk worden, met naalden. Of met (vouwt haar vingers tot een vuist) ball squeezing. Op jonge leeftijd leer je toch al dat daar de zwakke plek van een man zit?"
Veel anders dan knikken kan je bij zo'n stelling niet. Terwijl onze blik zich naar de kettingen aan het plafond richt. "Het is hier een veilige omgeving", zegt Kiana kordaat. "Misschien heeft het succes van m'n job ook te maken met het beeld van de man als vrijwillige slaaf dat in de buitenwereld niet gangbaar is. Maar sommigen stellen zich graag onderdanig op." Pats, nog een cliché op de grond.
Droomjob
Zelfverzekerd met een zweepje poseert Kiana ten slotte voor de fotografe. Ze weet exact welke poses voor welke impact zorgen. Na geen uur staan we weer buiten, en hebben we niks betaald. Doen we niet, hoeft niet. Kiana verdient meer dan goed de kost, met haar vaste en losse mannen – nog nooit vrouwen – die hier komen. "Ik voel de crisis niet", zegt ze schouderophalend.
Nog één vraag hebben we: hoelang denkt ze dit leven nog te leiden? Zelfs op die vraag heeft ze het antwoord klaar. "Nog een paar jaar. Daarna heb ik genoeg gespaard om mijn volgende droomjob uit te oefenen." Welke droomjob dat dan is, wil ze niet gezegd hebben. Het uitspreken kan de droom alleen maar in gevaar brengen, denkt ze. Aandringen helpt niet. Natuurlijk niet. Kiana beslist.
Bron : hetnieuwsblad
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan