Kiezen jullie soms ook bewust een dame die weinig klanten op een dag heeft?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.744
09/10/21
3.989
19
Ik kies soms bewust dames waarvan ik weet dat ze niet veel klanten op een dag ontvangen. Dat doe ik om te voorkomen dat ik een dame tref die helemaal uitgeput is en geen energie heeft om mij te bevredigen. Want niets is erger dan een dame die geen zin heeft in seks en die je snel probeert af te werken.
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring hierin:
- dames die dit werk parttime (2 a 3 dagen per week, of een paar uur per dag) doen kunnen übergeil zijn
- sommigen leveren de beste service aan begin van hun shift, sommigen laten zich juist helemaal gaan aan eind van hun shift
- en idd dames die 3 a 5 klanten per dag doen (omdat ze vnl met vaste klanten werken of nauwelijks adverteren) zijn vaak ook een garantie voor een goede sessie
 
Ik noem bijvoorbeeld een Sofie die voor de corona op de doubletstraat stond, lange wachtrijen en populair, service bleef gewoon super, jammer dat ze gestopt is.
Hoe drukker hoe meer interesse ik heb, nadeel is wel het lange wachten 😅
 
Hie weet je dat ze weinig klanten heeft? Bel je ze met die vraag? Pak je de duurste goedkoopste dikste dinste lekijkste knapste?
Bij raamdames kun je zien of ze veel klanten op een dag hebben sommigen zijn voortdurend bezet en anderen juist bijna altijd vrij. En door hier reviews te lezen kun je ook te weten komen of een dame veel klanten heeft. Verder zijn goedkopere dames met een mooi uiterlijk en een goed service vaak ook bezet. Dames vertellen mij soms ook dat ze veel klanten op een dag hebben en dat ik de zoveelste klant ben.
 
Laatst bewerkt:
Ik noem bijvoorbeeld een Sofie die voor de corona op de doubletstraat stond, lange wachtrijen en populair, service bleef gewoon super, jammer dat ze gestopt is.
Hoe drukker hoe meer interesse ik heb, nadeel is wel het lange wachten 😅
Dat heb ik nooit gedaan, vind ik best genant, om te wachten op je beurt. Dan maar een andere dame. Bovendien wil ik niet weten wie er voor mij met de dame gaat stoeien. Ik had een keer gehad, dat ik een dame wilde bezoeken, en net voordat ik bij haar raam aankwam, stapte er een donkere man uit de deur van haar kamer, Ik liep maar snel verder, mijn animo om die dame te bezoeken was meteen verdwenen.
 
Haha, dat is zo, iets met smetvrees enzo, maar bij mij wint kleine Willy het altijd van gezond verstand 😅 uiteindelijk
ik kan daar niks aan doen, zo ben ik nu eenmaal. Ik heb wel eens al die mannen zien staan wachten bij Lisa met het beertje, best wel een grappig gezicht, maar ook best wel triest als je zo aan je gerief moet komen. Doet mij altijd denken aan die zogenaamde soldaten bordelen, waar een lange rij van mannen staat, die wachten tot hun voorganger klaar is.
 
Laatst bewerkt:
Om antwoord te geven op de vraag, als ik een dame kies die weinig klanten op een dag heeft, dan is dit vaak niet een bewuste keus. Dit is voor mij dan wel een bewuste keus als ik de reviews hier lees over de dame of als ze bijvoorbeeld bij een voorstelronde bij een privehuis of bij de ramen in mijn ogen boven de rest van de dames uitsteekt.

Ik heb wel een bepaalde regel die ik voor mezelf hanteer. Ik ga bijna nooit voor dames in privéhuizen die veel dagen/uren maken (wel nuancering in vorige alinea te vinden). Dit is vaak een voorbode dat je die dames relatief vaak in een voorstelronde zult treffen en dat dit mogelijk een indicatie is dat de service misschien wat minder kan zijn.
 
Ik ga bijna nooit voor dames in privéhuizen die veel dagen/uren maken
Enigszins onbewust doe ik hetzelfde. Bij de doorpezers heb ik het gevoel dat ik maar een nummertje ga zijn wat even afgewerkt moet worden. Wellicht volkomen onterecht, maar dat idee heb ik er wel bij.

Zeker bij mijn vaste privehuizen kijk ik dagelijks wie er op het rooster staat, ook al ga ik niet. Dit om een beetje idee te hebben wie wanneer en hoe vaak aanwezig is.

Hoeveel klanten de dame op de dag dat ik ga heeft, geen enkel idee, maar ik merk dat ik wel vaak een dame kies die maar een paar keer per week er is en vaak de dag er voor er niet was.

Tenzij het voorstelrondje mij een heel ander gevoel geeft bij een bepaalde dame uiteraard.
 
Sommige privéhuizen gebruiken echter de namen van dames die er eigenlijk mindere dagen werkzaam zijn, om een half lege agenda in te vullen. Dat heeft het huis waar ik werkte meermaals gedaan. In mijn geval, had Ik meerdere berichtjes gestuurd en de gastvrouw ter plekke herinnerd dat mijn naam weggepoetst van een bepaalde dag's rooster zou moeten zijn maar tóch bleef mijn naam op de agenda staan.
 
@Luna Bij "mijn" huis gelukkig nog nooit meegemaakt. De dame was er altijd. Jaren gelden wel bij Prive BtoB in Eindhoven, waar een dame aanwezig zou zijn waarvan ik wist dat ze ondertussen bij RVP Made zat. Opgebeld naar het Eindhovense huis: "Nee sorry, ziek naar huis." Hmmmm, ok ...
 
Dat heb ik nooit gedaan, vind ik best genant, om te wachten op je beurt. Dan maar een andere dame. Bovendien wil ik niet weten wie er voor mij met de dame gaat stoeien. Ik had een keer gehad, dat ik een dame wilde bezoeken, en net voordat ik bij haar raam aankwam, stapte er een donkere man uit de deur van haar kamer, Ik liep maar snel verder, mijn animo om die dame te bezoeken was meteen verdwenen.
Haha Ja, natuurlijk bang om pinkeltje genoemd te worden, als er net zo'n zwaar geschapen donkere man haar helemaal heeft sufgeneukt???
 
Sommige privéhuizen gebruiken echter de namen van dames die er eigenlijk mindere dagen werkzaam zijn, om een half lege agenda in te vullen. Dat heeft het huis waar ik werkte meermaals gedaan. In mijn geval, had Ik meerdere berichtjes gestuurd en de gastvrouw ter plekke herinnerd dat mijn naam weggepoetst van een bepaalde dag's rooster zou moeten zijn maar tóch bleef mijn naam op de agenda staan.
@Luna, dat kan ik alleen beamen
 
Ik kies soms bewust dames waarvan ik weet dat ze niet veel klanten op een dag ontvangen. Dat doe ik om te voorkomen dat ik een dame tref die helemaal uitgeput is en geen energie heeft om mij te bevredigen. Want niets is erger dan een dame die geen zin heeft in seks en die je snel probeert af te werken.
Ja 100% en ook nooit langer dan een half jaar online, nieuwe dames 👌
 
Liefst zelfs de enige per week
Maar besef dat dames natuurlijk ook veel geld willen verdienen.
Iig liever niet dezelfde dag nog een klant.
Zelfs niet als 1e van de 2 want dan heb je ook het gevoel dat je moet opzouten oid
 
Ja 100% en ook nooit langer dan een half jaar online, nieuwe dames 👌

Inderdaad , ik wil ook verse dames , als t lukt he , nog niet te ervaren. Zeker geen dames die zelf een website hebben bijvoorbeeld.
In t Schipperskwartier ben ik er daar minder scherp op , is maar 50€ he , dat merk je niet.
 
De dame waar ik regelmatig gaat heeft enkele maanden geleden zelf zoiets gezegd. Ik vroeg of ze deze avond nog tijd het zei ze

ja, uurtje kan ik maar heb liever max half uur of volgende dag.

Vroeg ik waarom, zei ze me dat ze al drukke dag had en liever tussen de 2 klanten anderhalf rust had voor bekomen en te kunnen eten enzo
 
Dat heb ik nooit gedaan, vind ik best genant, om te wachten op je beurt. Dan maar een andere dame. Bovendien wil ik niet weten wie er voor mij met de dame gaat stoeien. Ik had een keer gehad, dat ik een dame wilde bezoeken, en net voordat ik bij haar raam aankwam, stapte er een donkere man uit de deur van haar kamer, Ik liep maar snel verder, mijn animo om die dame te bezoeken was meteen verdwenen.
Had ik laatst ook. Ging naar park118 in Amsterdam. Alle dames waren bezet, moest nog 30 min wachten. Het idee dat je dan een nummertje moet trekken net als bij de bakker. Weet dat ik niet de enige ben op die dag, maar toch. Vriendelijk bedankt en weer weggegaan. Ik ga dan ook altijd zodra ze open zijn in de middag. Dan zijn de dames nog 'vers'
 
Ik kies een dame omdat ze me aanspreekt en (op forums) goede recensies heeft.
Voor de rest is het mij om het even hoeveel meter lul ze vandaag al binnen heeft gekregen.
Hier idem. En als de dame dan ook nog eens van dirty talk houdt dan kick ik er op om iets te zeggen als "dus je bent al meerdere keren volgespoten vandaag en je hebt nog niet genoeg? , lekkere geile slet!" En dat kan dus niet als je de eerste bent :p
 
Hier idem. En als de dame dan ook nog eens van dirty talk houdt dan kick ik er op om iets te zeggen als "dus je bent al meerdere keren volgespoten vandaag en je hebt nog niet genoeg? , lekkere geile slet!" En dat kan dus niet als je de eerste bent :p
Nee maar hou van strakke kutjes zonder glijmiddel en al helemaal geen zaad van een ander. Als ik 2 keer neuk is 2e keer los en slap net een oma
 
Ik hou niet bij hoeveel klanten een dame heeft, maar dit is wel de reden waarom ik meestal vroeg op de dag ga.

Ik hoef niet de eerste te zijn, maar toen ik een tijdje terug eind van de dag ging zei ze dat ze moe was en dat ze blij was dat ze zo naar huis kon.
Date was uiteindelijk prima, maar dat zet wel een bepaalde mood.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan