- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/kiara-lux/
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag deze dame bezocht; na heel moeizaam contact via whatsapp toch nog voor de deur moeten wachten; een ik in het gebouw was; kreeg ik een verontwaardigde reactie dat ik nog niet naar het 1e verdiep was gekomen. (Noot ze heeft nooit gezegd naar welk verdiep ik moest komen)
Financiën geregeld; snelle douche en ik mocht op bed klaar gaan liggen vervolgens begon ze m'n slappe penis te pijpen met condoom; en eens hij wat hard was ging ze liggen en mocht ik haar in missionaris neuken. Er was totaal geen interactie langs haar kant; en ze leek me de ganse tijd geërgerd weg te kijken. Condoompje vervolgens volgespoten; en voor ik mij goed en wel kon omdraaien en op jet bed leggen had ze de tissues al klaar; maar opkuisen moest ik zelf doen.
Het was de dame vanop de foto's; en ze ziet er goed uit; maar daarmee zij alle positieve eigenschappen opgenoemd.
Voor mij geen herhalings gevaar. En ben eigenlijk blij dat ik de volgende wandelaar die al stond te wachten heb kunnen waarschuwen.
Financiën geregeld; snelle douche en ik mocht op bed klaar gaan liggen vervolgens begon ze m'n slappe penis te pijpen met condoom; en eens hij wat hard was ging ze liggen en mocht ik haar in missionaris neuken. Er was totaal geen interactie langs haar kant; en ze leek me de ganse tijd geërgerd weg te kijken. Condoompje vervolgens volgespoten; en voor ik mij goed en wel kon omdraaien en op jet bed leggen had ze de tissues al klaar; maar opkuisen moest ik zelf doen.
Het was de dame vanop de foto's; en ze ziet er goed uit; maar daarmee zij alle positieve eigenschappen opgenoemd.
Voor mij geen herhalings gevaar. En ben eigenlijk blij dat ik de volgende wandelaar die al stond te wachten heb kunnen waarschuwen.