Recensie Kika, Den Haag, Doubletstraat 40/k5 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens afgezakt naar Den Haag. Was heel rustig vanochtend, enkele dames zoals Monica, Lorena, Katalina die al heel vroeg begonnen aanwezig en tot slot Kika. Lang getwijfeld om naar binnen te gaan maar uiteindelijk toch de stap gezet en heb het mij niet beklaagd. Ik vroeg of ze pijpte tot het einde zonder condoom (communicatie verliep deels in Engels/ Nederlands) maar ze begreep al snel wat ik bedoelde. Ok, dat zou 50€ kosten. Kleren uit en ze hielp mee mijn pielemans wassen aan de wastafel. Daarna mocht ik op bed liggen en ze nam meteen plaats tussen mijn benen. Een kusje op mijn buik en meteen begon ze met veel snelle likjes langs mijn schacht en mijn ballen te likken. Ik dacht; dit ga ik hier niet lang volhouden. Mijn leuter meteen knalstijf en stond al bijna klaar op springen. Ze likte met haar tong van onder tot boven naar mijn eikel en stak mijn penis 1/2 in haar mond. Met tamelijk veel druk begon ze goed te zuigen. Ik leunde even rechtop, ze stopte en vroeg; lekker? Oh ja en ik gaf een tik op haar bil. Doe maar lekker voort. Terug begon ze gulzig aan mijn penis te zuigen met veel likjes tussendoor aan de schacht, maar ik kon het niet meer uithouden. Ik zei dat ik ging komen, ze stopte en keek verbaast want het duurde geen twee minuten🤣 Ik zei; open your mouth en ze nam de zijkant van mijn penis tussen haar lippen toen er een straal langsheen haar mond schoot en de rest allemaal in haar mond. Ze bleef me toen pijpen als een bezetene terwijl de overige stralen in haar mond gutsten en er een kwak zaad onderaan mijn penis hing. Ik wist niet waar ik het had. Met een kwak in haar mond bleef ze mij leegpijpen, zodanig dat ik haar moest doen stoppen omdat ik het gevoel kreeg dat ik in haar mond zou beginnen plassen. Zo gevoelig werd het.
Af het bed, opfrissen en tijd voor een koffie en een toetje erbij. Even opladen. Algauw verstreek er een uurtje en ik dacht; laat ik nog maar eens een kijkje nemen. Veel nieuwe dames heb ik niet gezien, al was het al wat drukker. Wel een rijpere dame (zwart donkerrood haar) die niet mis leek met dikke tieten ongeveer rechtover de Spaanse Monica. Ben enkele keren voorbij haar venster gelopen en een paar keer waren was het gordijn dicht. Ik besloot om toch nog maar eens opnieuw Kika te bezoeken om te kijken wat ze echt in huis had. Jammer genoeg was het gordijn dicht en daar stond ik dan een tijdje te wachten. Eerst kwam er een man naar buiten uit die deur. Vlak nadien die nieuwe vollere dame met tattoo op onderbuik en blauwe bikini van in de witte passage kwam naar buiten en even later ging het gordijn open van Kika. Ze herkende me en liet me meteen binnen. Ze zei; lang geleden 😂 ik zei dat ik terug hetzelfde wou. Hup, nog eens 50€ armer en trg wastte ze me nu volledig eigenhandig. Ze kustte daarbij mijn tepel. Ze ging op bed zitten op haar knieën en gaf me als voorrondje al meteen een welkomst in haar mond. Ik stond naast het bed en liet haar lekker haar gang gaan. Opnieuw veel likjes en heerlijk mijn inmiddels stijve lul in haar mond. Na een minuut van dit schouwspel te mogen genieten moest ik op bed plaatsnemen en deed ze verder tussen mijn benen. Haar mond was opzij nat van het speeksel. Jammer genoeg liet ik teveel tijd sinds het eerste bezoekje erover heen gaan en kon ik het ook deze keer niet lang uithouden. Ik zei rustig aan te doen en liet haar mijn ballen likken maar dat lijkt voor haar een vrij moeilijke uitdaging. De likjes bleven in een snel tempo als een orkaan overheen mijn ballen en penis razen. Daarna pijpte ze iets trager en dacht dat dit ging helpen maar ze nam bijna volledig mijn penis in haar mond en bleef er zo goed aan zuigen. Nou, dit was het dan. Ik hield het niet meer😂 ik zei dat ik ging komen, spoot de ene straal na de andere en vlak nadien spuwde ze dit uit in een doekje. Maar ipv dat ze naar de wastafel rent bleef ze mijn penis aanvallen en moest elke druppel eruit!! Het kwam uit mijn tenen en ik lag te kermen als een malle, liet haar zo lang mogelijk doen. Jezus, ze zoog het wit uit mijn ogen😳. Eindelijk stopte ze dan net op het moment dat ik er zelf einde aan wou maken. Ik gaf haar een compliment dat ze zeer goed kan pijpen en ik enorm genoten heb. Afscheid genomen met een zoen op de mond😙 en voldaan en volledig leeg naar buiten. Wil je het wit uit uw ogen laten zuigen, moet je bij deze dame zijn. Goedkoop is het niet, maar de prijs dubbel en dik waard.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net bij Kika geweest. Was weer lekker. Heerlijk pzc en cim bij haar altijd. Ze was er een paar maanden niet maar is nu weer terug. Een aanrader voor pzc met cim. Tot de laatste druppel zuigt ze door.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan